https://conf-prx-pc-prod.cloud.synchronoss.net/snc-repo/data/SyncDrive/download?client=pcGroeten Thierry
Je kan gerust deze op elk toestel verwijderen en terug opnieuw installeren. Je bestanden in de Cloud blijven bewaard.
Ze opnieuw installeren kan je doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Ik geef je bijkomende informatie verder door.
Groetjes,
Wenzel
We hebben juist nog enkele vraagjes:
Met welke toestellen gebruik je de Cloud? En welke software+versie draait er op?
Krijg je een foutmelding of waarschuwingsbericht, of gebeurt het uit het niets?
Groetjes,
Wenzel
Je case is in verdere behandeling. We hadden nog enkele vragen:
Heb je al geprobeerd de cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen?
Zijn de verwijderde bestanden, bestanden die je handmatig er in hebt geplaatst of automisch gesynchroniseerd?
Groetjes,
Wenzel
Momenteel zijn we dit aan het onderzoeken,
je mag ons via deze link je My Proximus gebruikersnaam doorsturen.
Groeten Geert
Beste,
Hebt u al meer nieuws voor mij aub?
Standaard Safari
Via welke browser werkt u?
Heb je de mogelijkheid om te testen via een andere browser?
Dat kan, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom.
Ik werk 3 jaar met jullie Cloud oplossing zonder problemen, 3 jaar met Safari als browser. Hebben jullie nu ervaring dat jullie Cloud oplossing plots niet meer compatibel is met Safari?
Ik zou graag begrijpen:
1. Wat nu misgaat met jullie Cloud en waarom?
2. Hoe we dit kunnen herstellen en in de toekomst vermijden?
3. Hoe alle bestanden die in de prullenbak zijn terechtgekomen eenvoudig terug verplaatst kunnen worden naar hun oorspronkelijke archief?
Bedankt.
Op de PC waar m’n bestanden worden opgeslagen.
Ja, maar ik begrijp het probleem, maar ondervind je dit probleem op de applicatie (via je smartphone of tablet) of via de website (op je PC)?
Bovendien krijg ik bijna elke 10sec een melding van Proximus Cloud dat “1 bestand is verwerkt” (ik vermoed: verwijderd).
Beste,
Graag jullie antwoord?
Bestanden die staan opgeslagen in Proximus Cloud worden automatisch verplaatst naar de prullenmand. Zonder verklaarbare reden of actie. Proximus Cloud blijkt dit uit zichzelf te doen.
Probleem lijkt identiek aan probleem van Margot77 hierboven.
Dag Dobey, ondervind je dit probleem via de website of via de applicatie?
Beste,
Ik ervaar sinds vorige week hetzelfde probleem.
Is dit bij Margot77 opgelost geraakt en, zo ja, hoe?
Kan iemand van Proximus support mij helpen?
Bedankt,
Dobey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.