Beantwoord

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Hi, ik ga gewoon een nieuwe thread starten over een bestaand probleem omdat ik geen hln+ artikels kan lezen. Bij die andere persoon is het blijkbaar ondertussen opgelost maar er staat niet echt bij wat de oplossing is. zien link hieronder:

 

 

Kort samengevat, hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Graag wat meer info om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door DaisyS 20 May 2022, 16:02

Bekijk origineel

37 reacties

Beste @HadewychT Dit lijkt inderdaad in orde.

 

Bedankt.

 

Reputatie 1

Ik kan nu inloggen op HLN bedankt voor het in orde te brengen.

mvg

Luc

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ Ik heb dit voor jullie nagekeken en doorgegeven naar HLN vermits bij ons alles correct is ingesteld. Onze excuses voor de late reactie. 

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175

Ik heb een mail gestuurd naar DPG media voor verder nazicht.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +5

@pgee Het kan zijn dat het nog even moet doorstromen in het systeem. Indien het binnen 48u nog niet in orde is laat het ons dan zeker weten zodat wij verdere stappen kunnen ondernemen.

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ HLN heeft laten weten dat dit in orde is voor jullie. Je zou van hen ook bericht moeten gekregen hebben hierover. 

Ik kreeg jammer genoeg nog steeds geen oplossing.

 

Erg voor zo’n groot bedrijf…

 

Misschien toch maar eens een overstap overwegen…

Reputatie 7
Badge +4

@pgee Alles ziet er in orde uit bij ons. Heb je een login en paswoord kunnen aanmaken ? Indien je dat al gedaan hebt en het werkt nog niet, zullen we contact nemen met HLN

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

Beste @HadewychT , Ik had al een username/wachtwoord op hln.be en ik kan daar ook mee aanloggen, maar alle hln+ artikels zijn dus exclusief. zie hieronder wat ik te zien krijg als ik op een hln+ artikel klik.

 

Ter info, mijn username/email op hln.be is dezelfde als mijn username/email op proximus.be

 

 

Zelfde probleem hier.

Als ik opnieuw probeer te linken, krijg ik de boodschap dat alles gelinkt is.
Als ik op HLN naar abonnementen ga, zie ik dat mij abonnement vervallen is.

Ik volg dit graag mee...

Reputatie 1

Ik kan nog altijd niet inloggen bij HLN.

Ik heb hetzelfde probleem. Ben al naar Proximus shop geweest waar ze het probleem gingen escaleren, maar verder niets meer gehoord. Dan nog maar eens gebeld naar helpdesk die me meldde dat ik dit met HLN moest opnemen. 

HLN stuurde mij dan terug door naar Proximus. Is ondertussen al enkele maanden aan de gang en nog steeds geen oplossing. 

Hopelijk lukt het via deze weg!

Ter info: PX medewerkers komen pas maadag terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +5

@joeri.veugen Kan je je het email adres waarmee je gebruik maakt van HLN+ even toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

TBI: je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé gevraagde info vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Zelfde probleem sinds een goede maand:  hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Gisteren gechat met Proximus-medewerker die me wandelen stuurde.

 

Al 2x naar hln klantendienst gestuurd en die reageren niet.

 

Ik volg dus ook graag mee.

Reputatie 5
Badge +2

@luc12  Ik heb met hln contact opgenomen. Vanaf ik meer weet laat ik je dat direct weten.

Reputatie 7
Badge +4

@luc12 Fijn te horen dat het in orde is. Veel plezier ermee. 

Reputatie 1

Sinds vanochtend kan ik geen + artikels meer lezen. Lukt al jaren zonder probleem en nu plots niks meer. account zegt dat mijn hln nog altijd gelinked is met myproximus dus zou volgens mij moeten werken?

Dus betaal nu sinds deze maand 3 euro extra (abonnement omhoog) voor letterlijk minder (wederom)

Reputatie 5
Badge +2

@Sandra8552 Dat is fijn om te weten.

Reputatie 7
Badge +4

@pgee Sorry voor de late reactie. Ondertussen is er onderzoek geweest (en nog bezig) bij ons en HLN naar de oorzaken van deze problemen en zijn er al enkele zaken rechtgezet. 

Kan je eens bekijken of je dit probleem nog steeds hebt ? Dan moet ik het alsnog doorgeven aan HLN om dit verder te onderzoeken. 

hi @HadewychT spijtig genoeg is nog steeds de exclusieve content op hln+ betalend :/

Reputatie 5
Badge +2

@Peter_0175  Beste wat je kan doen is met HLN contact opnemen om te horen of je account nog actief is daar en gekoppeld aan je myproximus account. Voor deze koppeling heb je wel de GID nodig. Deze kan je desnoods vragen telefonisch aan onze klantendienst.

Reputatie 1

@Michael V zowel met Proximus klantendienst als hln klantendienst contact gehad (in beide gevallen na een buiten proportioneel aanvaardbare wachttijd) en bij proximus zeggen ze dat alles juist staat, en bij hln zeggen ze dat alles juist staat. Dusja

Reputatie 1

hallo, ik heb hetzelfde probleem kan de +artikelen en de digitale krant ook niet lezen en mijn account is wel gelinkt aan hln.

Reageer