Ondertussen is er al 5 keer een bedrag van 3,99 euro aangerekend terwijl wij nooit een contract gezien hebben. bovendien is de sms pas eergisteren verstuurd??? en daarbij dan ook nog een sop een nummer van een Pay en Go kaart. Het hele idee achter Pay & go is toch dat je geen abonnement hebt!!! Ik heb de dienst kunnen stopzetten maar ik heb 20 euro aangerekend gekregen. Dit omdat Proximus onze gegevens niet voldoende beschermt. Ik vind het schandalig dat zij geen actie ondernemen. Zij willen mij hierover zelf niet te woord staan... dien maar een klacht in was de reactie van de tele-medewerker. Die 20 euro weiger ik in elk geval te betalen.
Dag
Ik zie op mijn factuur dat er bedragen staan die aangerekend worden via "EFC Fights Bel een soort premium service (?).in Belgium, ttz 3 x 4,99Euro
waar ik totaal geen weet van heb,
ik bezoek dergelijk sites niet, noch een sms bericht gekregen, of iets geactiveerd,
blijkbaar kan dit zomaar ?, hoe kan dit stopgezet worden?
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. Content Trend Platform S.L. zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit concreet dat de factuur van mei volledig moet worden betaald en dat in juni de terugbetaling op je factuur zal gebeuren.
Groetjes,
Antonella
@AntonellaD bedankt voor je snelle op reactie op mijn probleem
Ik begrijp je actie en dat lijkt me zeer goed opgelost
groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.