Klacht: fraude aanrekening door derde game store

• 13 februari 2018
  • 27 reacties
  • 9534 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Net een gelijkaardig incident meegemaakt voor Fuze Forge.

Zogezegd heb ik hierop een abonnement (5€/week) genomen, maar nooit een sms of email van gekregen. Ik kan mij ook niet herinneren dat ik ooit op een site van Fuze forge geweest ben.

Proximus gebeld, maar zij zeiden me dat het mijn probleem was, en dat ik het moest oplossen met Fuze Forge (ze konden er wel bij vertellen dat ik niet de enige was met problemen met Fuze Forge of dergelijke diensten).

Fuze forge gecontacteerd (enkel in het Frans), en een robot antwoordde me en zei voordurend dezelfde zinnen zonder echt op mijn vragen te antwoorden.

Nu kreeg ik net een email van Fuze Forge, dat ik wel degelijk een abonnement bij hen had (zonder enig bewijs te leveren), maar het telefoonnummer in hun mail waar het abonnement over gaat is niet de mijne, alhoewel ik in mijn mail naar hen wel het juiste telefoonnummer had gegeven. Ook zou ik volgens hen een code via sms moeten ontvangen hebben, welke ik dan op hun site moet hebben ingegeven om mijn abonnement officieel te maken (nooit geen sms gekregen).

Klacht neergelegd bij de ombudsdienst telecom, maar ik vrees dat ik deze kosten niet zal weerzien.

Ik vind het vooral schrijnend dat Proximus zijn klanten zo in de kou laat staan, terwijl ze heel goed weten dat dit foute bedrijven zijn.

Benjamin

Reputatie 7
Badge +3

@BenjaminG Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Wij kunnen je via deze weg enkel de contactgegevens van de derde dienst doorgeven:
Digital Virgo Entertainment - 0800 73 025 - customer@digitalgp.com
Indien je via de ombudsdienst een klacht hebt neergelegd, zal je ook via die weg een antwoord ontvangen.
Groetjes,
Antonella

Reageer