Skip to main content

Beste,

Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.

Kunnen jullie dit oplossen aub?

Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.

 

Kan je dit even testen? 


Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team :relaxed:


Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Bedankt @Martin blijkbaar was mijn eerste dan toch gepost geraakt. Ik vond hem niet terug


Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899


Beste,

 

ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?

 

thx

 

Wim


@JDS : Kan je dit toevallig ook op een ander toestel proberen in te stellen, bij wijze van test? Over welk type en model toestellen zou het dan gaan?


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).

mvg


@WenzelR : Inderdaad, nu kan ik gewoon inloggen. Bedankt ! en prettige feesten!!

Maurice


@Domalini : Het zou nu voor je in orde moeten zijn. Kan je het nog even uitproberen?


Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.


Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.

Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)

Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...

 


@jonathandr : het werkt, bedankt!


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


@GeertC: app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..


hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?


Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.


@GeertC : app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..


@GeertC 

Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..


@ChristopheP 

 

Kan je het nu nog eens proberen?

Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert


@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?


Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.


Reageer