Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Goedeavond, ik heb opeens op mijn factuur + 25,00 euro gekregen en snap er helemaal niks van. Hoe kan ik deze Wister op zeggen?
Om maximaal gebruik te kunnen maken van alle digitale content zullen Mobilus-klanten - zowel stand-alone als in een Tuttimus- of Minimus-pack - vanaf 1 januari 2020 in hun tariefplannen kunnen profiteren van veel meer data: Mobilus S-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 2 GB aan data, 33% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 5 GB, een stijging van 67% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Mobilus M-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 8 GB aan data, 33% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 15 GB, een stijging van 50% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Mobilus L-klanten zullen voortaan kunnen profiteren van 15 GB aan data, 50% meer dan nu. In Tuttimus- of Minimus-packs bedraagt het datavolume 30 GB, een stijging van 50% voor Tuttimus-klanten en zelfs een verdrievoudiging voor Minimus-klanten. Alle informatie en voorwaarden op
Ik merk dat bij de opgenomen Films of series de uitleg verdwenen is is dat normaal ? thans was er voor het opgenomen werd wel uitleg bij !
Kan niet inloggen op Cloud via de webpagina. Via de app lukt wel…….;
heb een nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt
Krijg regelmatig aanbiedingen op men vastelijn telefoon 052/ 33 20 12. Is het mogelijk dergelijke aanbieding telefoons te blokkeren.
Ik mis in de 'samenvatting' van films en series de noodzakelijke (!) technische gegevens. Bijvoorbeeld serie "True detective", Canvas wo 13.9, 23.10 u. Ik vind het heel belangrijk en nuttig te weten waar en wanneer die serie geproduceerd werd, welke jaargang, hoeveel afleveringen er hierin zijn èn welke aflevering het is in die reeks. Ik moet naar de Humo app gaan of bij wie Telenet TV gids heeft, om dat dat te vernemen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om bij Proximus TV gids ook aan te geven: bvb "True detective" (USA, 2014; seizoen 1, aflevering 1 van 😎. Kort bv ook voor vrij 15.9 : op Eèn: "Midsummer Murders", 2017, GBR, seizoen 19, aflev. 5 van 6; Toch handig en vooral nuttig om te weten! En voor Films, bvb "Soleil trompeur" op Canvas zat. 16.9 : Russisch-Frans oorlogsdrama, 1994 !!! Waarom kan dat niet? Zo simpel maar met een grote toegevoegde waarde!!! Ik vind dit niet zomaar een kleinigheid. Het zou voor Proximus in zijn geheel een echte toegevoegde wa
Mijn zoon zijn abonnement van GSM staat onder mijn naam, reeds maanden krijg ik faktuur toegestuurd dat zijn rekeningen niet betaald zijn, mijn zoon heeft al verschillende keren contact opgenomen met proximus om te PROBEREN, iemand aan het verstand te brengen dat dit abonnement betaald wordt door zijn werkgever, ook heeft de werkgever diverse pogingen gedaan, gisteren alles afgesloten, tv, internet…….vandaag heel de voormiddag verloren om uiteindelijk iemand te vinden die het wel begreep……
Het topic waarin mijn probleem met Pickx opgelost werd is gesloten: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/tv-replay-gratis-maar-moet-mij-abonneren-48650 dus het nieuwe probleem moet noodgedwongen zijn eigen topic krijgen. Beter hier aankaarten want hier werd het probleem tenminste opgelost!!! Probleem: Pickx is gratis bij Bizz All-in + TV maar toch wordt het aangerekend. 4-maal zelfs: tweemaal voor een deel van februari en tweemaal voor maart. Nu is het normaal dat februari en maart tegelijk verrekend worden. Echter zowel apart als in het abonnement is niet normaal. Je raadt het al binnen het abonnement “gratis” maar de nutteloze EXTRA aanrekening is natuurlijk betalen. Echt, kan het niet eens gelijk goed gaan?
Ik heb 5-3-2020 een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb graag meer info aub mijn klantnummer 19862201
Worden de laatste 2 speeldagen van de Jupiler Pro League weer gratis uitgezondenen zoals vorig jaar. Deze starten vanaf zaterdag 7 maart. Heb hier nog geen melding van gekregen.
Beste Ik kan niet sms buiten Europa wel ontvangen. Hoe los ik dit euvel op? Grtjs christophe
Beste, ik kon steeds mijn factuur consulteren. Sedert ik een aanpassing van tarief heb doorgegeven i.h.k.v. mijn abonnement MAAE is dit niet meer mogelijk. Ik krijg steeds de melding "We tonen je aantekeningen enkel aan de beheerder van je account. Collega's kunnen wel hun factuur raadplegen. Graag een oplossing voor dit probleem. Dank u wel. Mvg Wendy De Coninck
Om het bereik van wifi en sonosnet te optimaliseren wil ik het wifikanaal op m’n bbox3 instellen. in de interface zie ik echter geen optie hiervoor. Ik bemerk dat er blijkbaar verschillen zijn hierin mbt technicolor of sagem versie. is er aldus nog een mogelijkheid om dit fixed in te stellen? De proximushome app kan enkel ‘optimaliseren’ en is maar een lachertje, doet meer kwaad dan goed. mvg, dietbrand
Sinds dat ik de smart WiFi heb geactiveerd is de snelheid van de internetverbinding heel onstabiel geworden. Als ik een speedtest doe, heb ik soms met moeite 2 of 3 Mbps downloadsnelheid en een minuut erna 47 Mbps. Als ik een mail met foto’s erin verwerkt, krijg duurt het echt lang eer die gedownload zijn. Als bijlage een screenshot van de snelheid die eerder traagheid is!!! Is hier een verklaring voor? Heb de Bbox trouwens al heropgestart ook.
Goeiedag, Ik ben sinds een aantal dagen aangesloten bij Proximus maar tot nu toe nog geen toegang tot het televisie gedeelde van het abonnement. Als ik op mijn mobiel via de app probeer in te loggen krijg ik de foutmelding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus pickx-account.” Via de laptop werkt tv kijken ook niet. Hopelijk kan hier naar gekeken worden! Met vriendelijke groet, Daniël Maerschalck
Ik ben laatst info gaan vragen bij de proximus shop ivm de Samsung S20 reeks. Tegen mij werd verteld, dat men de GSM ook kan laten leveren in een Postpunt. Klopt dit? Aangezien ik zojuist de Samsung S20 Ultra 5G besteld heb en als leveradres kon ik enkel mijn eigen adres selecteren en geen postpunt. mvg
Vorige week melding gemaakt via de chat dat ik 2 afstandsbedieningen heb die niet of niet volledig werken , op het einde van de chat moest ik nog een afhaalpunt ingeven, daarna kreeg ik nog de vraag om een contactnummer op te geven lijkt me raar als ze al het klantnummer en mijn E-mail adres hebben maar ja je weet nooit bij proximus dus nu nog eens proberen via telefoon , ondertussen al 30 minuten aan het wachten
Beste, Ik heb een smartphone abonnement, maar de telefoon is stuk en niet meer te herstellen. In de winkel gaven ze me aan om het aflossingsbedrag af te betalen via de factuur ? Hoe kan ik dit doen ? Kan dit nog bij de factuur van 08/03/20 a.u.b. ? Zodoende dat ik een nieuwe smartphone kan aanschaffen in de winkel bij mijn huidige mobile pakket M. Het om de IPhone 8 64 GB gold met restwaarde van 191,68 € mocht dit eventueel kunnen a.u.b. en we zouden u daar heel dankbaar voor zijn, dit in 2 x te laten gebeuren 1 x per 08/03/20 factuur en 1 x per 08/04/20 zodoende als deze eerste domiciliëring van de rekening gaat per 26.03.20 zou ik graag eerstdaags een nieuwe smartphone willen gaan kiezen bij jullie in de winkel of online. Alvast bedankt uw tijd en positief antwoord, Met vriendelijke groeten Laika Maes
ik heb zojuist naar criminal minds nr 17 gekeken van 19/2 en die gewist en nu zijn de andere vijf ook verdwenen, ik weet heel zeker dat ik op één aflevering geklikt heb, want ik let daar altijd goed op, op de zijkant stond zeker die aflevering, ik heb de decoder herstart maar zonder resultaat ze zijn verdwenen. Ik mis dus 18 van 23/2 om 19.35 19, 20, 21 en 22 van 1/3 van 16.50u - 17.45u - 18.40u en 19.35u kunt je eens nakijken hoe het komt dat die afleveringen mee verdwenen zijn?
Hallo, Sinds deze avond werkt de afstandsbediening niet meer volledig. Verluiden en verstillen werkt, maar ik kan niet veranderen van zender of naar de menu te gaan. De afstandsbediening universeel maken heeft ook geen effect...
Wanneer worden de overblijvende zenders van de BBC, namelijk BBC Entertainment, BBC 1 en BBC 2 in HD doorgegeven door Proximus. Ik denk dat aan de bron ze reeds in HD ontvangen worden maar door Proximus naar SD gedownscaled worden. Anno 2019 zouden deze praktijken toch tot het verleden moeten horen. Mvg, Ambionix
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op mijn 4G of berichten versturen. Telkens als ik een bericht wil versturen staat er "Proximus fout 50" en als ik verbinding wil maken met een netwerk staat er "momenteel niet mogelijk om verbinding te maken. Probeer het opnieuw". Ik heb mijn Gsm al meerdere malen opnieuw opgestart of uitgezet maar dit blijkt niet te helpen. Is er iemand die toevallig weet wat ik kan doen of iemand die mij kan helpen? Bellen lukt trouwens wel nog.
De eerste aflevering van Auch staan niet op onze box. is begonnen met opnemen van aflevering 2 🤔
Ik heb sedert gisteren 4 maart geen Proximus TV . Aanduiding op scherm : no signal en geen verbinding
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.