In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus.
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
Disney+
Poging 3 om iemand van proximus aan de lijn te krijgen. Al 2 keer hebben ze opgehangen. 11de september terug gekomen na proximus. Miserie heeft lang geduurd......
Disney+ is idd totaal niet te bereiken. Hang al 20 min aan telefoon met proximus. Chat is ondertussen 1u30.
Ondertussen geen wachtmuziek meer bij proximus. Wss iemand die geen zin heeft op te antwoorden en zijn mute knop aan heeft staan. 😡
Hey, nog effe oppassen .. wij hebben net alles ontvangen en ingevuld en plots visa gefactuureerd ipv code te vragen ….
gr Ive
hey, hier hetzelfde probleem .. plots is er 69.99 euro via de visa gefactuureerd en kan nergens een code ingeven .. ik moest eerst de gegevens ingeven en toch plots gefactureerd ???
Wachttijd disney+ 107 minuten .. proximus niet te bereiken …
gezellig is anders te noemen !
mvg Ive
je had nog geen profielgegevens ingevuld ?
ik heb je klantennr gevonden.
Je hebt nog een oude packformule ? : je kan best omschakelen naar pack Flex S (internet +tv, zonder vaste lijn)
het zou kunnen dat je daarom niets ziet : je producten zijn niet compatibel ?
De Tv bundel Multi NL heb je nu standaard in je pack denk ik ? (facturatie wil nu even niet openen)
als ik het me goed herinner zal de bundel all stars de meeste van die zenders in zijn pack hebben…
dus om over te stappen naar disney+ met decoder Android, dienen nog wat aanpassingen te gebeuren.
Groeten
Tina
Beste
ik heb all stars al een maand .
Maar is het normaal dat ik nog altijd geen activatiecode heb ontvangen voor Disney + ?
vriendelijke groeten Evie

Disney+ kan ik wel nemen op post 58.
Probleem is dat er 6.99 van me rekening gegaan is ( ik heb de all stars optie)
heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?
disney+ is alleen beschikbaar als je die tv bundel hebt ?
gr,
Tina
Hoi Tina,
Nee, ik heb die V7 decoder nodig ipv V5.
Netflix kan ik wel zien op kanaal 57 door gewoon met mijn bestaande Netflix account in te loggen, maar voor Disney+ is een V7 decoder nodig.
Moet ik hiervoor naar een bepaald mailadres iets sturen of via een online-tool aanvragen?
Wim
TUI: Wat is het probleem dat je ondervindt, is het Disney+ dat je niet kunt nemen op je decoder of iets anders, deze info kan nodig zijn zodat iemand van het prox forumteam je kan verder helpen.
ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze er direct mee aan de slag kunnen...
heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?
disney+ is alleen beschikbaar als je die tv bundel hebt ?
gr,
Tina
Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+
Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders.
Inderdaad daar heb ik geen optie om een V7 decoder aan te vragen het is alleen een info kanaal dat ik op mijn V5compact zie maar meer niet.
Hoi Tina,
Ik krijg op kanaal 58 enkel de reclame voor Disney+ te zien, ik kan daar nergens iets selecteren
Wim
Martin, dank je wel voor jouw hulp!
Nu wachten op de forummedewerkers :-)
Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan bepaalde voorwaarden voldoet en kunnen in dit geval een omruiling regelen voor u
Ok duidelijk
Via welke weg kan ik mijn decoder dan laten vervangen?
ja dan is het normaal bij de V5compact decoder is kanaal 58 het een info kanaal van Disney+
→ https://www.proximus.com/nl/news/2020/20200813-proximus-and-disneyplus-join-forces.html
Hoi Martin,
V5, de vierkante decoder, ik weet niet of dat V5 of V5 compact is.
Wim
Ik zie op kanaal 58 enkel reclame voor Disney+, maar zie nergens iets staan om in te loggen.
Kanaal 57 voor Netflix werkt wel perfect.
Iemand die hiervoor iets weet?
Gelukt! Op kanaal 58 op “installeren” duwen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.