Vraag

E-press HLN werkt niet meer

  • 15 June 2023
  • 75 reacties
  • 2200 Bekeken

Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?


75 reacties

Jouw gratis HLN+ artikels zijn op

Dit is het resultaat wanneer ik inlog via Myproximus

Bij mij komt nog steeds het abonnementscherm bij het bekijken van een +-artikel

Sinds dit weekend ervaar ik ook dit probleem.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Ondertussen 9 dagen bezig… 

Reputatie 5
Badge +2

@FB880466  En als je kijkt in myproximus wat staat er dan bij epress?

@lucp Heb je al eens met HLN contact gehad wat er aan de hand kan zijn? Want je hebt een abonnement op HLN digitaal en niet op een aantal artikel die je maar mag bekijken.

Toegang tot exclusieve content van HLN is inbegrepen in jouw pack.

HLN … actief… start met lezen

maar het werkt echt niet

Ik probeerde reeds verschillende keren om contact te maken met HLN maar krijg geen reactie.

Reputatie 7
Badge +3

@FB880466 

alles staat correct gekoppeld, 

Heb je de HLN+ artiekels ooit al kunnen lezen?

 

Geert

 

Reputatie 7
Badge +3

@lucp 

Je profiel staat correct gekoppeld 

Kan je het nog eens opnieuw proberen.

Indien het nog steeds niet mogelijk is om de HLN+ artiekels te lezen, indien het nog steeds niet lukt zullen we dit doorsturen naar dpg media.

 

Geert

Neen, al vele keren herverbonden en zo maar zonder resultaat

 

Reputatie 7
Badge +5

@FB880466 Heb je DPG media al eens gecontacteerd met je vraag? Bij ons staat namelijk alles correct en actief.

@lucp

Je profiel staat correct gekoppeld 

Kan je het nog eens opnieuw proberen.

Indien het nog steeds niet mogelijk is om de HLN+ artiekels te lezen, indien het nog steeds niet lukt zullen we dit doorsturen naar dpg media.

 

Geert

Lijkt nog altijd niet te lukken.  mijn abonnement staat wel als “beëindigd” ????

Heb nog verschillende keren geprobeerd met altijd hetzelfde resultaat. Geen toegang.

Luc

Hebben jullie een mailadres van DPG-media? Ik vind het wel triestig dat ik dit daar moet gaan oplossen, ik ben klant bij Proximus en niét bij DPG media.

Reputatie 7
Badge +5

@FB880466 Helaas hebben wij geen e-mail adres dat we kunnen delen. Je bent inderdaad klant bij Proximus maar het product is van DPG media. In onze systemen staat alles correct dus dient er bij DPG-media een nazicht gedaan te worden. 

Ik kreeg van HLN een reactie, waarin onder andere deze passage:

“Beste Luc

Bedankt voor je bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).”

Kan iemand bij PROXIMUS actie ondernemen?
 

 

Reputatie 5
Badge +2

@lucp Ik heb even alles nagekeken voor je en je epress account staat volledig actief en is gekoppeld aan het mail adres dat je gebruikt voor myproximus.

hartelijk dank voor de moeite, maar toch krijg ik geen toegang maar ik betaal er wel voor aan Proximus!

 

Reputatie 5
Badge +2

@lucp Om alles goed te doen werken moet HLN je GID nummer koppelen aan hun account. Je kan de GID via chat of telefonisch bekomen wegens wij geen privé gegevens open op het forum zetten. 

 

Heb vandaag gedurende 3 uur gewacht op de chat met een medewerker van Proximus zonder resultaat.

Reputatie 7
Badge +5

@lucp Je dient hier best telefonisch contact voor op te nemen.

Ga naar my Proximus. Log in. Klik op producten. Hier zie je staan my e press met daaronder HLN. Klik op HLN. Druk op Start met lezen.Daarna zie je scherm met linksboven....hoe kan ik aanbieding activeren. Druk op myproximus login. Geef email door waaraan hln gekoppeld is en normaal gezien werkt het dan weer. Bij mij ist toch zo gelukt. 

Staat er bij u dan “start met lezen” ? want velen krijgen dit te zien en als ze erop klikken kunnen ze dan klikken “start met lezen” en daar loopt het dan verkeerd!

Wat kies ik in het keuzemenu om aan een GID nummer te geraken?

Chat helpt niet en keuzemenu is hierin niet ect een hulpmiddel...

 

Ter info: Deze kan een PX moderator je bezorgen of door deze te vragen op de helpdesk 080022800

Reageer