Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 15 December 2019
  • 38 reacties
  • 401 Bekeken

Beste,

Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.

Kunnen jullie dit oplossen aub?


38 reacties

Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.

Reputatie 7
Badge +4

@Liesbeth.H Ik heb je account gekoppeld. Kan je nog eens proberen.

Ja, nu kan ik aanmelden.

Bedankt!

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

 

Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.

Reputatie 7
Badge +3

@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?

Zelfde probleem hier

Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?

Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week. 

Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?

Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:

U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app

  1. Controleer of u de Pickx-app ziet in de lijst met uw producten in MyProximus.
    download-proximus.pngBekijk uw producten
  2. De oplossing hangt af van wat u ziet in uw productenlijst:
    • De Pickx-app staat in de lijst van uw producten maar u kunt geen verbinding maken met de Pickx-app? Contacteer ons.
    • De Pickx-app staat niet in de lijst van uw producten maar TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de Pickx-app, noch TV staan in de lijst van producten terwijl u thuis tv hebt? U bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de login en het wachtwoord van de MyProximus beheerder.
    • TV staat niet in de lijst en u heeft thuis geen tv? Uw abonnement laat u niet toe van de Pickx-app te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4

@starled @Rietverd @bram.decock @tthijs Ik heb dit in orde gemaakt voor jullie.

Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.

@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?


Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.

Reputatie 7
Badge +3

@ChristopheP 

 

Kan je het nu nog eens proberen?

Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

@GeertC 

Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..

@GeertC : app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..

Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.

Reputatie 7
Badge +4

@GeertC: app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..


hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Reageer