Klacht: fraude aanrekening door derde game store
Eergisteren kregen wij plots een SMS waarop stond dat wij ""gratis"" waren ingeschreven voor de Game store app waarvoor wij wekelijks wel 3,99 euro zouden aangerekend worden. Vreem want ik heb mij helemaal nergens voor ingeschreven, nooit een abonnement afgesloten of een contract gezien. Ik heb al met Proximus gebeld maar daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Zij willen mij niet verder helpen, ik moet dit zelf regelen via het nummer vermeld op mijn factuur. Als je hierop belt krijg je eerst in gebrekkig nederlands te horen "welkom bij de klantendienst" en nadien een slecht nederlands sprekende persoon aan de lijn. Ik probeerde te weten te komen wat de naam van de onderneming was of welk ondernemingsnummer zij hadden maar dat kon de persoon niet geven. Het adres wilde zij mij ook niet doorgeven. Ik kon enkel met vragen terecht op een e-mailadres: info.be@ccsupport.biz. Ik heb een e-mail met vragen gestuurd maar wacht nog steeds op response...
Ondertussen is er al 5 keer een bedrag van 3,99 euro aangerekend terwijl wij nooit een contract gezien hebben. bovendien is de sms pas eergisteren verstuurd??? en daarbij dan ook nog een sop een nummer van een Pay en Go kaart. Het hele idee achter Pay & go is toch dat je geen abonnement hebt!!! Ik heb de dienst kunnen stopzetten maar ik heb 20 euro aangerekend gekregen. Dit omdat Proximus onze gegevens niet voldoende beschermt. Ik vind het schandalig dat zij geen actie ondernemen. Zij willen mij hierover zelf niet te woord staan... dien maar een klacht in was de reactie van de tele-medewerker. Die 20 euro weiger ik in elk geval te betalen.
Ondertussen is er al 5 keer een bedrag van 3,99 euro aangerekend terwijl wij nooit een contract gezien hebben. bovendien is de sms pas eergisteren verstuurd??? en daarbij dan ook nog een sop een nummer van een Pay en Go kaart. Het hele idee achter Pay & go is toch dat je geen abonnement hebt!!! Ik heb de dienst kunnen stopzetten maar ik heb 20 euro aangerekend gekregen. Dit omdat Proximus onze gegevens niet voldoende beschermt. Ik vind het schandalig dat zij geen actie ondernemen. Zij willen mij hierover zelf niet te woord staan... dien maar een klacht in was de reactie van de tele-medewerker. Die 20 euro weiger ik in elk geval te betalen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.