Skip to main content
Antwoord

TV geen signaal

  • March 4, 2020
  • 5 reacties
  • 1228 Bekeken

Ik heb sedert gisteren 4 maart geen Proximus TV . Aanduiding op scherm : no signal en geen verbinding

 

Beste antwoord door ThierryW

@Jan_0156 In je regio zijn geen problemen. Volgens de lijntest maak je gebruik van een PLC verbinding. Heb je de PLC's ook al eens herstart?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 4, 2020

@Jan_0156 Heb je de toestellen al eens herstart?


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 4, 2020

Alles al herstart. Er zou een serverprobleem zijn bij Proximus zelf. Geen zicht op herstel. Zijn er nog problemen met TV in regio zele lokeren Dendermonde?


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 4, 2020

@Jan_0156 In je regio zijn geen problemen. Volgens de lijntest maak je gebruik van een PLC verbinding. Heb je de PLC's ook al eens herstart?


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 4, 2020

Door plc uit en aan te zetten , is de verbinding teruggekomen. 

Waarom zegt men bij de klantendienst dat er een algemeen serverproblemen is en dat ik compensatie zal krijgen??

Dank u.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 4, 2020

@Jan_0156 Ik weet niet waar de klantendienst die informatie vandaan haalde. Ze hebben de verkeerde conclusie getrokken. Mijn excuses hiervoor.