Skip to main content
Vraag

login niet gekoppeld aan pickx account niettegenstaande ik beheerder ben eh het steeds heeft gewerkt

  • January 29, 2020
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Pickx heeft steeds gewerkt. Plots werkt het niet meer en wordt gevraagd opnieuw in te loggen. Daarna krijg ik de melding dat de login niet is gekoppeld aan de pickx-account.

App  verwijderd, gsm opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 29, 2020

@JanC108 

 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 29, 2020

Dit werkt terug, alvast vriendelijk bedankt.

groetjes

Jan


  • Apprentice
  • January 30, 2020

Dag @GeertC ,

ik heb exact hetzelfde probleem. kan je uw magic ook eens loslaten op mijn account aub?


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 30, 2020

@Thomas_042 Kan je het betrokken klantennummer en telefoonnummer toevoegen aan je profiel zodat ik dit kan nakijken.