Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 15 December 2019
  • 38 reacties
  • 401 Bekeken

Beste,

Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.

Kunnen jullie dit oplossen aub?


38 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@starled @Rietverd @bram.decock @tthijs Ik heb dit in orde gemaakt voor jullie.

Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.

Reputatie 7
Badge +3

@Domalini : Het zou nu voor je in orde moeten zijn. Kan je het nog even uitproberen?

@WenzelR : Inderdaad, nu kan ik gewoon inloggen. Bedankt ! en prettige feesten!!

Maurice

Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

@jonathandr : het werkt, bedankt!

Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@JDS : Kan je dit toevallig ook op een ander toestel proberen in te stellen, bij wijze van test? Over welk type en model toestellen zou het dan gaan?

@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?


Laptop herstart: nog steeds geen beschikbare livebeelden. App zelfs verwijderd: login wordt ook nog niet herkend. Heb tel.nr. toegevoegd aan profiel. Wij hebben nu al sinds augustus een abo, zou toch mogen beginnen lukken.

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.

 

Kan je dit even testen? 

Reputatie 7
Badge +3

@ChristopheP 

 

Kan je het nu nog eens proberen?

Indien je de pickx app nog niet kan gebruiken zullen we een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

@GeertC 

Laptop: “geen tv-programma beschikbaar”. App op Iphone: ik kan nu aanmelden, maar wel enkel programma’s opnemen. Afspelen doet ie niet, ook geen opgenomen programma’s..

@GeertC : app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..

Ter info:
Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder ter woord te staan.

Reputatie 7
Badge +4

@Liesbeth.H Ik heb je account gekoppeld. Kan je nog eens proberen.

Reputatie 7
Badge +4

@GeertC: app nogmaals gestart en deze speelt nu! Enkel nog laptop dus..


hi, kan je dit nog even testen op de laptop ?

Ja, nu kan ik aanmelden.

Bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde

Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd


dit zou nu voor je moeten werken

Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

Reageer