Vraag

E-press HLN werkt niet meer

  • 15 June 2023
  • 75 reacties
  • 2214 Bekeken

Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?


75 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@ChrisdP Ik heb een mail naar HLN gestuurd voor nazicht. 

@RobinR Ook voor u heb ik dit gedaan zoals ik al op je andere post liet weten. 

Reputatie 7
Badge +4

@Wim777 Bedoel je dan dat je de HLN+artikelen wel nog kan lezen, maar geen mail meer krijgt met een overzicht van hun artikelen ? Vind je die mails ook niet terug bij spam-folder ?

Als ze daar ook niet te vinden zijn, kan je best HLN zelf contacteren hiervoor.

Als je de HLN+-artikelen niet meer kan lezen, mag je het hier zeker nog laten weten, dan doen we het nodige. 

Beste,

 

Online kan ik de artikels lezen, maar niks komt zoals voorheen in de mailbox ook niet bij spam .

bedankt voor je antwoord ik ga hln eens contakteren.

Bij mij is het nu in orde, hopelijk ook bij jou Chris. 

Bij mij uiteindelijk ook, sinds vandaag!

Reputatie 7
Badge +4

@rejo Voor u zou dit ondertussen in orde moeten zijn. 

@Jochem VDS HLN vindt voor u geen gegevens terug. Heb je al een account aangemaakt 

Hebben jullie een mailadres van DPG-media? Ik vind het wel triestig dat ik dit daar moet gaan oplossen, ik ben klant bij Proximus en niét bij DPG media.

Inderdaad dat probleem is al heel lang bezig en staat hier vol van dergelijke berichten.
Maar de ham vraag is of het probleem zich bij PX of HLN bevindt waar de koppeling met GID blijkbaar dikwijls de oorzaak is?

Reputatie 7
Badge +4

@Tali HLN liet weten dat ze een account terugvinden voor u met een @msn.com-mailadres. Kan je daar eens mee proberen ? 

hier net hetzelfde sinds een week geen HLN mails meer, we kunnen HLN wel online lezen maar dit is niet hetzelfde, kan hier iets aan gedaan worden.

Reputatie 7
Badge +3

@FB880466 

alles staat correct gekoppeld, 

Heb je de HLN+ artiekels ooit al kunnen lezen?

 

Geert

 

Hln + artikels kan ik niet lezen

Proximus account ngtans inorde

Reputatie 7
Badge +3

@lucp 

Je profiel staat correct gekoppeld 

Kan je het nog eens opnieuw proberen.

Indien het nog steeds niet mogelijk is om de HLN+ artiekels te lezen, indien het nog steeds niet lukt zullen we dit doorsturen naar dpg media.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@rejo Ik vind hier een account terug die aan het mailadres is gekoppeld dat je ook gebruikt voor je forumaccount. Is het met dat mailadres dat je probeert in te loggen ? 

Klantnummer 7*****

tel. 04**********

email: @skynet.be

Dank bij voorbaat

@lucp 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kunnen je privé gegevens enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Heb vandaag gedurende 3 uur gewacht op de chat met een medewerker van Proximus zonder resultaat.

Reputatie 5
Badge +2

@lucp Ik heb even alles nagekeken voor je en je epress account staat volledig actief en is gekoppeld aan het mail adres dat je gebruikt voor myproximus.

Hier hetzelfde probleem 

Ook hier werkt sinds een week e press HLN niet meer . Ik kan nog wel inloggen maar kan geen plus artikels meer lezen . Naar HLN gebeld , naar Proximus gebeld beide zeggen dat het probleem niet bij hen ligt . Van Proximus GID gekregen en doorgegeven aan HLN . Zij beweren dat deze niet correct is . Kan dit opgelost worden ? Wat een gedoe 

@HadewychT  Dat klopt. Mijn account op HLN heb ik verwijderd. Wanneer ik een nieuwe had aangemaakt met datzelfde e-mailadres, lukte het nog niet.

@Daisys: heb mijn login voor HLN toegevoegd aan mijn gegevens

Reputatie 7
Badge +5

@FB880466 Helaas hebben wij geen e-mail adres dat we kunnen delen. Je bent inderdaad klant bij Proximus maar het product is van DPG media. In onze systemen staat alles correct dus dient er bij DPG-media een nazicht gedaan te worden. 

hartelijk dank voor de moeite, maar toch krijg ik geen toegang maar ik betaal er wel voor aan Proximus!

 

Ik kreeg van HLN een reactie, waarin onder andere deze passage:

“Beste Luc

Bedankt voor je bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).”

Kan iemand bij PROXIMUS actie ondernemen?
 

 

Reageer