Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

je zal dit zelf moeten doen

@Joel M 

Hoe? Automatische update of moeten we zelf iets installeren?

 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 Vanaf 15 September gaat u deze erop kunnen installeren/activeren.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Bart Cleen De Android TV Decoder (V7) is officieel nog in testfase. In bepaalde gevallen kan deze wel al toegekend worden. Dan moet je wel aan enkele voorwaarden voldoen. Helaas kom jij niet in aanmerking omdat je nog een oud pack hebt. Deze is niet compatibel met de Android TV Decoder (V7). Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

Ik wil geen All Stars pakket. Ik vind  de gemakkelijkste zoals het nu is bij Proximus zoals netflex  voor de nieuwe spelers Disney+ nu en binnenkort Amazon en de Vlaamse netflex. . 

 

Louter ter info tot hier iemand van Prox zelf reageert vandaag of morgen:

ik lees hier 

→ https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/decoder-51336?postid=663122#post663122

het volgende :

Op dit ogenblik wordt de V5 nog niet omgeruild voor een V7. Owv corona is de voorraad niet zo groot dat we alle klanten onmiddellijk van een nieuwe V7 kunnen voorzien. Dit zal in een later stadium zeker nog komen. 

Beste moderators

 

Ik moet hier nu toch even op reageren…

ik belde maandag (7 sept 2020) na 30 minuten doorgestuurd te worden met iemand van de klanten dienst. Deze dame verstond mijn verhaal: ik heb en V5 en wens een V7 om Disney+ te bekijken. Ik hoef geen pakket. Ik wenste dus gewoon mijn oude decoder gratis om te ruilen naar een V7. Het was geen probleem zei de dame, ik ging deze vandaag ontvangen via de post, er ging een mail gestuurd worden naar mij met een barcode op via BPOST mijn oude decoders gratis op te sturen.

Nog niets ontvangen woensdag 9 sept 2020 om 17u. Dus ik besluit even om te bellen naar klantendienst. Daar krijg ik plotseling de melding dat er pas vanaf 15 sept 2020 kan worden omgeruild, en dat ik nog eens opnieuw ging moeten bellen om dit aan te vragen.

Blijkbaar zijn niet alle medewerkers even goed op de hoogte van hoe alles nu juist in elkaar zit.

ik lees hier dan nog een post van een moderator dat anderen hem op 1 sept 2020 zullen ontvangen hun V7.

Ik ben hier absolut niet mee tevreden!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

  • lijnsnelheid hoger dan 30MB/sec”

@tina.b kan je ergens achterhalen bij de specialisten ter zaken wat voor minimum snelheid vooropgesteld wordt voor de V7 decoder?

Reputatie 7
Badge +3

@Wimpie01 

op dit moment heb je geen compatibel pack voor omwisseling naar een android-decoder.

je kan via www.proximus.be eens kijken naar een flex pack zonder vaste lijn?

Ook moet de internetsnelheid voldoende zijn, anders geeft de V7 geen goede resultaten.

Kan je eens laten testen ?

groeten

Tina

Dag Tina,

 

Alvast bedankt voor je hulp. Mijn rofiel is aangevuld :-)

 

groeten

 

Wim

Reputatie 7
Badge +3

@Wimpie01 

kan je in je profiel je klantgegevens aanvullen aub ?

dan kijken we dit verder na

(en geef een seintje als t ok is...)

Forum profiel :

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

 

mvg,

tina

Ja er zal inderdaad niet veel anders op zitten denk ik :relaxed:

Morgen komen ze van proximus zelf hier pas terug op het forum.

maar dit zou wel interessante info kunnen zijn voor u die hier vandaag gepost werd door Prox:

Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Dit kan misschien in de toekomst veranderen.
Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.

Dank je Martin, ik had ook al zo iets gelezen, niet leuk, maar laten we inderdaad het antwoord van Proximus afwachten.

Morgen komen ze van proximus zelf hier pas terug op het forum.

maar dit zou wel interessante info kunnen zijn voor u die hier vandaag gepost werd door Prox:

Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Dit kan misschien in de toekomst veranderen.
Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.

Beste, Ik ben al jaren klant van Proximus. Dit voor TV en internet en Netflix, Ik heb nu Disney plus genomen viq Disney zelf. Mag ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe V7 aub.

Reputatie 7
Badge +3

 @JG52 Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.Dit kan misschien in de toekomst veranderen.Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.Wat betreft de vraag  wanneer shadow kan gebruikt worden met de v7-decoder, daar is spijtig genoeg op dit ogenblik niets meer over geweten.Groetjes,Joel

Zou iemand van Proximus hierop kunnen antwoorden? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Rudi Theuns Ik heb gezorgd dat u volgende week dinsdag(1september) de V7 decoder gaat ontvangen via Bpost.Indien u niet thuis bent gaat het klaarliggen in een afhaalpunt bij u in de buurt.Waar gaat op het kaartje van Bpost staan.U gaat ook de nodige labels ontvangen om de oude decoder terug op te sturen. Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +2

Disney+ staat los van het zenderaanbod. Je gaat wel de programma’s van NG via Disney+ op aanvraag kunnen (her)bekijken. NG, NG Wild, FOX, Disney Junior en Disney Channel blijven als lineaire kanalen gewoon bestaan bij alle providers. Normaal kan je zelfs geen lineaire tv bekijken via Disney+, alles is op aanvraag beschikbaar wanneer jij wilt. 

Heidi,

Bedankt voor uw reacite, 

op mijn MyProximus staan alle gegevens correct ingevoerd. 

Klantnaam: Theuns Rudi

Klantnummer: xxxxx

Reputatie 7
Badge +3

Dag Rudi, kun je op het klantprofiel klantgegevens invullen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Ik heb vorige week mijn volledig pakket laten herzien en omgeschakeld naar het nieuwe Flex suite. Met de duidelijke mededing dat ik ook Disney+ wil hebben.   Echter op geen enkel moment is er mij meegedeeld dat ik een nieuwe decoder (Android V7) moet hebben. Ik heb nu een V6 model.  Nu mijn dochter is ook omgeschakeld en daar heeft men automatisch een nieuwe decoder opgestuurd.   Waarom is dit geen standaard.  En hoe had ik dit moeten te weten komen .  Op de wegsite staat dit nergens vermeld.  OP het forum onduidelijke discussies.  Moet iedereen op 15 September gaan bellen naar de klantendienst die toch al overbelast is om dan toch een decoder geworden toegestuurd, in de wanels kan met deze niet ophalen.   Graag duidelijke richtlijnen en consistente aanpak.  Ik wil vanaf 15 september Disney+ kunnen zien en niet een paar weken later omdat ik niet op de klantendienst binnen raak nb enkel telefonisch bereikbaar met lange wachttijden.  

Daarom dat er duidelijkheid zou moeten komen van Proximus uit zelf, want het hangt inderdaad van de interpretatie af hoe men het bekijkt !

Maar als zo verder doen dan zit er op den duur niks meer van zenders in hun TV abonnement (= basis TV pakket )

Reputatie 4
Badge +1

Wat ik kan opmaken uit het aanbod is dat NG in het Disney+ pakket zit. Dus de logica is dan geen Disney+, ook geen NG. Zo werkt het toch bij PX met pakketten. Dus: NG verdwijnt uit het pakket dat ik nu heb en komt in het D+ pakket, zo zie ik het toch.

Reageer