Skip to main content
Vraag

Proximus Pickx-account !!!

  • January 27, 2020
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 28, 2020

@matiasbrunof Ik heb je account opnieuw gekoppeled. Kan je nog eens testen.


  • Apprentice
  • January 29, 2020

Heb hier hetzelfde probleem, al van alles getest en gecontroleerd. App verwijderd, toestel (iphone8) opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, allemaal hetzelfde resultaat. Login niet gekoppeld aan pickx account. Heb tuttimus en ben beheerder. Login gedaan als beheerder = geen resultaat


Martin
  • January 29, 2020

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 29, 2020

Heb hier hetzelfde probleem, al van alles getest en gecontroleerd. App verwijderd, toestel (iphone8) opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, allemaal hetzelfde resultaat. Login niet gekoppeld aan pickx account. Heb tuttimus en ben beheerder. Login gedaan als beheerder = geen resultaat


Je account is gekoppeld, werkt de pickx app nu?

 

Geert