Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
hallo ik probeer m-pay of mobiele betalingen te activeren maar vind deze optie niet tussen de instellingen of opties hoe kan ik dat activeren voor mijn nummer en voor mijn andere nummer ? alvast bedankt om te antwoorden
Ik wil een abonnement dat je zoveel geld kan verdoen bv aan bussen dat het gewoon op je rekening komt en geen limit is. Weet iemand welke abonnement ik kan nemen? Seppe
Sinds 22 januari een iphone 11 bestelt met abonnement. Al meer dan 4 keer gebeld en 3 keer naar de winkel geweest omdat ik maar geen mail krijg voor een betaling. Id is wel in orde! Spijtig voor alle belminuten die ik hieraan kwijt ben.
Proximus Bizz zou 24/24 7/7 ondersteuning bieden? Ik heb een dringend probleem, bel, maar krijg te horen dat ze bereikbaar zijn van 8 tot 22u? Hoe kan ik die 24/24 ondersteuning bereiken?
Hallo, Vorige week had ik problemen met de MyProximus App en ze hebben m’n account gereset. Ik heb me opnieuw geregistreerd, probleem niet opgelost. Na de update van de IOS app 2 dagen geleden was het opnieuw in orde. Maar sindsdien kan ik niet inloggen via de Pickx app, geen foutmelding - enkel terug naar beginscherm login. Ik kan wel via een browser inloggen met dezelfde gegevens als de MyProximus app maar ik krijg geen producten te zien. Gr
Recent werd mijn ADSL-lijn omgezet naar VDSL2 waardoor ik 3 decoders kan aansluiten. Een tweede decoder werd geleverd en is aangesloten maar toch krijg ik de melding dat ik het maximum aantal decoders bereikt heb! De eerste decoder werkt perfekt! Moet er nog iets gewijzigd worden aan mijn abonnement?
Beste, Ik heb een contract afgesloten met een gsm erbij. Echter ben ik absoluut niet tevreden van deze gsm en wil ik er nu dus zo snel mogelijk vanaf. Kan ik deze in 1x afbetalen en erna een nieuwe gsm in een abbonement kiezen of kan dit enkel om de 3 jaar? Merci alvast 🙏
Beste Ik heb 2 Pay&Go accounts die vervallen zijn waarmee ik deelnam aan het spel Play&Gold. Op deze 2 nummers staat nog steeds een hoeveelheid muntjes. Kunnen deze muntjes overgezet worden naar een account van een vriend? Vriendelijke groeten Paulus
Ik heb in mijn pack een mobilus m met dataphone 25 zitten. Door de wijzigingen in het dayavolume heeft dit abonnement nu veel meer data dan nodig. Door een wijziging bij werkgever is er een mobilus s in het pack bij gekomen die deze data eigenlijk beter kan gebruiken. Is het mogelijk om de dataphone naar dit andere nummer binnen het pack over te zetten met behoud van alles zoals het nu is?
Beste, Wegens verhuis naar het buitenland is mijn mobiel abonnement tijdelijk omgezet naar Pay&Go. Aangezien ik dit nummer zelden nog gebruik heb ik de verwittigingen dat mijn kaart binnenkort ongeldig werd gemist en intussen is de kaart helaas vervallen. Mijn vraag is of het nog mogelijk is mijn oude telefoonnummer te recupereren in een nieuw abonnement of Pay&Go kaart. Bedankt alvast. Met vriendelijke groeten, Mathias Michiels
Er verschijnt soms een wit scherm met de Error……. Dit bericht werd gegenereerd door dtvpcvbncvm1.idtv.belgacom.net. Dit gebeurt nadat ik de bbox heb heropgestart (tv hing vast). Ook de internetsnelheid is sindsdien gehalveerd (naar 30 Mbps). Volgens de prox.medewerker is dat “omdat mijn lijn onder supervisie staat”… Iemand een idee wat dat betekent ,,, Grt Bert
de iphone -app My Proximus toont mijn verbruik (en dit van mijn drie andere abonnementen) niet meer. Ik kan de app openen maar een product zien is niet mogelijk. ook een product toevoegen is onmogelijk (zowel op de app als op website) heb de app al een aatal keren verwijderd en geherinstalleerd, maar geen geluk. Is er een oplossing voor?
Pickx heeft steeds gewerkt. Plots werkt het niet meer en wordt gevraagd opnieuw in te loggen. Daarna krijg ik de melding dat de login niet is gekoppeld aan de pickx-account. App verwijderd, gsm opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.
Ik ben al jaren klant en heb momenteel een minimum pack en ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb me ingeschreven voor een gratis upgrade naar fiber en die wordt in februari geïnstalleerd. Maar ze zullen o.a. moeten slijpen in mijn garage. En andere kabels veranderen natuurlijk. Ik vraag me nu af of dit allemaal de moeite waard is om te doen. Ik ben tevreden over mijn internet. Nog even wachten? Of toch al laten uitvoeren? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!
hallo, sedert vandaag hebben mijn vriend en ik beide proximus epic. onze nummer zitten samen op mijn account en in de epic app kan ik enkel zijn abonnement zien maar niet meer het mijne. oplossingen?
ik heb net een smartphone met abonnement proberen te bestellen voor mij moeder. die nog geen klant is bij proximus. nu duwde ik haar id nummer in en plots veranderd het bericht ‘online te betalen’ naar ‘Éénmalige kost op de eerste factuur of online te betalen ‘ normaal gesproken moet je toch eerst een klein bedrag betalen bv 9 euro of in ons geval 49euro?? graag had ik hier meer uitleg over gehad mvg
Sinds een paar dagen komen al mijn inkomende oproepen binnen als onbekende bellers. Reeds mijn simkaart in een andere gsm gestoken, maar het probleem blijft zich voordoen. Ik zie ook wel niet direct een optie dat anders is ingesteld dan normaal in mijn gsm. Maar zou trouwens raar zijn dat een bepaalde functie plots op beide toestellen zou veranderd zijn. Dit is wel gekomen nadat ik opeens zelf anoniem begon te bellen naar iedereen en dan rechtgezet werd door Proximus.
Hallo, Ik zou graag kant geworden zijn bij proximus in mijn huurappartement. De vorige huurder had Telenet. Aan de telefoon hebben ze mij gezegt dat er een kabel van buiten naar binnen getrokken zou moeten worden, maar volgens mij ligt deze kabel er al gewoon (zie onderstaande foto, de RJ11 of RJ12 connector) Er is mij ook verzekerd door het bureau langswaar we huren dat er mogelijkheid is tot proximus. Wie moet ik nu geloven? de helpdesk (die ik reeds meermaals aan de lijn heb gehad hierover) of de onderstaande foto…
Goedendag Het is al een 3 tal weken dat elke avond tussen 20 en 24 uur mijn ping de hoogte inschiet (van 9ms tot soms wel 400ms) met als gevolg een downstrram snelheid die van 35 mbps naar 1.5 mbps daalt en soms wel een packet loss tot 10% Heb al vanalles geprobeerd van verzetten modem, het eeuwenoud wondermiddel aan/uit zetten. Hem een factory reset te geven, eens alle apparaten uitzetten die zogezegd verbonden zouden moeten zijn met de modem. Niets helpt echt. Dacht dan misschien aan een storing ergens of 'maintenance' maar na 3 weken, en enkel tussen die uren begin ik wel vreemd en vervelend te vinden. Ik ben de enige thuis en wel, kijk wel eens graag netflix, of stream wel eens van Google Play en game wel eens graag na een dag werken. Maar met die waarden is dat vrijwel onmogelijk. Wat zouden oorzaken kunnen zijn en of liefst van allemaal... oplossingen? Vriendelijke groet
Hallo, als is mijn decoder niet uitzet, gaat mijn tv vanzelf terug als ik heb uit zet. Als ik daarna de decoder terug aan zet, gaat de tv niet vanzelf aan. Maar als ik de tv weer aan zet en daarna uit, schiet die weer aan. Iemand die hierover wat uitleg kan geven? Zou het aan de wifiversterker kunnen liggen?
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?
Krijg altijd foutmelding 2055
Ik heb vandaag ontdekt dat ik geen berichten kan ontvangen sinds lange tijd van mensen via een andere provider. Dit is al enkele maanden aan de gang, hoe kan dit opgelost worden?
Beste, Ik heb op 1/1/2020 een Iphone 11 besteld. Dit toestel was volgens de site voorradig. De levering zou ten laatste plaatsvinden op 3/1/2020. Ondertussen zijn we 13/1/2020 en heb ik nog niets ontvangen of vernomen. Graag spoedig en deftig antwoord i.v.m. de levering. Als je een deftige klantenservice wil aanbieden kan je tenminste eerlijk en duidelijk zijn over de stock en levertermijn, dit is puur bedrog. Bedankt. Jelle
Setup: Ubuntu web server. IP adres lokaal is 192.168.1.107. Lokaal netwerk 192.168.1.1/24. Er werd vandaag een nieuwe router geinstalleerd. Hardware info hieronder. Alles werkt perfect, maar ik kan zijn publiek IP adres (zoals aangegeven via whatismyipaddress.com) niet pingen of bereiken van binnen het lokaal netwerk. Het publiek ip adres is wel te pingen vanop het internet (buiten het lokaal netwerk). Gevolg: Ik kan intern mijn eigen webserver niet bereiken van binnen in het netwerk. Als ik een nslookup doe zie ik duidelijk dat deze verwijst naar mijn publiek ip adres, maar de router stuurt geen data door. Dus er is geen communicatie mogelijk tussen mijn eigen machines intern en de server. Port forwarding voor HTTP en HTTPS zijn correct anders zou de server vanop internet niet bereikbaar zijn. De server is tevens de DMZ server. De enige huidige oplossing is op de lokale PC de hosts in te stellen met het lokaal ip adres. Dit is heel lastig, want telkens moet ik dit aanpa
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.