Beste Michael,
u werkt bij Proximus. U kent de weg om de muurbeugel te bekomen. Kunt u niet een van uw collega’s van de bevoegde dienst doorgeven om de beugel te versturen. Bij bellen krijg je een wirwar van keuzes maar de juiste dienst komt niet voor. Zoals geschreven, eergisteren heb ik de technische dienst gesproken maar in 1ste instantie wisten die zelfs niet van het bestaan van de nieuwe internetbox. 30 minuten discussie en dan als antwoord dat men een technieker wil sturen tegen betaling van 85 euro.
@Vickxsy Klantendienst zou normaal op de hoogte moeten zijn. Er zijn een paar maanden terug wat problemen geweest om het te kunnen inleiden maar zou opgelost moeten zijn. U kan ook altijd de technische dienst proberen. Deze kunnen ze ook via een omweg inleiden.
@Jack_05 idd klantendienst echt geen enkele avance. Ik moest maar zelf eens kijken voor een passende beugel… vind maar is eentje van die afmetingen ♀️Heb het ook maar opgegeven
@Jack_05 Wij beschikken niet over alle gegevens om de beugel te kunnen opsturen. Kan je nogmaals proberen contact op te nemen en deze via daar te bestellen. Desnoods kan je ook met technische dienst contact opnemen zij kunnen dit ook in orde brengen.
Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.
Nou……….., ik heb gebeld, na 30 minuten was uw collega eindelijk overtuigd dat er inderdaad een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestaat. Zijn voorstel was om een technieker langs te sturen. Dat zou mij wel 85 euro gaan kosten. Na uitleg dat ik voor de nieuwe internetbox 49 euro had betaald en het niet mijn fout was dat deze muurbeugel niet in de doos zat heb ik het opgegeven. In de doos van de internetbox is zelfs een speciale ruimte voorzien om deze beugel in te doen dus een raadsel waarom deze niet standaard in de doos zit. Temeer daar op de uitleg om de box te installeren duidelijk is weergegeven dat je eerst de muurbeugel aan de muur dient te bevestigen. Indien mogelijk zou ik dus graag de muurbeugel alsnog ontvangen.
Voor een beugel voor je internetbox of booster kan je altijd met onze klantendienst contact opnemen. Dan kunnen ze deze laten bezorgen.
Vandaag de nieuw aangekochte internet box ontvangen maar ook hier dus geen muurbeugel in de doos. Volgens de installatiehandleiding in de MyProximus app zou die er wel bij horen. Graag zou ik dus ook zo’n beugel ontvangen. Bij voorbaat dank.
Ik stelde gisterenavond dezelfde vraag via de chat en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!
@GeertC
Werd de muurbeugel al opgestuurd ? Ik heb nog steeds niets ontvangen ; ook geen verzendbevestiging.
(klantennummer en gsmnr werden zelfde dag nog aangevuld in profiel).
Bedankt om op te volgen.
@ThierryJ
je mag je klantnummer en je GSMnr. nog toevoegen op je profiel en dan brengen we dit voor jou in orde.
Geert
@ThierryJ
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen om deze te bezorgen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Hallo. Ik heb ook zo’n muurbeugel nodig voor een InternetBox alsook voor de Wifi Booster v2.
Kan een forummoderator ook voor mij die levering regelen ?
Bedankt.
@Martin @HadewychT Profiel is up-to-date.
Bedankt.
@Maurice2600
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit op te sturen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Kunt u mij ook een muurbeugel opsturen aub ?
Deze werd niet meegeleverd in de doos.
Mvg
Maurice
@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen.
@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Het is in orde ondertussen via de klantendienst (telefonisch).
mvg
Wim
@Jegga Graag gedaan. Hij zal morgen bij je thuis geleverd worden.
@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen.
@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Ik heb mijn GSM nummer toegevoegd aan mijn profiel.
Bedankt!
@Jegga Kan je in je profiel nog een GSM-nr toevoegen om je een bevestiging van levering via SMS te kunnen sturen? Zodra we dit hebben zullen we je de beugel toesturen.
@Wim19 Kan je ons laten weten voor welke toestellen je deze beugel nodig hebt (internetbox en/of Wifi Booster) ? Wil je aub ook een gsm-nr toevoegen aan je profiel ? Deze beugel is niet standaard meegeleverd omdat het overgrote deel van de klanten deze niet gebruikt. Op deze manier zorgen we er mee voor dat de afvalberg niet onnodig vergroot.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter.
Het callcenter op 080022800 heeft dit bij mij heel vriendelijk afgehandeld! Misschien daar eens naar bellen.
Ik zou ook eentje nodig hebben, enkel voor de internetbox. Net in een winkel geweest en die vielen uit de lucht, zeer onvriendelijke service en mij gewoon doorverwezen naar het callcenter.
@Wim19
Heb je deze enkel voor de internetbox nodig?
Geert
Ik heb die ondertussen toegestuurd gekregen nadat ik uiteindelijk via 080022800 iemand te pakken had die op de hoogte was van de oplossing. Op eenvoudige vraag sturen ze het op.
Hier ook een muurbeugel nodig. Zou dat opgestuurd kunnen worden? Vind het ook nogal vreemd dat dit er niet standaard bij zit.
@Luc_018 Het pakje dien je dan niet te gaan afhalen bij Bpost.Zij sturen dit dan terug naar ons magazijn.Ik ga u iemand doorgeven van de dienst storingen..Misschien kunnen zij dit toesturen.Indien niet, dan gaat het momenteel enkel via het de shop van Proximus kunnen.Groetjes,Joel