Beantwoord

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Hi, ik ga gewoon een nieuwe thread starten over een bestaand probleem omdat ik geen hln+ artikels kan lezen. Bij die andere persoon is het blijkbaar ondertussen opgelost maar er staat niet echt bij wat de oplossing is. zien link hieronder:

 

 

Kort samengevat, hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Graag wat meer info om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door DaisyS 20 May 2022, 16:02

Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@joeri.veugen Kan je je het email adres waarmee je gebruik maakt van HLN+ even toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

TBI: je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé gevraagde info vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Zelfde probleem sinds een goede maand:  hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Gisteren gechat met Proximus-medewerker die me wandelen stuurde.

 

Al 2x naar hln klantendienst gestuurd en die reageren niet.

 

Ik volg dus ook graag mee.

ik ga hier ook mee volgen, hier ook al meer dan een maand niets meer van de e-press. en ondertussen werkt de site zelfs al niet meer om accounts te linken ( of te kijken of het gelinkt is)

Ik kreeg jammer genoeg nog steeds geen oplossing.

 

Erg voor zo’n groot bedrijf…

 

Misschien toch maar eens een overstap overwegen…

Ik ga ook meevolgen. Zelfde probleem sinds een aantal weken dat het abonnement beëindigd is volgens HLN… 

Na zoeken hier gevonden dat het GID nummer belangrijk zou zijn, maar dat vond ik nergens terug. Via de chat hulp gevraagd, maar dat heb ik na bijna 3u wachten op de klantendienst van Proximus toch ook maar opgegeven…

Hopelijk via deze weg wel een oplossing.

GID ID kan je van PX krijgen en dient omdat HLN de koppeling zou kunnen maken.

GID nummer zetten ze dan in je  ForumProfiel in het privé veld "Ticket"

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! 

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ Ik heb dit voor jullie nagekeken en doorgegeven naar HLN vermits bij ons alles correct is ingesteld. Onze excuses voor de late reactie. 

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ HLN heeft laten weten dat dit in orde is voor jullie. Je zou van hen ook bericht moeten gekregen hebben hierover. 

Beste @HadewychT Dit lijkt inderdaad in orde.

 

Bedankt.

 

Reputatie 5
Badge +2

@Sandra8552 Dat is fijn om te weten.

Hoi,

emailadres toegevoegd aan mijn profiel.

@GeertC 

Bij mij werkt de link ook niet tussen HLN en proximus. De epress key is actief maar kan geen HLN + artikelen lezen. Kunnen jullie dit nakijken?

 

Mvg,

Geert

Hoi,

ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

HLN blijft vragen naar abo, ook al ben ik ingelogd 🙁

Ik heb hetzelfde: recht op E-Press, gekoppeld aan HLN, kan ook inloggen, maar heb geen toegang tot de +-artikels. Kan iemand mij helpen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@joeri.veugen @GeertVK @Peter03 ik heb dit voor jullie nagekeken. Bij ons staat alles correct. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor verder nazicht aan hun zijde. 

Reputatie 7
Badge +4

@joeri.veugen @GeertVK @Peter03 HLN heeft laten weten dat dit nu in orde zou moeten zijn voor jullie. 

Dank je wel, Hadewych T. Helaas moet ik meedelen dat ik nog steeds geen artikels van HLN kan lezen, hoewel mijn profiel gelinkt is.

@HadewychT 

Het probleem is nog steeds hetzelfde. Ben je zeker dat HLN het heeft in orde gebracht?

@HadewychT 

bij mij is het probleem ook nog niet verholpen .

 

 

Reageer