Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Disney+ komt op 15 september naar ons land en Disney gaat daarbij samenwerken met Proximus.  

Disney+ biedt jong en oud een nieuwe manier om te genieten van de bijzondere verhalen van haar iconische entertainmentmerken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic, maar ook een exclusieve en unieke programmatie van speelfilms, series, documentaires en short-form content die exclusief voor de dienst werden gemaakt. 

Dankzij de samenwerking zullen klanten met All Stars en All Stars & Sports een jaar lang toegang krijgen tot Disney+ als onderdeel van hun pack.  Je kan van de Disney+ ervaring genieten op de meeste mobiele apparaten en geconnecteerde schermen, zoals spelconsoles, streaming media players en smart tv's én rechtstreeks via de nieuwe Android tv-decoder van Proximus en ook op Apple TV. Vanaf 15 september kunnen Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder via onze klantendienst. 

 

In verband met de V5  decoder omruilen voor een V7, dat moet ik overlaten aan iemand die van het proximus team zelf is, als ze hier straks of anders morgen terug langskomen .

Reputatie 1

Mijn bbox had ik al eens aangepast maar onlangs kreeg ik nogmaals een bericht dat mijn smart wifi weer niet geactiveerd was. Blijkbaar iets verkeerd gelopen. Alvast bedankt voor de oplossing van dat probleem .

 

En wat Disney + betreft zijn mijn decoders V5 goed of moet ik de V7 hebben, ik heb me namelijk deze morgen al vooringeschreven voor een jaar en las net in de krant dat je blijkbaar over een android decoder zou moet beschikken. Welke actie moet ook ondernemen indien nodig?

Alvast bedankt

Ter info: bbox3 is je vdsl/modem/router dus daar zal het niet van afhangen.

als je problemen hebt met de nieuwe aanpassing op je bbox is het beter van die uit te zetten.→ 

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren, bv. nadat de oorzaak van het probleem zou gevonden zijn.

Reputatie 1

Ik heb zonet gelezen dat Proximus  de exclusiviteit heeft van Disney + en dat er een nieuwe android- decoder voorzien is. Ik heb een bbox 3, 2 decoders V5 en een booster voldoen die aan de eisen en zoniet kan ik mijn decoders omruilen? In het artikel wordt enkel gesproken over de abonnees op all stars. Sedert de invoering van het 2.4 netwerk heb ik nog altijd last van gestotter ondanks het feit dat ik mijn bbox3 heb aangepast naar het 2.4 netwerk.

Hopelijk weten ze nu al wat meer of het mogelijk zou zijn. 

voor de v7 decoder is hier een aantal maanden geleden gemeld geweest dat ze bij Prox nog geen weet hadden of de app voorzien zou zijn voor deze decoder, mss hebben ze ondertussen al meer nieuws, wie weet!

Reageer