Beantwoord
Proximus Cloud: bestanden komen steeds opnieuw vanzelf in de vuilbak terecht!?
Hallo, sinds enkele weken merken wij bijna dagelijks dat er bestanden zomaar verdwenen zijn van onze Proximus Cloud. Wij kwamen er achter dat de ontbrekende bestanden telkens in de vuilbak van de Cloud staan, soms wel 2500 stuks! We kunnen die dan, 1 per 1, weer aanvinken en herstellen en dan staan ze gelukkig weer op hun plaats. Maar als we dan enkele dagen opnieuw kijken is het weer van dat! Dit kan uiteraard niet blijven duren want het is behoorlijk onhandig. We werken met 2 personen op de Cloud en we zijn er zeker van: géén van ons beiden delete deze files. Kan iemand ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt! Margot
Beste antwoord door Anonymous
Hey Margot,
Je kan gerust deze op elk toestel verwijderen en terug opnieuw installeren. Je bestanden in de Cloud blijven bewaard.
Ze opnieuw installeren kan je doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Ik geef je bijkomende informatie verder door.
Groetjes,
Wenzel
Bekijk origineelJe kan gerust deze op elk toestel verwijderen en terug opnieuw installeren. Je bestanden in de Cloud blijven bewaard.
Ze opnieuw installeren kan je doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Ik geef je bijkomende informatie verder door.
Groetjes,
Wenzel
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.