Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar.
Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit?
Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?
Mvg, DJ
Beste antwoord door HadewychT
@DirkJan Dat is inderdaad geen fijne ervaring. Ik heb je lijn nagekeken en je signaal is inderdaad onderbroken. Andere lijnen in de buurt zijn wel in orde. Kan je voor de zekerheid even nakijken of de kabel die van je modem (blauwe aansluiting achteraan) naar je telefoonstopcontact gaat zeker aan beide kanten goed insteekt ? Als dat het geval is zullen we toch iemand ter plaatse moeten sturen om dit verder na te kijken.
Ik heb drie keer gebeld, iedere keer de mededeling "door uitzonderlijke omstandigheden duurt het langer dan normaal" waarbij geen wachttijd wordt aangegeven.
Als nog iemand antwoord hier van proximus dan kunnen zij je verder helpen als ze niet meer antwoorden dan zal je best proberen via 0800 22 800 (ook in het weekend) want in het weekend komen ze hier niet meer langs
weinig kans dat dit zal helpen maar je zou het kunnen proberen
Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:
Als volgt:
- Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in. - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
weinig kans dat dit zal helpen maar je zou het kunnen proberen
Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:
Als volgt:
- Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in. - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
@DirkJan Dat is inderdaad geen fijne ervaring. Ik heb je lijn nagekeken en je signaal is inderdaad onderbroken. Andere lijnen in de buurt zijn wel in orde. Kan je voor de zekerheid even nakijken of de kabel die van je modem (blauwe aansluiting achteraan) naar je telefoonstopcontact gaat zeker aan beide kanten goed insteekt ? Als dat het geval is zullen we toch iemand ter plaatse moeten sturen om dit verder na te kijken.
knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.
Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de modem.
Zo niet, controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.