Skip to main content
Beantwoord

Voicemail uitzetten


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

70 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 februari 2024

@Martin

Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.

thx


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 20 februari 2024

@Anny49 

we doen het nodige

best toestel straks eens helemaal heropstarten?

groeten

Tina


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 februari 2024

Tina,

Thx, het is in orde.

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 20 februari 2024

@Anny49 

dank voor feedback

fijne dag nog


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 april 2024

Heb mijn voicemail proberen uitschakelen via de website. Staat als uit maar nog steeds actief. Kunnen jullie dit aanpassen aub? 
 

Alvast bedankt!


Mutlie
  • 1805 reacties
  • 12 april 2024

De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 15 april 2024

@CharlotteR 

Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 april 2024

Beste,

 

De gegevens zijn ingevuld.

 

Alvast bedankt om het nodige te doen!

 

mvg Charlotte


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 18 april 2024

@CharlotteR De voicemail is binnen max 4u gedeactiveerd.Groetjes,Joel

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 april 2024

Hallo

 

Zouden jullie ook mijn voicemail willen uitschakelen? Ik heb mijn gsmnr in mijn profiel.

Hartelijk dank.

 

Groetjes

Petra

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 14 juli 2024

Graag ook mijn voicemail uitschakelen. Bedankt


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 15 juli 2024

@Petra Crul 

je bericht werd nu pas opgenomen…

Je gsm valt onder een groot bedrijf en dan kunnen wij er niet aan.

Als t nog niet in orde is, dien je via je personeelsdienst/contactpersoon prx te gaan.

groeten

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 15 juli 2024

@wimmer 

op het nummer eindigend op 74 (vermeld in ticket) werd voicemail uitgezet.

groeten

Tina


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2024

Kan mijn voicemail ook uitgeschakeld worden aub? Het gaat om het nummer in mijn MyProximus profiel.

Daarnaast is dit nummer blijkbaar ook nog gekoppeld aan een ander profiel. Ik denk dat dit komt omdat ik dit nr meegenomen heb toen ik van werkgever veranderde. Kan mijn nummer losgekoppeld worden van dit vroegere profiel aub?

Alvast bedankt!


Martin
  • 32660 reacties
  • 11 augustus 2024

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 12 augustus 2024

@Zondag11 Kun je in het klantprofiel hier de klantgegevens aanvullen aub?


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 14 januari 2025

Via 1969 kan je inderdaad je voicemail bericht aanpassen maar ik slaag er niet in om voor mijn prepaid GSM mijn voicemail af te zetten waardoor ik welgeteld 15 seconden heb om mijn  telefoon op te nemen


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 15 januari 2025

Dag ​@wimmer het nummer met 890 achteraan, bedoel je?


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 241 reacties
  • 21 januari 2025
HeidiE schreef:

Dag ​@wimmer het nummer met 890 achteraan, bedoel je?

inderdaad op dat nummer eindigend op 9890


Martin
  • 32660 reacties
  • 21 januari 2025

Niet alleen moderators ook anderen kunnen meehelpen om tot een mogelijke oplossing te komen.