Skip to main content
Hallo, sinds enkele weken merken wij bijna dagelijks dat er bestanden zomaar verdwenen zijn van onze Proximus Cloud. Wij kwamen er achter dat de ontbrekende bestanden telkens in de vuilbak van de Cloud staan, soms wel 2500 stuks! We kunnen die dan, 1 per 1, weer aanvinken en herstellen en dan staan ze gelukkig weer op hun plaats. Maar als we dan enkele dagen opnieuw kijken is het weer van dat! Dit kan uiteraard niet blijven duren want het is behoorlijk onhandig. We werken met 2 personen op de Cloud en we zijn er zeker van: géén van ons beiden delete deze files. Kan iemand ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt! Margot

Op de PC waar m’n bestanden worden opgeslagen.


Via welke browser werkt u?


Standaard Safari


Beste,

 

Hebt u al meer nieuws voor mij aub?


Heb je de mogelijkheid om te testen via een andere browser?


Dat kan, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom. 

Ik werk 3 jaar met jullie Cloud oplossing zonder problemen, 3 jaar met Safari als browser. Hebben jullie nu ervaring dat jullie Cloud oplossing plots niet meer compatibel is met Safari?

Ik zou graag begrijpen:

1. Wat nu misgaat met jullie Cloud en waarom?

2. Hoe we dit kunnen herstellen en in de toekomst vermijden?

3. Hoe alle bestanden die in de prullenbak zijn terechtgekomen eenvoudig terug verplaatst kunnen worden naar hun oorspronkelijke archief?

Bedankt. 


Beste, 

Graag jullie antwoord?


Reageer