Beantwoord

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Hi, ik ga gewoon een nieuwe thread starten over een bestaand probleem omdat ik geen hln+ artikels kan lezen. Bij die andere persoon is het blijkbaar ondertussen opgelost maar er staat niet echt bij wat de oplossing is. zien link hieronder:

 

 

Kort samengevat, hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Graag wat meer info om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door DaisyS 20 May 2022, 16:02

Bekijk origineel

37 reacties

Hoi,

emailadres toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 5
Badge +2

@Sandra8552 Dat is fijn om te weten.

Beste @HadewychT Dit lijkt inderdaad in orde.

 

Bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ HLN heeft laten weten dat dit in orde is voor jullie. Je zou van hen ook bericht moeten gekregen hebben hierover. 

Reputatie 7
Badge +4

@honey006 @Sandra8552 @Karen_ Ik heb dit voor jullie nagekeken en doorgegeven naar HLN vermits bij ons alles correct is ingesteld. Onze excuses voor de late reactie. 

GID ID kan je van PX krijgen en dient omdat HLN de koppeling zou kunnen maken.

GID nummer zetten ze dan in je  ForumProfiel in het privé veld "Ticket"

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! 

Ik ga ook meevolgen. Zelfde probleem sinds een aantal weken dat het abonnement beëindigd is volgens HLN… 

Na zoeken hier gevonden dat het GID nummer belangrijk zou zijn, maar dat vond ik nergens terug. Via de chat hulp gevraagd, maar dat heb ik na bijna 3u wachten op de klantendienst van Proximus toch ook maar opgegeven…

Hopelijk via deze weg wel een oplossing.

Ik kreeg jammer genoeg nog steeds geen oplossing.

 

Erg voor zo’n groot bedrijf…

 

Misschien toch maar eens een overstap overwegen…

ik ga hier ook mee volgen, hier ook al meer dan een maand niets meer van de e-press. en ondertussen werkt de site zelfs al niet meer om accounts te linken ( of te kijken of het gelinkt is)

Zelfde probleem sinds een goede maand:  hln en proximus zijn gelinkt maar ik kan geen hln+ artikels lezen.

 

Gisteren gechat met Proximus-medewerker die me wandelen stuurde.

 

Al 2x naar hln klantendienst gestuurd en die reageren niet.

 

Ik volg dus ook graag mee.

TBI: je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé gevraagde info vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@joeri.veugen Kan je je het email adres waarmee je gebruik maakt van HLN+ even toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Zelfde probleem hier.

Als ik opnieuw probeer te linken, krijg ik de boodschap dat alles gelinkt is.
Als ik op HLN naar abonnementen ga, zie ik dat mij abonnement vervallen is.

Ik volg dit graag mee...

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175

Ik heb een mail gestuurd naar DPG media voor verder nazicht.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 1

@Michael V zowel met Proximus klantendienst als hln klantendienst contact gehad (in beide gevallen na een buiten proportioneel aanvaardbare wachttijd) en bij proximus zeggen ze dat alles juist staat, en bij hln zeggen ze dat alles juist staat. Dusja

Reputatie 5
Badge +2

@Peter_0175  Beste wat je kan doen is met HLN contact opnemen om te horen of je account nog actief is daar en gekoppeld aan je myproximus account. Voor deze koppeling heb je wel de GID nodig. Deze kan je desnoods vragen telefonisch aan onze klantendienst.

Reputatie 1

Sinds vanochtend kan ik geen + artikels meer lezen. Lukt al jaren zonder probleem en nu plots niks meer. account zegt dat mijn hln nog altijd gelinked is met myproximus dus zou volgens mij moeten werken?

Dus betaal nu sinds deze maand 3 euro extra (abonnement omhoog) voor letterlijk minder (wederom)

Reputatie 7
Badge +4

@StefanoS Ik volg dit verder op met HLN zoals op je andere post al geantwoord, maar heb nog geen antwoord van hen. Ik ga enkel op je andere post verder antwoorden om het overzichtelijk te houden. 

Hallo, ik heb  net hetzelfde probleem kan de +artikelen en de digitale krant ook niet lezen en mijn account is wel gelinkt aan hln.. Wordt al 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd zowel door HLN als Proximus.

Ter info: PX medewerkers komen pas maadag terug langs op het forum.

Ik heb hetzelfde probleem. Ben al naar Proximus shop geweest waar ze het probleem gingen escaleren, maar verder niets meer gehoord. Dan nog maar eens gebeld naar helpdesk die me meldde dat ik dit met HLN moest opnemen. 

HLN stuurde mij dan terug door naar Proximus. Is ondertussen al enkele maanden aan de gang en nog steeds geen oplossing. 

Hopelijk lukt het via deze weg!

Reputatie 7
Badge +4

@luc12 Fijn te horen dat het in orde is. Veel plezier ermee. 

Reputatie 1

Ik kan nu inloggen op HLN bedankt voor het in orde te brengen.

mvg

Luc

Reputatie 5
Badge +2

@luc12  Ik heb met hln contact opgenomen. Vanaf ik meer weet laat ik je dat direct weten.

Reputatie 1

Ik kan nog altijd niet inloggen bij HLN.

Reageer