Eergisteren kregen wij plots een SMS waarop stond dat wij ""gratis"" waren ingeschreven voor de Game store app waarvoor wij wekelijks wel 3,99 euro zouden aangerekend worden. Vreem want ik heb mij helemaal nergens voor ingeschreven, nooit een abonnement afgesloten of een contract gezien. Ik heb al met Proximus gebeld maar daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Zij willen mij niet verder helpen, ik moet dit zelf regelen via het nummer vermeld op mijn factuur. Als je hierop belt krijg je eerst in gebrekkig nederlands te horen "welkom bij de klantendienst" en nadien een slecht nederlands sprekende persoon aan de lijn. Ik probeerde te weten te komen wat de naam van de onderneming was of welk ondernemingsnummer zij hadden maar dat kon de persoon niet geven. Het adres wilde zij mij ook niet doorgeven. Ik kon enkel met vragen terecht op een e-mailadres: info.be@ccsupport.biz. Ik heb een e-mail met vragen gestuurd maar wacht nog steeds op response...
Ondertussen is er al 5 keer een bedrag van 3,99 euro aangerekend terwijl wij nooit een contract gezien hebben. bovendien is de sms pas eergisteren verstuurd??? en daarbij dan ook nog een sop een nummer van een Pay en Go kaart. Het hele idee achter Pay & go is toch dat je geen abonnement hebt!!! Ik heb de dienst kunnen stopzetten maar ik heb 20 euro aangerekend gekregen. Dit omdat Proximus onze gegevens niet voldoende beschermt. Ik vind het schandalig dat zij geen actie ondernemen. Zij willen mij hierover zelf niet te woord staan... dien maar een klacht in was de reactie van de tele-medewerker. Die 20 euro weiger ik in elk geval te betalen.
Klacht: fraude aanrekening door derde game store
Reputatie 1
Bladzijde 3 / 3
Helaas wél, en dit duurt al ettelijke jaren. Natuurlijk kan het voetvolk van dit forum hier weinig aan veranderen, maar zijdelings heb ik vernomen dat er in de media nogmaals enige ruchtbaarheid zal gegeven worden aan deze lakse, hebberige attitude van Px, die 'r uiteindelijk zal schaden.
Reputatie 1
Beste Freya,
Met deze uitleg ben ik niet geholpen. Net zoals uw andere collega's die ik telefonisch sprak ontwijken jullie de oorzaak van en groot probleem waar zeer veel van jullie klanten mee te maken krijgen. Het nummer 8826 is gekend voor zijn malafide praktijken. Er is geen enkele goede reden waarom jullie dit nummer nog actief ondersteunen, Bij andere operatoren is dit nummer al jaren geblokkeerd. Maw het lijkt of jullie samenwerken met deze dieven en zodus medeplichtig zijn aan diefstal. Ik heb zonet een positieve reactie ontvangen van de ombudsdienst, gelukkig. Toch iemand die de ernst van de zaak in ziet!
Met deze uitleg ben ik niet geholpen. Net zoals uw andere collega's die ik telefonisch sprak ontwijken jullie de oorzaak van en groot probleem waar zeer veel van jullie klanten mee te maken krijgen. Het nummer 8826 is gekend voor zijn malafide praktijken. Er is geen enkele goede reden waarom jullie dit nummer nog actief ondersteunen, Bij andere operatoren is dit nummer al jaren geblokkeerd. Maw het lijkt of jullie samenwerken met deze dieven en zodus medeplichtig zijn aan diefstal. Ik heb zonet een positieve reactie ontvangen van de ombudsdienst, gelukkig. Toch iemand die de ernst van de zaak in ziet!
Beste, het gaat hier om diensten geleverd door derden. Helaas kunnen wij zelf aan deze kosten niets doen. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html Hier vindt je alle uitleg over wat je verder kan ondernemen. Het enige dat wij kunnen doen is alle mobiele betalingen voor je nummer blokkeren. Groetjes Freya
Reputatie 1
Heb ik zonet gedaan, bedankt!
Vermits Px u wandelen stuurt en de betrokken firma niet reageert (en kan/wil aantonen dat u effectief toestemming verleend hebt), stante pede klacht indienen bij de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/
met zoveel mogelijke informatie uwentwege
http://www.ombudsmantelecom.be/
met zoveel mogelijke informatie uwentwege
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.