Skip to main content
Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2

Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

Hoe kan ik zo een moderator bereiken of aanspreken?

Ik heb een muurbeugel nodig voor de internetbox en twee beugels voor de boosters.

Gisterenavond heeft een medewerker de nutteloze verzending van een nieuwe internetbox geannuleerd, maar vandaag krijg ik toch bericht dat ik die in een Bpostpunt kan afhalen…

Ik wacht even een reactie van een moderator af.

FYI cfr.

Fixation murale internet box | Proximus Forum

Blijkbaar zou een moderator dergelijke muurbeugel via Bpost kunnen laten bezorgen

@Luc_018 bedankt voor de feedback

Ondertussen heb ik een andere medewerker gehoord die duidelijk beter op de hoogte was. De beugels worden niet standaard meegeleverd. Ze kunnen inderdaad in een proximus shop bekomen worden. @proximus : Misschien toch handig om dit ergens in de handleiding te vermelden.

Ik belde eerder deze avond naar 080022800. Volgens hen zou de beugel in de doos moeten zitten.  Ze besloten daarop mij een nieuwe internetbox op te sturen.  Zal wellicht moeite voor niets zijn aangezien de doos als inhoud enkel de internetbox en de voeding vermeldt. Maar daar zijn ze blijkbaar zelf niet goed van op de hoogte.

@Luc_018 In afwachting van een antwoord van een proximus forummedewerker morgen…..

denk ik dat die in een proximus schop te bekomen zijn. Indien dit niet het geval zou zijn zouden de PX forummedewerkers je dan verder kunnen informeren of dit via hen kan opgestuurd worden via Bpost.
PS: Dit kan blijkbaar wel opgestuurd worden via Bpost

Reageer