Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Het is inderdaad de laatste tijd heel lang wachten om op de helpdesk binnen te geraken !!

Poging 3 om iemand van proximus aan de lijn te krijgen. Al 2 keer hebben ze opgehangen. 11de september terug gekomen na proximus. Miserie heeft lang geduurd......

best het verder onderzoek van iemand van het proximus forumteam hier afwachten

Disney+ is idd totaal niet te bereiken. Hang al 20 min aan telefoon met proximus. Chat is ondertussen 1u30. 

Ondertussen geen wachtmuziek meer bij proximus. Wss iemand die geen zin heeft op te antwoorden en zijn mute knop aan heeft staan. 😡

 

Hey, nog effe oppassen .. wij hebben net alles ontvangen en ingevuld en plots visa gefactuureerd ipv code te vragen ….

 

gr Ive

 

hey, hier hetzelfde probleem .. plots is er 69.99 euro via de visa gefactuureerd en kan nergens een code ingeven .. ik moest eerst de gegevens ingeven en toch plots gefactureerd ???

Wachttijd disney+ 107 minuten .. proximus niet te bereiken …

gezellig is anders te noemen !

 

mvg Ive

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je had nog geen profielgegevens ingevuld ?

ik heb je klantennr gevonden.

Je hebt nog een oude packformule ? : je kan best omschakelen naar pack Flex S (internet +tv, zonder vaste lijn)

het zou kunnen dat je daarom niets ziet : je producten zijn niet compatibel ? 

De Tv bundel Multi NL heb je nu standaard in je pack denk ik ? (facturatie wil nu even niet openen)

als ik het me goed herinner zal de bundel all stars de meeste van die zenders in zijn pack hebben…

dus om over te stappen naar disney+ met decoder Android, dienen nog wat aanpassingen te gebeuren.

Groeten

Tina

 

Beste

ik heb all stars al een maand .

Maar is het normaal dat ik nog altijd geen activatiecode heb ontvangen voor Disney + ? 
 

vriendelijke groeten Evie 

Disney+ kan ik wel nemen op post 58.

Probleem is dat er 6.99 van me rekening gegaan is ( ik heb de all stars optie) 

@tina.b dan ook als je bvb een v5 compact decoder hebt zoals bij @Raes 

  

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina

 

Hoi Tina,

Nee, ik heb die V7 decoder nodig ipv V5.

Netflix kan ik wel zien op kanaal 57 door gewoon met mijn bestaande Netflix account in te loggen, maar voor Disney+ is een V7 decoder nodig.

Moet ik hiervoor naar een bepaald mailadres iets sturen of via een online-tool aanvragen?

Wim

TUI: Wat is het probleem dat je ondervindt, is het Disney+ dat je niet kunt nemen op je decoder of iets anders, deze info kan nodig zijn zodat iemand van het prox forumteam je kan verder helpen.

ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze er direct mee aan de slag kunnen...

Reputatie 7
Badge +3

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina

Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+ 

Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders. 

Inderdaad daar heb ik geen optie om een V7 decoder aan te vragen het is alleen een info kanaal dat ik op mijn V5compact zie maar meer niet.

Hoi Tina,

Ik krijg op kanaal 58 enkel de reclame voor Disney+ te zien, ik kan daar nergens iets selecteren

Wim

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

via tv kanaal 58 kan je omruiling van decoder aanvragen.

groeten

Tina

 

Martin, dank je wel voor jouw hulp!

 

Nu wachten op de forummedewerkers :-)

Als de proximus  forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan bepaalde voorwaarden voldoet en kunnen in dit geval een omruiling regelen voor u

Ok duidelijk

Via welke weg kan ik mijn decoder dan laten vervangen?

 

ja dan is het normaal bij de V5compact decoder is kanaal 58 het een info kanaal van Disney+

zie ook → https://www.proximus.be/pickx/nl/2068208/proximus-gaat-streamingdienst-disney-aanbieden-vanaf-15-september

→ https://www.proximus.com/nl/news/2020/20200813-proximus-and-disneyplus-join-forces.html

 

Hoi Martin, 

V5, de vierkante decoder, ik weet niet of dat V5 of V5 compact is.

Wim

Welke decoder heb je v5 / v5 compact / v7

Ik zie op kanaal 58 enkel reclame voor Disney+, maar zie nergens iets staan om in te loggen.

Kanaal 57 voor Netflix werkt wel perfect.

Iemand die hiervoor iets weet?

Gelukt! Op kanaal 58 op “installeren” duwen.

Reageer