Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?
Als ze daar ook niet te vinden zijn, kan je best HLN zelf contacteren hiervoor.
Als je de HLN+-artikelen niet meer kan lezen, mag je het hier zeker nog laten weten, dan doen we het nodige.
Beste,
Online kan ik de artikels lezen, maar niks komt zoals voorheen in de mailbox ook niet bij spam .
bedankt voor je antwoord ik ga hln eens contakteren.
Bij mij is het nu in orde, hopelijk ook bij jou Chris.
Bij mij uiteindelijk ook, sinds vandaag!
Hebben jullie een mailadres van DPG-media? Ik vind het wel triestig dat ik dit daar moet gaan oplossen, ik ben klant bij Proximus en niét bij DPG media.
Inderdaad dat probleem is al heel lang bezig en staat hier vol van dergelijke berichten.
Maar de ham vraag is of het probleem zich bij PX of HLN bevindt waar de koppeling met GID blijkbaar dikwijls de oorzaak is?
hier net hetzelfde sinds een week geen HLN mails meer, we kunnen HLN wel online lezen maar dit is niet hetzelfde, kan hier iets aan gedaan worden.
alles staat correct gekoppeld,
Heb je de HLN+ artiekels ooit al kunnen lezen?
Geert
Hln + artikels kan ik niet lezen
Proximus account ngtans inorde
Je profiel staat correct gekoppeld
Kan je het nog eens opnieuw proberen.
Indien het nog steeds niet mogelijk is om de HLN+ artiekels te lezen, indien het nog steeds niet lukt zullen we dit doorsturen naar dpg media.
Geert
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kunnen je privé gegevens enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.
Heb vandaag gedurende 3 uur gewacht op de chat met een medewerker van Proximus zonder resultaat.
Hier hetzelfde probleem
Ook hier werkt sinds een week e press HLN niet meer . Ik kan nog wel inloggen maar kan geen plus artikels meer lezen . Naar HLN gebeld , naar Proximus gebeld beide zeggen dat het probleem niet bij hen ligt . Van Proximus GID gekregen en doorgegeven aan HLN . Zij beweren dat deze niet correct is . Kan dit opgelost worden ? Wat een gedoe
@Daisys: heb mijn login voor HLN toegevoegd aan mijn gegevens
hartelijk dank voor de moeite, maar toch krijg ik geen toegang maar ik betaal er wel voor aan Proximus!
Ik kreeg van HLN een reactie, waarin onder andere deze passage:
“Beste Luc
Bedankt voor je bericht.
We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).”
Kan iemand bij PROXIMUS actie ondernemen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.