Vraag

klacht derde diensten

  • 15 September 2020
  • 91 reacties
  • 3201 Bekeken


Toon eerste bericht

91 reacties

Heb al zelf wat onderzoek gedaan En blijkt dat ik zou gebeld hebben naar een spirituele lijn in Frankrijk Dit is wel degelijk een fraudedossier en wil dat jullie dit als fraude behandelen Ik ben nooit met spirituele dingen bezig geweest en zeker niet naar Frankrijk gebeld!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @annvly13 ondertussen is dossier 46545283 hiervoor in behandeling, ik vraag de dossierbeheerder om je met voorrang te informeren. Groetjes, Heidi

In augustus diende ik klacht in betreffende mijn aanrekening Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord en zie dat ik deze maand 250 euro ga moeten betalen Hoelang gaat dit nog aanslepen? Mijn geduld geraakt stilletjes aan op

Reputatie 7
Badge +3

@fatihbayat042 

kan je in je profiel je klantgegevens bijvullen ?

Dan kunnen we dit verder laten nakijken !

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons weten als dit gebeurd is

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Er zijn geen Proximus-medewerkers actief op dit publieke forum tijdens de weekends

Dit lijkt op onderstaande

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur-34244

Best asap onderstaande bedrijf contacteren en facturatie betwisten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

 

8442 WISTER support.be@wister.eu +32 2 425 82 52
wister WISTER serviceclients@wister.fr +32 2 425 82 52

Hallo,

Sinds eind augustus heb ik te maken met extra verbruik. Altijd ongeveer met dezelfde mededeling: help:024258252-adult vod-xo21t.

ik ben hierdoor al 80 euro verloren.

ik vind dit zeker niet kunnen want nooit heb ik voor zoiets een registratie of handeling verricht.

 

ik wens een crediterng van 80 euro!

dit is 4.99 x 16 keer !!!

Reputatie 7
Badge +3

@annvly13 Uw vraag/probleem gaat onderzocht worden via dossier 46198469.De dossierbeheerder gaat na het onderzoek zelf terug contact met u opnemen om alles te overlopen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

is dat niet juist het probleem dat dit niet altijd lukt, nee ?

Reputatie 6
Badge +2

Via myproximus kun je wel de details van uw zes laatste facturen zien.

Op 25/8 heb ik contact opgenomen met jullie diensten en toen heeft die Mr. Een dossier geopend en ook die nrs geblokkeerd dus is er die dag wel degelijk een dossier geopend Dan moeten jullie dit toch terugvinden

19/8 was ik zelfs op vakantie wil enkel weten naar welke nrs is zou gebeld hebben en vanwaar dat bedrag komt 

Reputatie 7
Badge +3

@annvly13 

ik zie een aantal nieuwe blokkeringen actief vanaf 25-8-2020

het betiwste verbruik dateert van 19-8 dus dat was nog voor die datum 

groeten

Tina

Dat vind ik dan nog straffer die nummers zijn geblokkeerd in mijn gsm dus weer eens het bewijs dat ik ze niet gebeld heb Ik wens nu een uitleg naar welke nummers ik zou gebeld hebben waar ik zoveel moet voor betalen buiten bundel 

info vind je hier → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

 

→ 

Hoe kun je dit beperken of blokkeren?

Als je in de toekomst dit soort aankopen wilt beperken, kun je 
→ mobiele betalingen limiteren of 
→ betaalsms'en stoppen en betaalnummers blokkeren.

En hoe doe ik dat de nrs van derden blokkeren 

kan er ook eens gebeld woren voor een woordje uitleg 

Reputatie 7
Badge +3

@annvly13 

Ik heb dossier 46198469 opgemaakt voor verder onderzoek.

Momenteel is de dienst door derden nog niet aangerekend 

Je kan deze diensten ook blokkeren op je telefoon.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

U kunt wachten op een reactie van proximus-medewerkers op dit publieke forum

blijkbaar is het (voorlopig) niet mogelijk schriftelijk (elektronisch formulier) klacht neerleggen m.b.t. factuur op onderstaande wijze

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijnfactuur - klacht indienen of andere vraag

 

Proximus-medewerkers moeten evenwel op uw vraag een gedetailleerde factuur ter controle kunnen overmaken indien de betrokken gedetailleerde info bv. ook niet terug te vinden is in MyProximus - mijn facturen - detail csv

Reageer