Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste, Mijn IPhone 6S zou hersteld moeten worden maar met de verhuis ben ik de papieren voor de garantie verloren. Ik heb deze toen online gekocht
Pickx werkt echt slecht op ios. Zowel op een iphone 6 (ios12) als op een ipad pro (ios13). Ik krijg constant de melding “aan het laden” en de stream stopt. Na enkele seconden alles terug ok maar even later terug hetzelfde. App afsluiten en terug opstarten, herinstalleren geeft geen oplossing. Krijg ook constant de melding oops er ging iets verkeerd, probeer het opnieuw.Netflix, vtmgo en vrtnu geven geen enkel probleem.Nog mensen met problemen op ios?mvg Peter
De pickx app geeft volgende melding: "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account" Op de website “https://www.proximus.be/pickx” kan ik ook geen tv kijken. (“ geen tv-programma beschikbaar “ bij live tv) Mijn pincode doet ook niets op de website, telkens een melding dat deze niet correct is. Ik heb een familus account waarbij Pickx inbegrepen is, dus ik veronderstel dat er achterliggend ergens iets is misgelopen?
Hallo allemaal, Via deze link https://www.proximus.be/pickx/fr/2006582/la-chaine-c8-debarque-en-janvier-sur-proximus-pickx?fbclid=IwAR2KOESSGeC8ZojKI4T_40rVM3M1sCllUv3e_37Yfawh1RJQnjWvxEFMG04 heb ik gelezen dat vanaf 2/1/2020 de Franse zender C8 wordt toegevoegd aan het basispakket van Proximus, mooi zo! Deze zender zal toch ook in Vlaanderen te bekijken zijn, en niet enkel in Brussel en Wallonië? Timm1983
Het is leuk dat Proximus klanten toelaat een favoriete app te kiezen en zo uit te sluiten in je mobiel internet verbruik. Reddit wordt de laatste jaren populairder, ook in België. Ik vroeg me af of Proximus niet zou overwegen om deze ook in de keuzemogelijkheden te steken. Facebook en de daarbijhorende apps (Messenger, Whatsapp, Instagram) probeer ik wat af te zweren, gezien hun privacybeleid en Reddit zou volgens mij een volwaardig alternatief zijn. Zijn er andere gebruikers die dit ook een goed idee vinden?
Hallo ik heb momenteel problemen met het bekijken van opgenomen programma’s via tv. De technieker is er mee bezig. Maar ijk wil nu toch naar enkele series kijken via de pickx app maar ook dit werkt niet! De app geeft volgende melding: "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account”. wat kan ik nu doen?
Geachte, Is het mogelijk om mijn oude website te verwijderen heb hier geen inlog gegevens meer van en wist zelfs niet meer dat deze nog bestond. users.skynet.be/106power mvg, Steve Beyens
Zoals vermeld in het item van enjoy komt er binnenkort iets nieuws bij in enjoy, maar zal er daar geen mail voor gestuurd worden, je moet maar dagelijks kijken in enjoy. Dit is niet correct voor klanten die niet op het forum zitten en niet dagelijks kijken in my proximus. Daarom stel ik voor dat er tenminste een mail gestuurd wordt zodat iedereen daarvan op de hoogte wordt gehouden.
Het zou handig zijn om een informatie mail te ontvangen wanneer een bericht tegengehouden wordt door de ongewenste mailfilter op de mail servers van Proximus. Of gewoon een overzicht 1 keer per week bijvoorbeeld. Zodat je geen mails misloopt die geblokkeerd worden door de mailservers alvorens ze in onze mailbox terechtkomen. Gelukkig kan je wel de mail vrijgeven.
Gewoon een vraag omdat ik twijfel: ik heb een Tuttimus-abonnement en zie dat ik met de gsm maandelijks 120 minuten mag bellen (oproepen nationaal en van EU). Mag er binnen die 120 minuten ook met de gsm overdag (vóór 17.00u) naar een vaste lijn gebeld worden of moet er dan betaald worden aan het gebruikelijke tarief?
Kan ik als vaste klant aan deze actie deelnemen als ik nog een gsm abonnement erbij neem op mijn huidige abonnement? Ik heb nu tv, internet, huistelefonie en 2 gsm abonnementen.
Ik zou graag willen inloggen als admin om een aantal zaken te veranderen. De naam van mijn wifi. En het wachtwoord. Het 5.0Ghz wifi vrijschakelen want in nergens zichtbaar. Of moet ik hiervoor een andere router aanschaffen? Hoe kan ik dit doen?
BesteIk heb vorige week mijn nummer 0472094*** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. Echter kan dit nieuwe bedrijf mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik deze kan overdragen aub?Mijn klantennummer is 622806***. Vervolgens vertrouw ik erop dat er hiervoor geen extra kosten worden aangerekend. Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten, Laura
Worden de e-mails geadresseerd aan bv (fictieve naam) jan.pieters@skynet.be automatisch doorgestuurd naar jan.pieters@proximus.be als het skynet.be adres niet meer zou bestaan en vervangen is door een proximus.be adres, zodat de correspondenten van “jan pieters” niet moeten verwittigd worden? dank bij voorbaat
Wil graag een nr stopzetten.Wat moet ik dan doen?Vind dat nergens.De hulpdiensten zijn zo moeilijk geworden en als de keuze er niet bij staat je nodug hebt,geraak je nergens. Tascha
Hoe kan ik Proximus TV bestellen maar de installatie zelf doen? In de bestelmodule vind ik nergens die mogelijkheid. Ik moet er zelfs een dag en uur invullen dat de technicus langs mag komen.
Gisteren weer een rotavond. Pickx app werkt niet. Bij koppeling c cast alles zwart. Niks hielp. Via vrt app gekeken, alles prima, geen enkele storing. Denk dat ik het opgeef.
We zijn nu reeds in de maand Febr.beland en nog steeds is de app van proximustv niet te gebruiken met chromecast. Eind vorig jaar is de befofte gedaan dat dit in febr.zou opgelost zijn! Blijkbaar veel woorden maar weinig daden! Jammer eigenlijk daar andere operatoren yellowtv en stievie,tv- vlaanderen dit wel aanbieden. Jullie lopen een beetje achter bij de concurenten hé,kunnen jullie dit oplossen in de korste tijd, We willen terug kunnen casten naar de chromecast ! Dank bij voorbaat
Welk nummer moet ik bellen om de laatst gemiste oproep te kennen?
Beste, ik heb iPad met iOS 13, en pickx werkt niet meer. Openen gaat, doch als ik programma aanduid, krijg ik na een aantal minuten de melding “ stream niet beschikbaar ” App blokkeert dan. App terug installeren helpt niet. Zelfde probleem met iPhone. graag wat hulp garrett
Beste, Wat ik me afvraag met de komst van de nieuwe decoder, gaan er enkele problemen opgelost geraken die we al jaren vragen? 1/Vlotter doorspoelen, probleem hiervan is al langer gekend ... 2/Zoals bij telenet, versneld tv kijken met geluid x2. 3/ Balk onderaan bij doorspoelen weg? Alvast bedankt!
Ik ben al heel lange tijd klant bij proximus. Vroeger had ik alleen een mobiel abonnement maar sinds enkele jaren heb ik een tuttimus abonnement op een nieuw klantnummer. Ik kan echter niet op myproximus omdat mijn e-mail nog steeds aan dat oude (totaal nutteloze) klantnummer gekoppeld is. Dit probleem sleept nu al jaren aan. Ik heb hier inmiddels al zeker 10 keer voor aan de telefoon gehangen en voor langs winkels gepasseerd. Steeds werd mij verzekerd dat het in orde kwam maar dat is dus nog altijd niet het geval…. Hoe kan dit oude klantnummer eindelijk verwijderd worden zodat ik mijn e-mailadres aan mijn ‘nieuw’ klantnummer kan koppelen en myproximus kan gebruiken?
Beste Op kerstavond langs gegaan in Proximus shop in Kortrijk ivm overdracht gsm-nummer. Die vertelden ons dat mijn nummer eerst uit het pakket van mijn zus (nummer staat nu op haar naam) gehaald moest worden en dat dan de overdracht kon gebeuren. Ze gingen dit meteen doen en we mochten verder gaan en moesten niet blijven wachten. Enkele dagen daarna gingen we er weer langs om de overdracht te kunnen uitvoeren. Helaas had het personeel van de dinsdag nog steeds het nummer niet uit het pakket gehaald, dus mochten we weer bij 0 beginnen. Deze vertelden ons hetzelfde verhaal, vertelden dat we een melding gingen krijgen op het moment waarop het nummer uit het pakket gehaald was en op het moment dat mijn nummer op mijn naam komt te staan. Bijna 2 weken later hebben we nog steeds geen van beide een melding/bericht gekregen dat de nummer uit het pakket gehaald is. Zolang dit niet gebeurd is kan de overdracht niet gebeuren. Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen, want ik kan er niet m
hallo, op het ogenblik dat ik mijn factuur binnenkrijg via mail krijgt mijn dochter, die al 6 jaar elders woont, ditzelfde factuur via sms. In mei 2019 heb ik hierover gebeld met de klantendienst, hun antwoord hierop : dit is niet mogelijk mevrouw, uw dochters gsm nummer staat hier niet geregistreerd. Na mijn aanduiding dat zij toch wel degelijk die sms krijgt is mij verteld dat er een dossier Vancouver worden opgemaakt. Sindsdien heb ik nog tweemaal naar de klantendienst gebeld omdat er nog steeds niets opgelost was. Op 4 december 2019 hen ik tenslotte, na weeral een sms met mijn factuur, een mail gestuurd naar proximus. Op 13/12 kreeg ik telefoon van proximus dat mijn dochters gsm stond genoteerd als contactpersoon, dat klopt maar is ondertussen 10 jaar geleden, maar dat die nu geschrapt werd. Dus alles opgelost! Helaas kreeg ze vanmorgen weer een sms met mijn factuur. is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en hoe dit heeft opgelost. Mvg Myriam
Beste, Via mijn werkgever kan ik genieten van 15 euro korting op internet maxi Ik zou graag eerst meer duidelijkheid krijgen hieromtrent maar mijn email wordt niet beantwoord en via het telefoonnummer krijg ik franstalige communicatie. Kan iemand mij helpen met mijn aanvraag Met vriendelijke groet Jessie
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.