Skip to main content
Beantwoord

muurbeugel voor internetbox en WiFi Booster v2


Waar vind ik de muurbeugel om de nieuwe internetbox aan de muur te hangen (zoals aangegeven in de installatiegids). Die zit blijkbaar niet standaard in de doos.

Ook de muurbeugels voor de Wi-Fi Booster v2 ontbreken. Weet iemand waar je die kan bekomen?

Beste,

Zou het ook mogelijk zijn om een muurbeugel voor een wifibooster V2 te krijgen? Deze is vandaag geleverd maar helaas ook zonder de beugel? Alvast bedankt!!


@MARU21 Ik zie dat er normaal gezien morgen een wallmount voor internetbox aan huis geleverd wordt.


@MARU21 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Ik belde deze avond naar de 080022800 en daar kreeg ik te horen dat Proximus geen muurbeugels voor de internet box kan voorzien, twee lange schroeven in de muur was het antwoord van de medewerker aan de lijn. Dit lijkt niet te kloppen met wat ik hier lees. Kan ik via deze weg toch aan een beugel komen? Alvast bedankt!


@Janad80 Dat is graag gedaan.


Bedankt voor de uitstekende service!

Op de upgrade kan ik nog wel wachten, het was alleen niet zo heel duidelijk in de oorspronkelijke informatie die Proximus doorstuurde.


@Janad80  De beugel is onderweg. De aanpassing is echter niet gebeurt wegens deze in de loop van de maand juli automatisch gebeurt.


@GeertC of @HadewychT is het mogelijk om ook naar mij zo’n muurbeugel te sturen. Normaal gezien zijn alle gegevens in m’n profiel ingevuld.

Ik heb de Internet Box besteld owv de 500/500Mbps upgrade van het Flex Fiber S abo. Mijn snelheid of abo is nog wel niet aangepast. Blijkbaar kunnen jullie dit manueel forceren?

 


 @HadewychT ik vermoed dat de toevoeging g ontbreekt in ons adres. Ik vulde aan bij profiel. Dankjewel voor de opvolging


@Vickxsy Ik zie inderdaad dat het pakketje terug naar ons gestuurd is. Ik zie echter geen verschil in het adres dat ik gebruikt heb en het adres dat hier bij ons gedocumenteerd staat. Ik weet dus niet waar het foutgelopen is. Kan je voor de zekerheid je adres toevoegen in je profiel ?

Of mogen we het laten leveren in een postpunt ? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


@HadewychT dankjewel voor de opvolging. Helaas is mijn pakje teruggestuurd omdat het adres onvolledig was. Komt de beugel dan nog onze kant op?


Top HadewychT , bedankt voor de opvolging.


@Jack_05 Nu we je gsm-nr ook hebben, heb ik je de beugel opgestuurd. Hij zal morgen geleverd worden. 

@Vickxsy Ook bij u zal morgen een beugel geleverd worden. 


Hartelijk dank voor uw reactie HadewychT ,

ik heb mijn gsm nr via een PB aan u doorgegeven.

Ook via mijn profiel heb ik zoals Martin (bedankt voor deze info) uitlegde mijn gsm nr. aangevuld.


@Jack_05 Ik heb je net geantwoord via je PB. Om een muurbeugel op te kunnen sturen hebben we ook je GSM-nr nodig zoals hierboven al gevraagd. Dit wordt niet vermeld in je profiel en is niet gelinkt aan de gegevens die je in je profiel invulde. Vandaar dat we je nog niet konden helpen. Als we dat hebben doen we het nodige. 


in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het veld “ticket” kan je nog bijkomende informatie zetten ook indien nodig en vergeet om op “opslaan” te klikken.


Bedankt @Michael V , maar via mijn Proximus lidnummer is toch alles te vinden wat nodig kan zijn? Via mijn profiel is er geen mogelijkheid meer om nog verder aanvullingen te doen. Via een PB aan u heb ik mijn adresgegevens en mailadres doorgegeven . Wat kan ik verder nog doen?


Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??

@Jack_05 Op je profiel zijn niet al deze gegevens voorzien dus daarom is het niet mogelijk dit zo in te leiden en doordat wij ook niet constant online zijn gaf ik je de snelste oplossing. 


Top Pat52. hopelijk heeft  dit effect want ik heb HadewychT 4 dagen geleden al een PB gestuurd hierover maar tot op heden nog geen reactie gekregen, vandaar dat ik dus gereageerd heb op  @Michael V .  

Hoe iets heel erg simpels kan veranderen is iets blijkbaar zeer complex.


 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.

@Jack_05 Dan begrijp ik het ook niet , ga hier niet verder over uitbreiden , maar heb in het verleden ook zo iets meegemaakt met deze moderator . En inderdaad telefonisch is een ramp.

Ik zal moderator @HadewychT  even taggen zij heeft in het verleden al vele klanten geholpen voor het probleem met de muurbeugel voor de Internet Box en deze laten opsturen via Bpost naar de klanten die het nodig hebben.

 

@HadewychT kan jij @Jack_05  eventueel helpen. Bedankt.


Als je klantnummer en je adres en gsm nummer goed ingevuld staat zou ik ook denken dat dit voldoende is om de muurbeugels op te sturen via Bpost, tenzij Michael V , nog iets specifieks zou moeten weten van u om één of andere reden??


 Bedankt voor je reactie @Pat52, maar mijn profiel is al jaren lang volledig ingevuld dus waarom @Michael V schrijft dat hij geen gegevens heeft begrijp ik niet goed. Daarnaast had ik het al gemaild naar hem in een PB.

Wat moet er nog meer gedaan worden om een muurbeugeltje te bekomen………bellen is een hopeloze zaak.


@Jack_05  Ik denk dat @Michael V bedoelt  je profiel gegevens aan te vullen.

@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.

 

 @Jack_05 

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Ik heb u reeds een privé mail gestuurd met alle benodigde gegevens zoals adres en Proximus lidnummer en mailadres. Hopelijk kan dit volstaan.

 


@Jack_05 Zoals reeds aangegeven ontbreken we gegevens van je en die ga ik niet vragen op een openbaar forum. Wij zijn hier om te helpen waar mogelijk en je de juiste info te voorzien.


Reageer