Beantwoord

Proximus Cloud: bestanden komen steeds opnieuw vanzelf in de vuilbak terecht!?

  • 26 november 2018
  • 32 reacties
  • 513 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Op de PC waar m’n bestanden worden opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +4

Via welke browser werkt u?

Standaard Safari

Beste,

 

Hebt u al meer nieuws voor mij aub?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je de mogelijkheid om te testen via een andere browser?

Dat kan, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom. 

Ik werk 3 jaar met jullie Cloud oplossing zonder problemen, 3 jaar met Safari als browser. Hebben jullie nu ervaring dat jullie Cloud oplossing plots niet meer compatibel is met Safari?

Ik zou graag begrijpen:

1. Wat nu misgaat met jullie Cloud en waarom?

2. Hoe we dit kunnen herstellen en in de toekomst vermijden?

3. Hoe alle bestanden die in de prullenbak zijn terechtgekomen eenvoudig terug verplaatst kunnen worden naar hun oorspronkelijke archief?

Bedankt. 

Beste, 

Graag jullie antwoord?

Reageer