Skip to main content

Beste,

Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.

Kunnen jullie dit oplossen aub?

@starled @Rietverd @bram.decock @tthijs Ik heb dit in orde gemaakt voor jullie.

Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.


Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken


Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899


@WenzelR : Inderdaad, nu kan ik gewoon inloggen. Bedankt ! en prettige feesten!!

Maurice


@Domalini : Het zou nu voor je in orde moeten zijn. Kan je het nog even uitproberen?


@jonathandr : het werkt, bedankt!


Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?


Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.

Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)

Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...

 


Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).

mvg


@JDS : Kan je dit toevallig ook op een ander toestel proberen in te stellen, bij wijze van test? Over welk type en model toestellen zou het dan gaan?


Beste,

 

ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?

 

thx

 

Wim


Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Bedankt @Martin blijkbaar was mijn eerste dan toch gepost geraakt. Ik vond hem niet terug


Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team :relaxed:


Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.

 

Kan je dit even testen? 


Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week. 


@Liesbeth.H Ik heb je account gekoppeld. Kan je nog eens proberen.


Ja, nu kan ik aanmelden.

Bedankt!


Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?


Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?


Reageer