Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 15 December 2019
  • 38 reacties
  • 404 Bekeken

Beste,

Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.

Kunnen jullie dit oplossen aub?


38 reacties

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

@jonathandr : het werkt, bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.

Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)

Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...

 

Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.

@Domalini : Het zou nu voor je in orde moeten zijn. Kan je het nog even uitproberen?

@WenzelR : Inderdaad, nu kan ik gewoon inloggen. Bedankt ! en prettige feesten!!

Maurice

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).

mvg

@JDS : Kan je dit toevallig ook op een ander toestel proberen in te stellen, bij wijze van test? Over welk type en model toestellen zou het dan gaan?

Beste,

 

ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?

 

thx

 

Wim

Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Bedankt @Martin blijkbaar was mijn eerste dan toch gepost geraakt. Ik vond hem niet terug

Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.

 

Kan je dit even testen? 

Reageer