Skip to main content

Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?

Hier hetzelfde probleem 


@ChrisdP Ik heb een mail naar HLN gestuurd voor nazicht. 

@RobinR Ook voor u heb ik dit gedaan zoals ik al op je andere post liet weten. 


Ik heb ondertussen ook antwoord gekregen van klantenservice HLN maar werkt nog steeds niet, in geen enkele browser, hoewel ik een melding krijg dat het abonnement gekoppeld is aan mijn account.


Bij mij is het nu in orde, hopelijk ook bij jou Chris. 


Bij mij uiteindelijk ook, sinds vandaag!


@ChrisdP @RobinR HLN heeft inderdaad laten weten dat ze dit in orde gemaakt hebben. Veel leesplezier !


Bij mij zelfde probleem ik heb espresso maar kan niks lezen inloggen lukt niet


@Timbo Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

Bij mij hetzelfde probleem, kan sinds 24 juli niet meer inloggen. Alles staat gekoppeld; maar geen werking. Moet het GID nummer vragen aan jullie en doorgeven aan HLN; Het probleem is dat ik vandaag 52 minuten aan de lijn heb gehangen vooraleer ik aansluiting had.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen?


@Michel11 

Het GID nummer kunnen we je helaas niet doorgeven via dit platform.

Wanneer zouden we je kunnen opbellen op de GSMnr. vermeld op je profiel?

 

Geert


Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert


Dag Geert.

heb ondertussen contact gehad met de klantendienst Proximus en het GID nummer gekregen.

heb het ook al doorgegeven aan het laatste nieuws, deze zullen het terug activeren.

vriendelijk bedankt.


@Michel11 

graag gedaan!

 

Geert


Bij mij lukt het inloggen op HLN+ ook niet.

 

 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert

De plus-artikelen kan ik nog steeds niet lezen.

 

 

Ook hier werkt sinds een week e press HLN niet meer . Ik kan nog wel inloggen maar kan geen plus artikels meer lezen . Naar HLN gebeld , naar Proximus gebeld beide zeggen dat het probleem niet bij hen ligt . Van Proximus GID gekregen en doorgegeven aan HLN . Zij beweren dat deze niet correct is . Kan dit opgelost worden ? Wat een gedoe 


Ik slaag er ook niet in HLN artikels te lezen, na enkele keer klikken komt de abonnementspagina met de betaalvoorwaarden op het scherm. Graag een oplossing.

En met hoeveel gebruikers kan men dan de krant lezen?


@FB880466 Kan je me laten weten met welke login je gebruik maakt van HLN+? Dan kijken we het verder voor je na.


Zoals zovelen heb ik hetzelfde probleem met het lezen van de HLN+ artikels. Heb geen toegang meer en moet een digitaal abonnement aankopen. Bij mijn abonnementdetails staat mijn HLNabonnement als beëindigd vermeld. Opnieuw koppelen via PROXIMUS lukt ook niet. Reacties op mijn mail komen er niet maar wel telefonisch aanbod voor nieuwe abonnementen! Kan er iemand helpen?


@lucp Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


Klantnummer 7*****

tel. 04**********

email: @skynet.be

Dank bij voorbaat


@lucp 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kunnen je privé gegevens enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.


@Daisys: heb mijn login voor HLN toegevoegd aan mijn gegevens


Heb mij gegevens in ForumProfiel ingevuld.

 


@lucp @FB880466 Kunnen jullie beide nog eens proberen vanuit je MyProximus account?


Reageer