Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.
Kan je dit even testen?
Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Bedankt
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Beste,
ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?
thx
Wim
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).
mvg
Maurice
Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.
Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.
Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)
Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?
Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.
Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..
Kan je het nu nog eens proberen?
Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.