ro
heb je je toestel al volledig uitgeschakeld en terug laten opstarten
pas maandag komt hier iemand terug van proximus die je kan verder helpen of anders proberen in het business center of ze daar kunnen verder helpen.
heb je je toestel al volledig uitgeschakeld en terug laten opstarten
pas maandag komt hier iemand terug van proximus die je kan verder helpen of anders proberen in het business center of ze daar kunnen verder helpen.
Reeds geprobeerd zonder succes...
Net naar de helpdesk, daar konden ze mij geen andere uitleg geven dan dat mijn order nog in verwerking was en er vertraging zou zijn…
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Beste Antonelle,
Jazeker, ik heb een voucher met QR code zoals reeds eerder aangehaald…
Ik wacht nog steeds op de de-activatie van mijn nano-sim om mijn voucher te kunnen scannen…
Dit ging normaal zaterdag voor 22u gebeuren volgens de bevestigingsmail van Proximus…
Vul je even het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer aan in je profielgegevens in het veldje ‘Ticket’?
Groetjes,
Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Vul je even het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer aan in je profielgegevens in het veldje ‘Ticket’?
Groetjes,
Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Beste Antonella,
Ik denk dat je het niet begrijpt…
Momenteel bezit ik een nano sim, deze heb ik laten deactiveren in een Proximus business center om over over te schakelen naar e-sim…
Ik heb hiervan een bevestiging gekregen van Proximus deze zaterdag dat dit voor 22u op 24/10 ging voltooid zijn…
We zijn nu 26/10 en mijn nano sim is nog steeds actief en mijn e-sim nog steeds inactief…
Nu is mijn vraag, wanneer zal mijn NANO sim INACTIEF zijn en mijn E-SIM ACTIEF ?
Voila, de gegevens zijn ingevuld, ik ben benieuwd… ;-)
Hartelijk dank Antonella!
Wanneer mag ik verwachten dat dit opgelost geraakt ?
Gisteren toch nog eens gebeld naar de klantendienst van Proximus…
Die persoon had ook een ticket aangemaakt bij de IT dienst, deze wist mij te vertellen dat dit probleem binnen de 24u ging opgelost zijn ?
Betse Antonella,
Kan je even polsen naar de status ?
Nog niks van beweging...
beste,
het is nog niet opgelost , maar ik zie wel dat een paar IT-mensen al met het ticket bezig zijn geweest om op te lossen.
dit is dus in behandeling/opvolging..
groeten
Tina
beste,
het is nog niet opgelost , maar ik zie wel dat een paar IT-mensen al met het ticket bezig zijn geweest om op te lossen.
dit is dus in behandeling/opvolging..
groeten
Tina
Ondertussen al meer nieuws ?
We zijn bijna een week verder...
Dag
Dag
Beste Heidi,
Wat bedoel je met nieuwe aanvraag ?
Moet ik terug naar een Proximus center voor een nieuwe voucher ?
Oei, sorry… nee, je moet niet terug, we leiden de aanvraag opnieuw in omdat de originele was blijven hangen… we houden je op de hoogte!
Oei, sorry… nee, je moet niet terug, we leiden de aanvraag opnieuw in omdat de originele was blijven hangen… we houden je op de hoogte!
Tot nu toe nog steeds niks….
Het is nu bijn 24u verwijderd dat ik een week geleden naar de shop ben geweest voor dit…
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn ?
De concurrentie(Orange) heeft dit klaar op 1uur, aanvraag + activatie!
Wanneer zal dit uiterlijk opgelost zijn ?
Dan vrees ik dat ik mijn conclusies zal moeten trekken…
Als het als een bedrijf als Proximus zo moeilijk blijkt te zijn om een nano sim te de-activeren en e-sim te activeren, dan weet ik niet of ik hier nog klant wil bij blijven...
Vandaag een QRcode gehaald bij Proximus. Ik heb zonder problemen de eSim van mijn Ticwatch 4G kunnen activeren en het werkte perfect. Enig nadeel, ik heb mijn nummer behouden ipv een ander te vragen waardoor de SIM van mijn telefoon niet meer werkte en twee SIMs op 1 nummer kan niet meer bij Proximus. Tijd om dat terug mogelijk te maken?
Johan
FYI: Op zatedag, zondag en feestdagen komt hier niemand langs van het proximus forumteam
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.