Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Is de klantendienst van Proximus nog te vertrouwen? Of anders zijn er serieuze fouten gemaakt in het maken van mijn factuur. Ik ben bij Proximus klant geworden via die klanten dienst, en ze hebben me daar minimus gegeven omdat dit het beste voor me was. nu zie ik al dat hier al in de 50€ staat weergegeven terwijl het maar in de 30€ normaal was. Ik had ook voetbal en het family paket genomen. Verleden week heb ik gebeld voor dat all stars abonnement, en gevraagd op hoeveel mij dit zou komen als ik dit zou nemen. Ze zeiden me 107€. Nu heb ik gisteren een my Proximus account gemaakt en wat zie ik. Dat ik plots 149€ moet betalen. Dus dan kan ik niet anders doen dan terug naar Telenet te gaan, want daar kreeg ik nog meer dan 280€ terug. Alleen weet ik niet of je nu nog een box mag binnenleveren met die corona crisis.
Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?
Bedoelen jullie met onbeperkt bellen ook in de piek uren?
Hallo, Ik kreeg net telefoon dat ze niet kunnen komen om tv en internet te plaatsen. Dit is zeker te begrijpen, maar ik mag voorlopig niet naar school om te werken. Ik zit met leerlingen en ouders die taken, feedback, ... via mail verwachten. Ik kan wel het een en ander via gsm, maar huiswerkjes maken en dergelijke is onbegonnen werk… Is hier geen andere regeling mogelijk? Alvast bedankt!
Ik heb al 4 weken last van mijn ping. De ping is niet stabiel en ik kan zo niet spelen op mijn game. Ik heb alles geprobeerd om mijn ping stabiel te krijgen, maar niks lukt ik heb een traceroute gedaan naar mijn game, zoals je kan zien ligt het aan de belgacom server. Ik hoop hier snel reactie op te krijgen en dat de fout snel opgelost wordt. alvast bedankt
Hallo, Ik heb mijn klantennummer nodig maar heb momenteel geen documenten met dit nummer erop. Is er een andere mogelijkheid om dit te verkrijgen? Alvast bedankt. Groeten, Bert
recent werd ik veelvuldig gebeld door privénr. Als ik opnam werd verbinding telkens verbroken. Uiteindelijk kwam ik erachter wie het was, maar zowel beller als ik hadden mekaars nr in het verleden geblokkeerd. Hoe kan dit?
Beste, Wij vinden het zeker een goed initiatief van Proximus om extra capaciteit toe te kennen aan uw klanten. Wij ondervinden enkel reeds sedert vorige week woensdag 11 maart problemen met vaste lijn (werkt totaal niet), internet verbinding en tv vallen geregeld uit. Dit incident werd op 11/3 gemeld en ook op 12/3 tot op heden heb ik moeten bellen om te melden dat het incident nog steeds niet opgelost is. Er zou een breuk zijn waarvoor er een lasser moet tussenkomen. Reeds vorige week had ik gemeld dat dit dringend was omdat mijn werkgever vrijdag al had beslist om iedereen thuis te laten werken. Ook de kinderen moeten via Smartschool dagelijks taken inleveren. Vandaag was dit compleet niet mogelijk met storingen bijna elke 5 minuten. Op deze manier kan ik ook niet telewerken en zal ik verplicht worden om vakantie te nemen wat totaal niet de bedoeling kan zijn. Wij verwachten dan ook heel dringend een oplossing voor dit probleem.
Hallo, ik heb een nieuwe gsm moeten kopen en moet nu mijn micro simkaart omwisselen voor een nano simkaart. Maar hoe kan ik dit nu doen nu de winkels toe zijn?
Op 06/03 is er een technicus langs geweest voor de aansluiting van mijn nieuwbouw appartement. Jammer genoeg kon de installatie niet afgewerkt worden door een probleem met de binnenbekabeling, en moet er nog een andere technicus langskomen om mijn installatie verder af te werken. Ik heb tot nu geen voorstel tot planning van een nieuwe afspraak ontvangen. Tegen wanneer mag ik dit verwachten? Bedankt alvast,
Beste, ik wil de Pickx app eens uitproberen maar geraak niet ingelogd
Hallo, Ik heb vorige maand de overstap gemaakt van telenet naar proximus, momenteel zit mijn V6 decoder op de B149 firmware. Wat is de meest recente firmware voor deze decoder? Grtz,
Gisteren heb ik een gsm ontvangen. Voor deze gsm wil ik gebruik maken van het herroepingsrecht. Graag zou ik een mailadres hebben om dit formulier te mailen. mvg, Ils
Ik heb mijn factuur betaals via Myproximus zowel mijn openstaand als de gene waar ik nog tijd voor had. Nu staat er op mijn my proximus dat alles betaald is maar mijn diensten zijn niet terug geactiveerd, maar nu door de coronavirus zit ik hiet thuis met 2 kinderen die nog geen tv kunnen zien en ik kan niemand bellen zelfs niet naar de huisarts als een van ons zich niet goed voelt of met mijn familie in contact blijven ga ook niet. Ik zou het enorm fijn vinden moesten mijn diensten terug geactiveerd worden liefst zo snel mogelijk. Met vriendelijke groeten
Dit weekend bij installatie van mijn nieuwe smartphone ontdekt dat ik een micro simkaart prepaid had en eigenlijk een nanosimkaart prepaid nodig heb. Eigenaardig genoeg kan ik deze niet uit de micro simkaart duwen, zoals gebruikelijk zou zijn. Dus zou ik langs een Proximus verkooppunt dienen te gaan …. maar blijkbaar zijn deze gesloten wegens virusgevaar … Dus probleem … waar kan ik nu terecht om aan een nano simkaart te geraken ???? Ro
PX opent alle voetbal lijnen dit weekend voor alle klanten ivm Corona virus zodat iedereen de wedstrijden van hun favoriete club kunnen kunnen volgen. Een dikke chapeau voor PX 👍🤗⚽️
Hallo, Ik verhuis op 25 maart en Proximus komt die dag mijn aansluiting doen tussen 12.30 u. en 17 u. Gaat deze nu nog wel door? Afspraak is op 12 februari gemaakt in het Proximuscenter in Sint-Niklaas Klantennummer is 6********. Vriendelijke Groeten, Moesty
Hallo, ik heb jullie proberen bereiken via Myproximus (chat) en via e-mail, maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag. 12.03 maar heb ik 2 smartphones besteld met abbonement. Er stond dat alles inorde was het is nu al zondag& ik krijg voor de 2 de keer een mailtje van jullie waarbij staat dat ik weer een kopie van mijn ID moet versturen terwijl ik dat de dag zelf 12.03 al had verstuurd. Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan en waarom ik weer een mail krijg dat ik het weer moet versturen. Kan iemand mij hierbij helpen? Klantennummer: 19960397 Orderbevestiging: R4WEBSHOP007066812
In mijn nieuwe dualsim Oppo Reno, een Android, zit een telenetsimkaart en een proximussimkaart. Alles met de Telenet simkaart werkt perfect, via Proximus heb ik geen inkomende of uitgaande gesprekken. Idem wanneer ik de Proximus simkaart in een iPhone steek. Op mijn oude Android werkte alles perfect. Een beller krijgt de beltoon en daarna automatisch de voicemail. Ik krijg enkel een bericht van een gemist gesprek. Wat betreft de Proximus support… Een chat leverde niks op, daar stopte men gewoon met antwoorden. Een telefoontje hielp ook niet: ik kan u niet verder helpen… Een klacht indienen over de slechte service kan ik niet, want je wordt als maar in een rondje gestuurd op de website, Mailen kan ook al niet, idem als hierboven…
Goeieavond , Probeer nu al 3 dagen iemand te bereiken ivm met facturen. Krijg niemand te pakken op de live chat en mijn internet is onbestaand traag. Vervolgens krijg ik een sms met het vrolijke nieuws dat iedereen meer internet krijgt omwille van corona. Hopelijk krijg ik hier iemand te pakken. Thanks
We zijn absoluut niet te spreken over de manier waarop Proximus aan de telefoon onze aanvraag behandelt. Wat willen we: aansluiting op het Proximusnetwerk. Sinds onze eerste aanvraag op 26 februari zijn dit onze ervaringen: 25 telefoongesprekken met Proximus, telkens een andere medewerker aan wie we telkens opnieuw het hele verhaal moesten geven – zij kunnen toch in ons dossier kijken? drie keer moeten horen dat mijn adres niet bestaat, hoewel ik hier woon en gedomicilieerd ben; tweemaal bevestigingsmail van verkeerde pack (Famylus i.p.v. Minimus); driemaal bevestigingsmail met verkeerde promo; bestelling en afspraak op het verkeerde adres. Vijf telefoontjes om dit recht te zetten; afspraak op 5 maart: werk begonnen, maar niet afgewerkt (zie hieronder); afspraak op 11 maart: techniekers gaan naar het verkeerde adres; vijfmaal de belofte van een callcentermedewerker dat ze ons gaan terugbellen; dit is nooit gebeurd; tweemaal wordt mijn dossier “geëscaleerd” en zal ik worden gecontacteer
Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet nu nog niks betaald worden Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten? Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling Klantnummer is 614****** Mvg
op mijn pay and go kaart heb ik plots een factuur van 24,75 euro
Ik werd door Norton net beschermd want op10 Maart werd mijn LTop gehackt en door avast terug in orde gezet nadat ik 200 Euro betaalde voor drie jaar gescherming? mijn vraag is nu hoe Zeg ik Norton via Proximus op want ze hebben mij onvoldoende beschermb
Geachte forumbezoekers, Hier vinden jullie de maatregelen die Proximus zal toepassen om de verspreiding van het coronavirus te beperken: Onze winkels zullen gesloten blijven, ook tijdens de week tot nader order. Dit om de gezondheid van onze klanten te garanderen. De technische interventies zullen beperkt worden, enkel de ‘dringende’ interventies zullen worden uitgevoerd. Onze forum medewerkers of moderators werken van thuis uit, hierdoor kan er vertraging zijn bij het beantwoorden ven de berichten. Proximus heeft beslist om tijdens de corona-maatregelen ervoor te zorgen dat je onbeperkt kan bellen naar vaste lijnen, 10GB volume wordt toegevoegd aan het surfvolume in je mobiel abonnement en je kan gratis ongelimiteerd surfen op je internetlijn thuis. Volg het laatste nieuws over het coronavirus voor Proximus Bedankt voor jullie begrip.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.