Skip to main content
Vraag

pack for employees

  • January 3, 2020
  • 9 reacties
  • 384 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste, 

Via mijn werkgever kan ik genieten van  15 euro korting op internet maxi

Ik zou graag eerst meer duidelijkheid krijgen hieromtrent maar mijn email wordt niet beantwoord en via het telefoonnummer krijg ik franstalige communicatie.

Kan iemand mij helpen met mijn aanvraag

Met vriendelijke groet

Jessie

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • January 4, 2020

E-mail naar wie of waar?

Als ik naar de helpdesk van proximus bel komt er toch rap een taalkeuze dacht ik. Maar ik bel niet vaak meer.

 


Martin
  • January 4, 2020

taal keuze wordt waarschijnlijk gemaakt op basis van je telefoonnummer van waar je belt, ik krijg in ieder geval geen taalkeuze.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • January 4, 2020

En via www.proximus.be/contact , daar vraag je hulp op maat, zeg dat je uw telefoonnummer kent, dit moet je dan ingeven,  probleem beschrijven, ...…

Als ik het goed begrijp wordt je dan gebeld door een prmedewerker, hopelijk in de jujste taal.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • January 4, 2020

Nee heb een email adres en telefoonnummer gekregen maar wordt enkel beantwoord in het Frans 

 


Martin
  • January 4, 2020

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • January 4, 2020

Proximus pack for employees is een mogelijkheid die uw patroon heeft om voor een bepaald bedrag tussen te komen in uw privé internetabonnement. Telefoneer dus gerust naar de helpdesk van proximus op 0800 22800

Hier lees je daar wat over :

https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/netwerken/internet/packs-for-employees.html

 

Een stuk van uw internetkosten (dat stuk kan uw patroon kiezen en wordt waarschijnlijk wel met u afgesproken)  wordt gestuurd naar  uw patroon, de rest komt op uw factuur.

Maar ik zie nu dat Martin weer rapper is geweest>. 


Forum|alt.badge.img+3

@jessie : Het is normaal dat er enkel in het Frans geantwoord want op jouw screenshot staat het mailadres bizz@bcwallonie.be. In Wallonië is de voertaal Frans. Dus geldt hetzelfde ook voor telefonische ondersteuning.


Martin
  • January 5, 2020

hopelijk antwoorden ze nu niet in het frans op 0800 22 200 :wink::slight_smile:


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 6, 2020

@jessie  Waarover wens je juist meer duidelijkheid? Normaalgezien heb je via mail een gepersonaliseerde link ontvangen. Via deze link kan je de aanvraag in orde maken. Groetjes, Antonella