Skip to main content
Antwoord

Afstandsbediening werkt niet volledig

  • May 16, 2018
  • 10 reacties
  • 12487 Bekeken

Hallo,

Sinds deze avond werkt de afstandsbediening niet meer volledig. Verluiden en verstillen werkt, maar ik kan niet veranderen van zender of naar de menu te gaan.

De afstandsbediening universeel maken heeft ook geen effect...

Beste antwoord door Dirk P

probleem opgelost, hdmi kabel was niet juist ingeplugd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • May 16, 2018
decoder eens rebooten door de stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 16, 2018
Helpt helaas niet...

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 16, 2018
Je kan ook eens proberen over te schakelen naar RF door de toesten 1 en menu samen ingedrukt houden totdat het blauwe lampje knippert.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 17, 2018
probleem opgelost, hdmi kabel was niet juist ingeplugd

  • Apprentice
  • February 7, 2019
Sinds gisteren is dit bij ons ook het geval.
Afstandbediening werkt wel voor tv (luider /stiller/aan/af/EXT
Maar werkt niet meer met de decoder.
Geen van bovenstaande oplossingen werkt. ook niet de afstandsbediening resetten.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 7, 2019
Kan je eens de decoder resetten. Via de onderstaande link kan je de te volgen stappen terugvinden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Apprentice
  • February 16, 2019
Nope,

enige oplossing was een nieuwe decoder en dit is intussen opgelost.

  • March 4, 2020

Vorige week melding gemaakt via de chat dat ik 2 afstandsbedieningen heb die niet of niet volledig werken , op het einde van de chat moest ik nog een afhaalpunt ingeven, daarna kreeg ik nog de vraag om een contactnummer op te geven lijkt me raar als ze al het klantnummer en mijn E-mail adres hebben maar ja je weet nooit bij proximus dus nu nog eens proberen via telefoon , ondertussen al 30 minuten aan het wachten 


Martin
  • March 4, 2020

@Jan B mss best voor de duidelijkheid onder één topic verder werken namelijk hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/afstandsbediening-49768


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 4, 2020

@Jan B mss best voor de duidelijkheid onder één topic verder werken namelijk hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/afstandsbediening-49768

@Jan B 

we zullen verdegaan in bovenstaand topic.

 

Geert