Skip to main content

Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar.

 

Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit?

 

Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?

Mvg, DJ

aha toch goed nieuws dan :relaxed:


Op het forum komt vandaag en morgen niemand langs van Proximus ,

raar dat je nu niet binnen geraakt op 0800 22 800


Gelukkig via een terugbelverzoek contact gehad met de klantendienst en een monteur geregeld voor dinsdag :drooling_face::astonished:!!!

 

Wat een toestand. Daarna klanttevredenheidsformulier ingevuld, maar die gaf helaas ook storing. Daar laat ik het maar bij. Tsjongejongejonge pffff


Alles gedaan en gecontroleerd, telefonisch nog steeds niet bereikbaar. Graag zouden wij een monteur laten langskomen.

 

Op de chat wordt ook nog steeds niet gereageerd, dus ik kan mijn verzoek alleen maar via dit forum doen. Kan ik zo een monteur vragen? Lukt dat @HadewychT ?


die controle zal al gebeurd zijn volgens mij aangezien ik dit ook al eerder aangegeven heb en  ook door @HadewychT 


 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-je-modem.html

 

knipperend lampje: de DSL-synchronisatie is bezig.

  • Is het de eerste keer dat er een Proximus-lijn bij je wordt aangesloten? Of heb je nieuwe diensten besteld (internet, tv of een vaste lijn )? Het lampje van de DSL-synchronisatie blijft knipperen totdat de dienst geactiveerd is op de lijn.
  • Is het ook de eerste keer dat je je b-box 3 aansluit? Het lampje van de DSL-synchronisatie  blijft gedurende max. 30 minuten branden tijdens de configuratie en de update van de modem.
  • Zo niet, controleer de kabel tussen de wandcontactdoos en de blauwe DSL-poort achteraan de modem en wacht 30 minuten.

@DirkJan Dat is inderdaad geen fijne ervaring. Ik heb je lijn nagekeken en je signaal is inderdaad onderbroken. Andere lijnen in de buurt zijn wel in orde. Kan je voor de zekerheid even nakijken of de kabel die van je modem (blauwe aansluiting achteraan) naar je telefoonstopcontact gaat zeker aan beide kanten goed insteekt ? Als dat het geval is zullen we toch iemand ter plaatse moeten sturen om dit verder na te kijken.


Je kan inderdaad niks bij verliezen :wink:


Ik wil het proberen.

 

Martin, dank voor de tip


Ondertussen gewoon geen internet, geen tv en alles wat erop aangesloten is werkt ook niet


weinig kans dat dit  zal helpen maar je zou het kunnen proberen

Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:

Als volgt:

  • - Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
    - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers
    - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.

 


Ja, echt jammer dat er chat wordt aangeboden, terwijl er blijkbaar niemand antwoordt.


weinig kans dat dit  zal helpen maar je zou het kunnen proberen

Automatische lijntest via het nummer 0800 22 424:

Als volgt:

  • - Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
    - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers
    - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.

Vroeger werd de lijn getest, dat kon ik zelfs zelf online. Bestaat niet meer nu


Als nog iemand antwoord hier van proximus dan kunnen zij je verder helpen als ze niet meer antwoorden dan zal je best proberen via 0800 22 800 (ook in het weekend) want in het weekend komen ze hier niet meer langs

 


Zoals ik schreef, reset gedaan, zonder stroom, etc allemaal gedaan


Als je DSL niet continue blijft oplichten dan is het ofwel de bbox ofwel iets met de lijnkaart waar je modem op aangesloten is bij proximus

Ook eens je verbinding controleren (slecht contact mss) tussen je NTP/TF-2007 VDSL filter en bbox.


Ik heb mijn nummer ingevoerd dus


Ik heb drie keer gebeld, iedere keer de mededeling "door uitzonderlijke omstandigheden duurt het langer dan normaal" waarbij geen wachttijd wordt aangegeven.


Als het een algemene fout is in je regio zouden ze dit melden nadat je uw nummer ingevoerd hebt.


Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar


Als je 0800 22 800 belt wat krijg je dan te horen na invoeren van je nummer

 


Na 57 minuten in de chat wachten, daarna 2.47 uur op Messenger ben ik boos op Proximus.


Als je 0800 22 800 belt wat krijg je dan te horen na invoeren van je nummer


Wan lampje brandt normaal niet , wel als je op een fiberlijn zou zitten 


Reageer