Skip to main content
Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

@HadewychT ,

Vandaag de muurbeugel gaan ophalen in postkantoor.

Bedankt voor  de snelle reactie!

Deze kan, wegens dezelfde afmetingen van de montagegaten, op dezelfde plaats als de BBox3 gehangen worden.

 

Mvg

Artie


@Artie Deze zal morgen thuis geleverd worden. Hij is inderdaad niet inbegrepen omdat hij dan bij de meeste mensen werkloos in de kast zou liggen. Op deze manier kunnen we dat vermijden. 


@HadewychT ,

Is het mogelijk om  mij ook de  ophangbeugel voor de internetbox toe te sturen ?

Deze was inderdaad niet inbegrepen .

Alvast bedankt,

Mvg Artie


@JoVD Ik heb er 1 opgestuurd. Deze wordt morgen bij je thuis geleverd. 


Beste

Kunnen jullie ons ook een muurbeugel voor internet box bezorgen aub ?

mvg

Jo

 


@Valerica De muurbeugel is onderweg. Deze zit niet standaard bij de nieuwe internetbox.


Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

Ik heb die ook niet ontvangen in de doos samen met mijn nieuwe Internetbox!!!

Aan Proximus: kunnen jullie die eens openen, aub?? Ik heb die tijdelijk op de grond geplaatst in de garage, dus niet echt handig/veilig!

Bedankt


@Stefaan_033 Ik zie dat er op uw berichtje niet geantwoord is, onze excuses hiervoor. Heb jij de beugels ondertussen al ontvangen ? 


@Jonathan1985 Deze zal morgen thuis geleverd worden. 


@Jonathan1985

Dit kunnen de PX moderatoren naar je laten opsturen als ze morgen maandag hier terug de draad opnemen.

PS: Omdat de PX forummedewerkers je vlugger/beter zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Beste,

 

vandaag de internet box ontvangen, zonder muurbeugel. Waar kan ik deze bestellen?

 

dank je


bedankt Yorick!


@peterdd Er is een pakketje onderweg.


Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 

@YorickP @DaisyS  zou u dit kunnen opvolgen, bedankt! 


Zou u mij ook een muurbeugel kunnen toesturen voor de internet box en de wifibooster V2. Bedankt! 


@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.

Beugel is aangekomen. Hartelijk dank hiervoor!

 

@PichaSi De muurbeugel komt er asap aan.


Bedankt voor het antwoord.

@YorickP Kan de muurbeugel voor de internet box mij ook opgestuurd worden a.u.b.?

 

@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 

Binnen de 24 uur was de beugel geleverd. Top service.


@MARU21 en @Stefaan_033 - Hebben jullie ondertussen jullie muurbeugels mogen ontvangen?

 

Sinds vorige week heb ik de nieuwe internet box geleverd gekregen. Zonder de muurbeugel (normaal dus zoals ik hierboven lees). Bij navraag bij de (vriendelijke) technicus en de (wat minder vriendelijke) hulplijn, blijkt noch de ene noch de andere mij te kunnen helpen om de beugel te bekomen. Kan deze muurbeugel opgestuurd worden a.u.b.?  

 

Had een muurbeugel, maar die hoek is afgebroken. Wou in een proximus shop een nieuwe halen, maar daar hadden ze niets. Ik heb het hier zelf opgelost met een schapje.

 

 


Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !

Vandaag zijn de internetbox en twee nieuwe wifi boosters toegekomen - helaas zonder muurbeugels …
Volgen deze nog ?
 


Beste,

Ik heb zonet de “nieuwe” internetbox besteld via de MyProximus app ter vervanging van mijn oude bbox.

Indien er nog steeds geen “wandhouder” standaard wordt meegestuurd, kunnen jullie me al eentje opsturen zodat ik deze later niet extra moet aanvragen?

PS: Daarnaast heb ik momenteel 2 “oude” wifi boosters (V1). Op jullie website raden jullie aan deze eveneens te vervangen door de V2 wifi boosters?  Zo ja, kunnen jullie hier ook voor zorgen of worden deze automatisch mee opgestuurd met de nieuwe internetbox? Graag ook hier de wandhouders voor opsturen.

Alvast bedankt !


@MARU21 een wallmount voor de wifi-booster (V2) is ook onderweg.


Reageer