Klacht: fraude aanrekening door derde game store

  • 13 February 2018
  • 55 reacties
  • 27901 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Maw het lijkt of jullie samenwerken met deze dieven en zodus medeplichtig zijn aan diefstal.
Helaas wél, en dit duurt al ettelijke jaren. Natuurlijk kan het voetvolk van dit forum hier weinig aan veranderen, maar zijdelings heb ik vernomen dat er in de media nogmaals enige ruchtbaarheid zal gegeven worden aan deze lakse, hebberige attitude van Px, die 'r uiteindelijk zal schaden.
Reputatie 1
Beste Freya,

Met deze uitleg ben ik niet geholpen. Net zoals uw andere collega's die ik telefonisch sprak ontwijken jullie de oorzaak van en groot probleem waar zeer veel van jullie klanten mee te maken krijgen. Het nummer 8826 is gekend voor zijn malafide praktijken. Er is geen enkele goede reden waarom jullie dit nummer nog actief ondersteunen, Bij andere operatoren is dit nummer al jaren geblokkeerd. Maw het lijkt of jullie samenwerken met deze dieven en zodus medeplichtig zijn aan diefstal. Ik heb zonet een positieve reactie ontvangen van de ombudsdienst, gelukkig. Toch iemand die de ernst van de zaak in ziet!
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het gaat hier om diensten geleverd door derden. Helaas kunnen wij zelf aan deze kosten niets doen. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html Hier vindt je alle uitleg over wat je verder kan ondernemen. Het enige dat wij kunnen doen is alle mobiele betalingen voor je nummer blokkeren. Groetjes Freya
Reputatie 1
Heb ik zonet gedaan, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Vermits Px u wandelen stuurt en de betrokken firma niet reageert (en kan/wil aantonen dat u effectief toestemming verleend hebt), stante pede klacht indienen bij de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/
met zoveel mogelijke informatie uwentwege

Reageer