Beste,
Graag jullie antwoord?
Dat kan, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom.
Ik werk 3 jaar met jullie Cloud oplossing zonder problemen, 3 jaar met Safari als browser. Hebben jullie nu ervaring dat jullie Cloud oplossing plots niet meer compatibel is met Safari?
Ik zou graag begrijpen:
1. Wat nu misgaat met jullie Cloud en waarom?
2. Hoe we dit kunnen herstellen en in de toekomst vermijden?
3. Hoe alle bestanden die in de prullenbak zijn terechtgekomen eenvoudig terug verplaatst kunnen worden naar hun oorspronkelijke archief?
Bedankt.
Heb je de mogelijkheid om te testen via een andere browser?
Beste,
Hebt u al meer nieuws voor mij aub?
Standaard Safari
Via welke browser werkt u?
Op de PC waar m’n bestanden worden opgeslagen.
Ja, maar ik begrijp het probleem, maar ondervind je dit probleem op de applicatie (via je smartphone of tablet) of via de website (op je PC)?
Bovendien krijg ik bijna elke 10sec een melding van Proximus Cloud dat “1 bestand is verwerkt” (ik vermoed: verwijderd).
Bestanden die staan opgeslagen in Proximus Cloud worden automatisch verplaatst naar de prullenmand. Zonder verklaarbare reden of actie. Proximus Cloud blijkt dit uit zichzelf te doen.
Probleem lijkt identiek aan probleem van Margot77 hierboven.
Dag Dobey, ondervind je dit probleem via de website of via de applicatie?
Beste,
Ik ervaar sinds vorige week hetzelfde probleem.
Is dit bij Margot77 opgelost geraakt en, zo ja, hoe?
Kan iemand van Proximus support mij helpen?
Bedankt,
Dobey
"Deze site is niet veilig
Dit kan betekenen dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.
Recommended iconSluit dit tabblad
Meer informatie Meer informatie
Het beveiligingscertificaat van deze website is niet veilig.
Foutcode: 0"
https://conf-prx-pc-prod.cloud.synchronoss.net/snc-repo/data/SyncDrive/download?client=pcGroeten Thierry
krijg ik nu op de de boodschap : "Sorry, Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak." Dat is nu al 24u het geval 😞
Je kan gerust deze op elk toestel verwijderen en terug opnieuw installeren. Je bestanden in de Cloud blijven bewaard.
Ze opnieuw installeren kan je doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html
Ik geef je bijkomende informatie verder door.
Groetjes,
Wenzel
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog niet geprobeerd om de Cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen. Indien dit wenselijk is zal ik het proberen… (Oh help! Is hier een handleiding voor beschikbaar? We riskeren toch niet ons werk kwijt te raken als we de Cloud installatie verwijderen???)
Verder zijn de bestanden die in de vuilbak belanden denk ik bestanden die automatisch gesynchroniseerd worden... Ik begrijp misschien niet helemaal je vraag, sorry. Wij werken gewoon op de computer en saven ons werk dan in de Cloud. Verder plaatsen wij op geen andere manier dingen in de Cloud. De bestanden die de laatste tijd ‘vanzelf’ in de vuilbak belanden zijn zowel recente als oudere bestanden. Ik merk ook dat er een hoop dingen dubbel of meer dan dubbel beginnen in te staan met extensies genre (1) of (1)(1)(1). Misschien komt dit door de dagelijkse hersteloperatie die ik doe om de verdwenen bestanden (die dus vanzelf in de vuilbak terecht komen) terug te plaatsen.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt?
Groetjes en bedankt,
Margot
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.