Beantwoord

klantendienst onbereikbaar bij storing

  • 14 August 2020
  • 29 reacties
  • 299 Bekeken

Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar.

 

Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit?

 

Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?

Mvg, DJ

icon

Beste antwoord door HadewychT 14 August 2020, 19:00

Bekijk origineel

29 reacties

aha toch goed nieuws dan :relaxed:

weinig kans dat dit  zal helpen maar je zou het kunnen proberen

Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:

Als volgt:

  • - Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
    - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers
    - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.

weinig kans dat dit  zal helpen maar je zou het kunnen proberen

Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:

Als volgt:

  • - Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
    - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers
    - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.

 

Alles gedaan en gecontroleerd, telefonisch nog steeds niet bereikbaar. Graag zouden wij een monteur laten langskomen.

 

Op de chat wordt ook nog steeds niet gereageerd, dus ik kan mijn verzoek alleen maar via dit forum doen. Kan ik zo een monteur vragen? Lukt dat @HadewychT ?

Gelukkig via een terugbelverzoek contact gehad met de klantendienst en een monteur geregeld voor dinsdag :drooling_face::astonished:!!!

 

Wat een toestand. Daarna klanttevredenheidsformulier ingevuld, maar die gaf helaas ook storing. Daar laat ik het maar bij. Tsjongejongejonge pffff

Op het forum komt vandaag en morgen niemand langs van Proximus ,

raar dat je nu niet binnen geraakt op 0800 22 800

Het is nu dus 17.44 en nog steeds niet gelukt

 

@DirkJan Er zijn nog proximus medewerkers actief hier op het forum, maar mss best dat je het probleem beter beschrijft

bbox al eens 5sec zonder stroom gezet ?

of bbox al eens gereset door 20 sec reset knopje ingedrukt te houden tot leds vooraan doven uitgenomen de powerled, dan loslaten.

Blijft DSL lampje daarna continue oplichten (duurt wel enkele minuten vooraleer deze continue oplicht)

Na een stroomstoring geen internetbinternet, brandt het DSL- en WAN-lampje niet, helpt reset niet.

 

Ik wil weten of er storing op de lijn is of dat een reset op afstand helpt

Het ergerlijke is dus dat de klantendienst gewoon niet reageert op de chat en ook niet via Messenger

Wan lampje brandt normaal niet , wel als je op een fiberlijn zou zitten 

Als je 0800 22 800 belt wat krijg je dan te horen na invoeren van je nummer

Na 57 minuten in de chat wachten, daarna 2.47 uur op Messenger ben ik boos op Proximus.

Als je 0800 22 800 belt wat krijg je dan te horen na invoeren van je nummer

 

Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar

Als het een algemene fout is in je regio zouden ze dit melden nadat je uw nummer ingevoerd hebt.

Ik heb drie keer gebeld, iedere keer de mededeling "door uitzonderlijke omstandigheden duurt het langer dan normaal" waarbij geen wachttijd wordt aangegeven.

Ik heb mijn nummer ingevoerd dus

Als je DSL niet continue blijft oplichten dan is het ofwel de bbox ofwel iets met de lijnkaart waar je modem op aangesloten is bij proximus

Ook eens je verbinding controleren (slecht contact mss) tussen je NTP/TF-2007 VDSL filter en bbox.

Zoals ik schreef, reset gedaan, zonder stroom, etc allemaal gedaan

Als nog iemand antwoord hier van proximus dan kunnen zij je verder helpen als ze niet meer antwoorden dan zal je best proberen via 0800 22 800 (ook in het weekend) want in het weekend komen ze hier niet meer langs

 

Vroeger werd de lijn getest, dat kon ik zelfs zelf online. Bestaat niet meer nu

Ja, echt jammer dat er chat wordt aangeboden, terwijl er blijkbaar niemand antwoordt.

Ondertussen gewoon geen internet, geen tv en alles wat erop aangesloten is werkt ook niet

Ik wil het proberen.

 

Martin, dank voor de tip

Reageer