Skip to main content
Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account


Toon eerste bericht

38 reacties

  • 0 reacties
  • 20 december 2019
JDS schreef:

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 20 december 2019

@jonathandr : het werkt, bedankt!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 december 2019

Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.

Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)

Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...

 


Martin
  • 33375 reacties
  • 21 december 2019

Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.


  • 0 reacties
  • 23 december 2019

@Domalini : Het zou nu voor je in orde moeten zijn. Kan je het nog even uitproberen?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 december 2019

@WenzelR : Inderdaad, nu kan ik gewoon inloggen. Bedankt ! en prettige feesten!!

Maurice


  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 december 2019
WenzelR schreef:
JDS schreef:

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).

mvg


  • 0 reacties
  • 23 december 2019

@JDS : Kan je dit toevallig ook op een ander toestel proberen in te stellen, bij wijze van test? Over welk type en model toestellen zou het dan gaan?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 januari 2020

Beste,

 

ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?

 

thx

 

Wim


Martin
  • 33375 reacties
  • 5 januari 2020

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 januari 2020
Martin schreef:

Bedankt @Martin blijkbaar was mijn eerste dan toch gepost geraakt. Ik vond hem niet terug


Martin
  • 33375 reacties
  • 5 januari 2020

Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team :relaxed:


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 6 januari 2020

Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.

 

Kan je dit even testen?