We hebben juist nog enkele vraagjes:
Met welke toestellen gebruik je de Cloud? En welke software+versie draait er op?
Krijg je een foutmelding of waarschuwingsbericht, of gebeurt het uit het niets?
Groetjes,
Wenzel
Vriendelijke groetjes,
Margot
Groetjes,
Margot
Vanochtend raak ik voor het eerste niet ingelogd op de cloud om mijn intussen helaas dagelijkse routine te starten van alle opnieuw uit hte niets in de vuilbak terecht gekomen files te herstellen (1 per 1, weer aanvinken en herstellen, grrrrr...). Hierbij krijg ik de melding : "Error: returned status code 500 Internal Server Error"
Groetjes,
Margot
Momenteel zijn we dit aan het onderzoeken,
je mag ons via deze link je My Proximus gebruikersnaam doorsturen.
Groeten Geert
Je case is in verdere behandeling. We hadden nog enkele vragen:
Heb je al geprobeerd de cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen?
Zijn de verwijderde bestanden, bestanden die je handmatig er in hebt geplaatst of automisch gesynchroniseerd?
Groetjes,
Wenzel
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog niet geprobeerd om de Cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen. Indien dit wenselijk is zal ik het proberen… (Oh help! Is hier een handleiding voor beschikbaar? We riskeren toch niet ons werk kwijt te raken als we de Cloud installatie verwijderen???)
Verder zijn de bestanden die in de vuilbak belanden denk ik bestanden die automatisch gesynchroniseerd worden... Ik begrijp misschien niet helemaal je vraag, sorry. Wij werken gewoon op de computer en saven ons werk dan in de Cloud. Verder plaatsen wij op geen andere manier dingen in de Cloud. De bestanden die de laatste tijd ‘vanzelf’ in de vuilbak belanden zijn zowel recente als oudere bestanden. Ik merk ook dat er een hoop dingen dubbel of meer dan dubbel beginnen in te staan met extensies genre (1) of (1)(1)(1). Misschien komt dit door de dagelijkse hersteloperatie die ik doe om de verdwenen bestanden (die dus vanzelf in de vuilbak terecht komen) terug te plaatsen.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt?
Groetjes en bedankt,
Margot
Je kan gerust deze op elk toestel verwijderen en terug opnieuw installeren. Je bestanden in de Cloud blijven bewaard.
Ze opnieuw installeren kan je doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Ik geef je bijkomende informatie verder door.
Groetjes,
Wenzel
krijg ik nu op de de boodschap : "Sorry, Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak." Dat is nu al 24u het geval 😞
https://conf-prx-pc-prod.cloud.synchronoss.net/snc-repo/data/SyncDrive/download?client=pcGroeten Thierry
"Deze site is niet veilig
Dit kan betekenen dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.
Recommended iconSluit dit tabblad
Meer informatie Meer informatie
Het beveiligingscertificaat van deze website is niet veilig.
Foutcode: 0"
Beste,
Ik ervaar sinds vorige week hetzelfde probleem.
Is dit bij Margot77 opgelost geraakt en, zo ja, hoe?
Kan iemand van Proximus support mij helpen?
Bedankt,
Dobey
Dag Dobey, ondervind je dit probleem via de website of via de applicatie?
Bestanden die staan opgeslagen in Proximus Cloud worden automatisch verplaatst naar de prullenmand. Zonder verklaarbare reden of actie. Proximus Cloud blijkt dit uit zichzelf te doen.
Probleem lijkt identiek aan probleem van Margot77 hierboven.
Bovendien krijg ik bijna elke 10sec een melding van Proximus Cloud dat “1 bestand is verwerkt” (ik vermoed: verwijderd).
Ja, maar ik begrijp het probleem, maar ondervind je dit probleem op de applicatie (via je smartphone of tablet) of via de website (op je PC)?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.