@DaisyS Ik zal het onthouden, bedankt. Maar toch raar uw suggestie want Proximus is toch mijn “tv-aanbieder”.
@Pierre Menard: Dit heeft te maken dat dit voor een automatisch inlog, zorg van uw pickx app maar dit zorgt er voor dat het ook misloopt. Vandaar als je de app verwijderd ook uitloggen bij tv aanbieder zodat je opnieuw correct kan inloggen.
Herhaling dit jaar:
Vorige 2 weken in Spanje geweest. Proximus Picks werkt niet op WiFi, zoals vaak vermeld in dit forum. Je kan dus ook niet casten naar toestellen in hotels (je moet in hetzelfde WiFi netwerk zitten).
Pickx werkt, met moeite, met gsm data.
En ja, ik heb alle locatie parameters bekijken.
Proximus moet dit oplossen, het is niet volgens Europees wetgeving.
En nee, de “TV provider” trucje doet niets.
Ik zal de Europese instellingen contacteren om mij verder te informeren over de plichten van Proximus in dit verband.
Pickx werkt na 3 jaar dus nog steeds niet vanuit Spanje!!!!
@Wim VdW Is dit via wifi of mobiele data? Als dit via wifi is heeft dit niks te maken met Proximus maar met de provider waar je op dat moment verbinding mee maakt. Let wel ik heb het hier over de wifi verbinding. Helaas hebben wij daar geen invloed op.