Vraag

Afbetalingsplan

• 18 januari 2020
  • 20 reacties
  • 543 Bekeken

Beste Support ,

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K

20 reacties

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Beste Martin 

Ik ben op mijn profiel en zie dan staan instellingen wat moet ik aanvinken aub ?

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.

Dank je Martin gebeurd alles is aangepast voor de support maandag of dinsdag 

fijne weekend nog voor je 

Mvg Birgit K

Voor u ook nog een fijn weekend.

Iemand die mij kan helpen aub van de support 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN

Beste Koen ,

Ik goed voor mij in 4 keer ik kan betalen vanaf eind februari pas mijn eerste 

aflossing en ditr geduurde 4 maanden koen kan je mij via mail aflossingplan bezorgen aub 

Met Vriendelijke groeten

Birgit Klein

Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Bedankt voor snel antwoord aub .

Beste Antonella

Ik heb tot op heden nog steed smijn aflossingplan nog niet gekregen via 

bpost ?

mvg Birgit k

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Birgit Klein , je zou de brief deze week moeten ontvangen, laat je vrijdag een seintje als dat niet het geval is? Grt, Heidi

Dag @Birgit Klein , je zou de brief deze week moeten ontvangen, laat je vrijdag een seintje als dat niet het geval is? Grt, Heidi

Beste Heidi

Ik heb nog steeds geen brief ontvangen met mijn aflossingsplan 

kan je het eventueel doorsturen naar email adres ***

Mvg Birgit k

Tip: best geen privégegevens posten op een openbaar forum  maar deze posten in één van de peivévakken van je forum profiel (door rechtsboven op je avatar te klikken) zodat alleen de proximus medewerkers dit kunnen lezen.

Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

dank je Antonella 

Beste

ik heb mijn diensten bij jullie stopgezet totaal bedrag is 355,94 euro. Kan ik een afbetalingsplan krijgen aub

mvg 

TUI: morgen komt iemand van Proximus zelf, hier terug langs die je kan verder helpen.

Ok dank u Martin

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica88 onze excuses voor de late reactie, in de gegeven omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Ik denk dat er reeds een afbetalingsplan werd opgesteld, is dit in orde zo? Grt, Heidi

Reageer