Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.
Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Maurice
Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Ik heb ze beide aan mijn account toegevoegd
dit zou nu voor je moeten werken
Het werkt inderdaad! Super bedankt voor u hulp!
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.
Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)
Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).
mvg
Beste,
ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?
thx
Wim
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Bedankt
Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team
Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.
Kan je dit even testen?
Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week.
Ja, nu kan ik aanmelden.
Bedankt!
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.