kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Beste,
ik heb ook hetzelfde probleem !
Beeld en geluid zijn niet synchroon
Beste,
ik heb last van een synchronisatie probleem, beeld en geluid. Kan daar wat aangedaan worden aub?
Merci.
@DaisyS klantgegevens zijn vermeld in profiel alsook de vaste lijn nr
heb de androidbox op 720p gezet inplv 4k en 1080p …….nog steeds hetzelfde probleem :-(
DaisyS,
en wat moet ik dan juist proberen mss ???
binnekort fiber hier mss beter dan ?
Done !
DaisyS gegevens zijn gekend op profiel :-)
DaisyS,
en wat moet ik dan juist proberen mss ???
of het synchroon loopt nu. ,
je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
Is inorde nu ! Thanks
HadewychT
heb maar 2 decoders in huis ……..tot heden werkt alles nog normaal en werk
met 2 wifi bridge’s voor de decoders.
binnekort komt er fiber in huis.
HadewychT
even schokkend beeld en dan is de sync om zeep ……
morgen eens met kabel proberen …...hdmi is niet de geleverde wel een duurdere type
Willen jullie hier ook eens nakijken aub? Tot op heden nooit last van gehad, tot het ons plots opviel. Klantnr. in profiel. Thx
HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support
TV = samsung ju7000 (2015)
Beste,
Sinds vorige week werd onze modem en tv box geplaatst en geactiveerd. Quasi constant is er een synchronisatieprobleem tussen het beeld en het geluid (waar we blijkbaar niet alleen in zijn). Kan dit bij ons ook opgelost worden?
Alvast bedankt!
De tv box is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel en het geluid wordt via een optische kabel in de tv op een soundbar afgespeeld.
Vooraleer te testen heb ik de tv box ook volledig opnieuw laten opstarten.
Alvast bedankt voor de poging
Ter info, de soundbar of tv gaven geen probleem bij een concurrent of wanneer er een film via de laptop afgespeeld wordt...
Hoi, ook hier dagelijks het probleem dat er een verschil van paar seconden is tussen beeld en geluid. Kunnen jullie dit even nakijken aub?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.