Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?
Ter info: Maandag als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum, zullen ze dit voor u wel kunnen in orde brengen.
Ik krijg dezelfde melding « deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account3
Kunnen jullie dit nu even testen aub?
Kunnen jullie dit nu even testen aub?
Perfect, dank u wel!
Kunnen jullie dit nu even testen aub?
Dag Charlotte,
bedankt, werkt perfect
Hallo ik krijg ook deze melding. Proximus is onlangs geïnstalleerd (gisteren) en ik geraak niet op de pickx app.
Graag wat hulp aub =)
Dit is opgelost.
Dank WenzelIr
Ik probeer in te loggen op iPhone-app van Pickx en krijg de volgende foutmelding:
‘Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kunt u dit probleem verhelpen?
je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Ik krijg dezelfde boodschapen raak dus ook niet aangemeld in de app.
Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?
Bedankt
Hier idem. Login niet gekoppeld…
Is het mogelijk dit even te willen nazien aub?
Bedankt!
Kan je dit nu nog even testen aub?
Kan dit voor mijn account ook eens bekeken worden aub. Ik krijg dezelfde foutmelding.
Mvg
Goedendag,
Ik krijg ook de melding:
Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account.
Kan je dit oplossen aub.
mvg stefan.
Goedemorgen,
Voor mij geldt hetzelfde. Ik ben beheerder, maar als ik in Proximus Pickx inlog, dan krijg ik ook deze melding.
Ter info: pas dinsdag komt iemand die van Proximus zelf is, hier terug langs op het forum.
Ik krijg ook dezelfde foutmelding: ‘Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account' kunnen jullie me aub helpen?
Mattle1990: iemand van proximus komt pas dinsdag terug op het forum, die kan dat normaal in orde maken
Bedankt Charlotte, het werkt nu!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.