Vraag

Brief automatische verandering van pack naar Flex



Toon eerste bericht

118 reacties

Reputatie 7
Badge +4

aanvragen = www.proximus.be/booster 

&

levering via Bpost normalerwijze

Reputatie 2
Badge +1

Na al de reacties gelezen te hebben, begrijp ik nog altijd niet waarover de brief juist gaat en wat de voordelen voor mij zijn

Ik heb een intenet+tv+vaste lijn , nl een comfort abonnement (en niet wat in de brief vermeld staat)

  1. Is dit hetzelfde als vermeld in de brief???
  2. Kan ik onbeperkt bellen met dit nieuwe abo flex ??
  3. Krijg ik een wifi booster gratis???                                                                                                     Dit zijn 3 simpele vragen, met een simpel antwoord denk ik. De verschillende soorten  abo’s intereseren mij niet. Enkel een simpel antwoordje op mijn vraag, liefst door een medewerker van proximus die weet waarover het gaat. Want dat rond de pot draaien en gissen dat verdienen klanten met 40 jaar op de teller bij proximus niet.

     

@Roland_012 of via UPS dacht ik ook, (de laatste tijd zie ik hier weer meer UPS verschijnen dan Bpost) maar de proximus forummedewerkers gaan de details daarvan wel geven als ze hier terug langskomen 

@µ aanvragen = www.proximus.be/booster 

ik zie op deze link niet direct een manier om die aan te vragen?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik kan u geen ongelijk geven …. blijkbaar loopt er één en ander fout met de verwijzing en dient Proximus IT dit op te lossen 

 

Misschien zit er voor de auteur dus voorlopig niets anders op dan te wachten op de reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (vanaf maandag)

 

 

@AntonellaD 

 

Heb deze week contact opgenomen met de klantendienst (chat) en daar werd me verzekerd dat die 8€ er af ging. Als het effectief niet zo is, krijg ik dan een nieuwe modem+decoder ?

En de €4.99 comfort dienst, komt die dan ook nog eens bovenop die €70.99 ?

mvg

Chris

 

Reputatie 7
Badge +3

@Chris_077  De info dat je kreeg van klantendienst (chat) in verband met de € 8 klopt helaas niet.
Nieuwe apparatuur wordt niet automatisch opgestuurd, maar kan je via deze weg aanvragen. Wij zullen dan heel graag het nodige hiervoor doen.
De € 4,99/maand van de slimme diensten komt inderdaad bovenop de prijs van het Flex pack, zoals nu ook het geval is met je huidig pack.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Roland_012 @Tine_1984 De WiFibooster kan men pas aanvragen vanaf het ogenblik u op het juiste pack bent omgeschakeld.Best wachten tot na de aanpassing.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Evy_01 U kan dat doen via de weg die @courroel al voorstelde of u kan dit ook regelen via het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen ook kijken welk pack best bij u past.Groetjes,Joel

(Klantnr en vast nr staat in profiel)

 

Ik heb in oktober 2023 ook een brief gekregen dat mijn oude pack omgezet ging worden.

De oude pack bevatte een vaste lijn, 2 gsm nummers, digitale tv met All sports en internet maxi voor 105,52 euro

 

En heb ik dus nu een nieuwe pack Flex voor 135,99. Een stijging van 29%

 

Weinig respectvol van PROXIMUS voor een klant sinds 25 jaar .

En dat terwijl de brief aankondigde dat de prijs 6,53 euro lager ging uitvallen.  

Graag een antwoord van PROXIMUS. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @RMO ik kan deze aanpassing niet terugvinden in ons systeem, het gaat toch om het klantnummer wat ingevuld staat op je klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +1

Proximus, heeft zomaar niet uw pakket te wijzigen,zonder uw toestemming ....!!!

De brief die we gekregen hebben was de waarschuwing dat in april het nieuwe pack begon.

Ben er niet blij mee, nee. Keuze is nu: Flex aanvaarden of alles opzeggen. Maar verander nu maar eens van internet provider nu dat iedereen thuis werkt en studeert.

Reputatie 4
Badge +1

Beste, 

 

Gaat vlug , ben op 1 februari overgegaan naar Telenet , is momenteel promotie !! Je laat uw pack bij Proximus doorlopen, tot je weet wanneer een andere provider internet en de rest aansluit , als uw internet bij andere provider ok is , zeg je onmiddelijk proximus op, zo heb je geen problemen …

Ik heb mij dit nog geen minuut beklaagt !!! Integendeel, betaal nu minder, en eindelijk deftig beeld op tv en snel internet ..😉

 

 

@Chris_077 de bbox3V+ is de recentste bbox en is in bruikleen, dus daar betaal je niks voor in je pack

bij flex kan je inderdaad de oude decoder bvb inruilen voor een V7, de huur decoder = 8€/maand zit in je flex packprijs inbegrepen.

De V7 heeft wel nog hier en daar wat mankementen zie → 

@Danny64  moest het voor mij bij TN goedkoper zijn dan zou ik ook kunnen overwegen om over te stappen, maar aangezien ik daarnaast ook heel sporadisch tot geen problemen heb met mijn prox apparatuur is dit zeker de moeite nog niet, maar de situatie is voor iedereen anders uiteraard en moet ieder voor zich uitvissen waar het voor hem het beste is.

Reputatie 2
Badge

Beste HeidiE,

Ik weet niet waarover u het hebt, qua “aanpassingen” - dat was toch niet mijn vraag.

Ik vraag enkel antwoord op mijn 3 vragen, dat is alles !!

Mijn klantnummer mag ik waarschijnlijk niet doorgeven via deze weg, doch deze is te zien in 

mijn klantenprofiel in “My Proximus”.
Doch ik zie nergens “opmerkingen’ in mijn klantenprofiel.

Graag een seintje nopens mijn vragen m.b.t. mijn nieuw pack = FLEX !!

Reputatie 7
Badge +3

@Tine_1984 Werd deze correct ingesteld? Installatie van de Wi-Fi Booster | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Beste 

 

De problemen beginnen met de V7 decoder ..

Lees maar op forum...

waarom denk je dat ik die link anders meegestuurd heb naar V7 stand van zaken :slight_smile:

Je bent natuurlijk ook niet verplicht om nu al voor de V7 te kiezen, ik blijf zolang ook nog bij mijn V5compact die nog altijd probleemloos draait, maar weeral ieder moet dit voor zijn eigen uitmaken!

Trouwens er zijn er die met de v7 kunnen leven en anderen die er vanaf willen...

Hey proximus,

 

hartelijk dank voor jullie brief met de boodschap en felicitaties dat ik met het nieuwe pack ga besparen bij jullie.

Vroeger betaalde ik 70,50€. Nu mag ik slechts 70,99€ ophoesten elke maand. Met het nieuwe pack ga ik ga ik heel duidelijk besparen!

 

Bedankt om met een meer dan 35 jaar vaste klant te spotten!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bartvermeersch ik heb dossier 46729820 opgemaakt voor nazicht. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Zal morgen wel eens naar hen bellen, want blijkbaar kan je geen email meer sturen en hun chat werkt bij mij ook niet. Dat pack is me veel te duur, er zitten dingen in die ik niet nodig heb en ik heb de apparatuur ooit nog kunnenkopen, dus als ik geen nieuwe krijg betaal ik daar zogezegd ook nog eens teveel voor...

Reputatie 7
Badge +3

@MarkDV Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. De prijzen in de brief kloppen. Er is een fout getreden in de tekst van sommige brieven waarbij er wordt vermeld dat dit gaat om goed nieuws terwijl er een prijsstijging mee gepaard gaat. Dit is zeer verwarrdend. Hiervoor bieden we onze excuses aan. Toch zal de wijziging naar Flex voor jou wel een positief effect hebben op de factuur. Het verbruik op de vaste lijn waarvoor je nu maandelijks een extra kost hebt op je factuur zal met Flex inbegrepen zijn aangezien je onbeperkt gaat kunnen bellen met de vaste lijn naar vaste nummers en 1000 minuten naar alle gsm-nummers (in België en 24/7). Hierdoor zal je uiteindelijk wel merken dat je factuur naar beneden zal gaan. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Tine_1984 De wifi booster komt er zo spoedig mogelijk aan. Bevestiging via e-mail volgt. Groetjes, Antonella

Inderdaad bij flex wordt er geen 8€ in mindering gebracht indien je zelf een aangekochte decoder hebt.
Heb je al eens zelf geprobeerd om zelf een flex pack samen te stellen, om te zien aan hoeveel je uitkomt 

→ http://proximus.be/flex → https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html?mobile=CBIQG 

Reageer