Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.
Maurice
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).
mvg
Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.
Kan je het nu nog eens proberen?
Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..
Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.
hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?
Ja, nu kan ik aanmelden.
Bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.