Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.
Ja, nu kan ik aanmelden.
Bedankt!
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.
Zelfde probleem hier
Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?
Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week.
Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?
Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:
U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app
Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.
Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.
Kan je het nu nog eens proberen?
Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..
Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.
hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.