Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Hey ik heb myn pay&go kaart herladen voor 15€ en als ik #121# doe is het maar 1 maand geldig Er staat online als je voor meer dan 5€ herlaad je krediet 1 jaar geldig is Deze kaart wordt normaal zelden of nooit gebruikt daar het mij vader zijn gsm is en die herlaad 1 keer om de 6 maanden ofzo als deze elke maand zal moeten herladen wordt dit een probleem Alvast bedankt
Hallo Ik heb mijn nieuwe s20+ ontvangen met abonnement, nr telenet blijft behouden, nieuwe sim steekt in s20+ maar kan niet bellen!? Wat nu doen? Danku zeer
Hallo, Vroeger veranderde Proximus automatisch mijn IP adres. Ik vond dit nl. een pluspunt om bij Proximus te zijn, t.o.v. Telenet (waar dat blijkbaar niet gebeurd). Echter, nu veranderd mijn IP blijkbaar niet meer? Hebben ze het systeem aangepast? Ik heb echter wel een nieuwe modem sinds ik verhuist ben. Ook, is het mogelijk om als klant zelf het IP te laten veranderen? Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten.
Misschien is deze vraag al een aantal keren gesteld, maar ik stel ze hier nog eens opnieuw. Is het de bedoeling dat in heel Vlaanderen of Belgie Fiber word voorzien? Of zal zoals in de tijd met de overgang van ADSL → VDSL bepaalde straten of gemeente zijn waar je gewoon geen fiber zal kunnen krijgen? Zoals nu bijvoorbeeld zijn er enkele gemeente (niet veel) maar ze zijn er toch nog altijd op ADSL zitten ipv VDSL?
Is een statisch ip adress gratis en kan je zo een bvb camera in de tuin mee instellen?
Hallo Graag had ik met een ubiquiti controller een apart, gescheiden netwerk aangemaakt voor een soorten gastennetwerk voor wifi. Dit is een optie binnen de Unifi Controller, maar ik moet ergens op de bbox volgens mij een VLAN aanmaken, zodat deze gateway overeenkomt. (192.168.2.?). Iemand die weet hoe dit moet? Alvast bedankt
Ik kan sinds een tijd bijna geen binnenkomende oproepen ontvangen of uitgaande oproepen doen. Ik krijg hier ook nooit een bericht van. De mensen die mij opbellen horen gewoon een geruis, soms komen deze zelfs niet eens op mijn voicemail terecht. Heel vervelend want je hebt geen idee wie je belt. Ik heb al alle mogelijke tips en tricks die op jullie site staan geprobeerd maar niets helpt. Ik heb ook bijna geen bereik (blokjes). Heeft er nog iemand tips of kan iemand me aub verder helpen. Mijn telefoon heb ik ondertussen nog geen 2j. Alvast bedankt voor alle hulp! Groetjes, Ingrid
Heb BBOX3 en Brother printer. Kan niet printen vanaf Mac en iphone, wél vanaf windows laptop en android smartphone. Heeft ooit wel gewerkt. Ik vermoed dat er een conflict is tussen de BBOX3 en Apple protocols.
Mijn vriendin had ook een P&G-nanosim nodig. Dit is om onbegrijpelijke bureaucratische redenen enkel mogelijk via een tijdelijk abonnement. Zie ook mijn eerdere vraag over nano-sim op dit forum. Na enkele dagen dus de nieuwe nanosim (met tijdelijk abonnement) in de brievenbus, vanwege de coronacrisis... Deze werkte goed, óók de roaming. Maar zoals afgesproken moesten we dan het abonnement (telefonisch) terug laten omzetten naar P&G. Helaas was er er na omzetting geen roaming meer mogelijk.. Nu na vele telefonische gesprekken, en onprettige discussies met Proximus werkt de roaming (bellen en gebeld worden in NL) nog steeds niet!!! HOE IS DIT NU MOGELIJK? Alle toestelinstellingen staan juist, en sim ook in meerdere toestellen geprobeerd.. De sim oké, maar m.i. is er een “(krediet-)blokkering” in het Proximus-systeem.. Ik merkte wel in een gesprek dat Proximus niet op P&G-klanten zit te wachten..
Op mijn nieuwe pc probeer ik mijn Bose Soundtouch aan de klap te krijgen. Dat gaat echter niet. Bij Bose zeggen ze dat het te maken heeft met mijn Proximusinstellingen. Wat moet ik precies doen? Dank!
Beste, Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?
Hallo ik zou graag mijn adult abonnement afzeggen met bestelnummer: R00000008GKA5982O6 maar kan dit niet doen zouden jullie dit doen?
Goede middag, Volgens uw technische dienst zou nu glasvezel beschikbaar zijn op bovenvermeld adres (doorgeblazen, Nexans aangesloten + 5 omvormers voor 20 aansluitingen, UPT kabels reeds doorgetrokken tot in de individuele appartementen) Blijkbaar weet men hier nog niks van op jullie abonnement/facturatie dienst, volgens hen hebben wij nog steeds geen aansluiting/akkoord voor glasvezel …. bijgevolg kan men ons niet aansluiten (ik dacht dat we nu enkel de UPT kabel moesten versteken van Belgacom (koper) box naar omvormers..) Gezien het veelvuldig uitvallen van huidige (koper) aansluiting zou ik het op prijs stellen mocht de glasvezel aansluiting eerstdaags gebeuren … Hoop dat jullie mij kunnen helpen ??? met dank bij voorbaat Hugo Van Camp
Beste Ik heb de 9de een iphone + abonoment bij jullie besteld. Maar de bestel status blijft op ‘Je pakket wordt klaar gemaakt’ hangen. Wanneer kan ik ongeveer verwachten dat de telefoon verzonden word? --Robert
Goedemiddag allen, Ik heb de afgelopen 2 dagen 16 keer gebeld met Proximus en verschillende personen aan de lijn gehad. Allemaal hebben zij hun best gedaan dit probleem op te lossen. Zonder resultaat en met een hoop loze beloftes. Het probleem volgens Proximus is dat ik teveel verbruik heb aan premium diensten (130 euro). Bij Telenet (vorige provider) was dit nooit een probleem. Ik heb mijn limiet toch op 250 euro gezet… Ben trouwens bij Telenet vertrokken owv de slechte ontvangst in huis. Nu blijkt dit met Proximus niet beter te zijn :( Zolang ik dit betaal zie ik geen probleem. Nu blijkt dat er een ‘speciale’ dienst is die dit regelt. Dus die persoon blokkeert zonder verwittiging het volledige abonnement. Leuk als je in lockdown zit. Dus uiteindelijk een dossier opgemaakt met de belofte dat de ‘speciale’ dienst mij binnen het uur ging terugbellen. Niet dus. Al 2 maal beloofd te bellen en niets. Die ‘speciale’ dienst is dan nog bij toeval niet te benaderen door mij of de klantendie
Ik wou graag terug de vertrouwde Bbox v3 plus,kan ik die krijgen aub?
Hoi! Ik ken helaas niet zo bekend met DSL setups maar ik had graag wat advies bij de volgende scenario: mijn modem: Sagem BBOX 3v+ Achter deze modem zit mijn Unifi netwerk met een PPPoE sessie. Echter zou ik graag de ingebouwde VOIP gebruiken van de BBOX om mijn vaste telefonie aan te sluiten. redeneer ik verkeerd, of heb ik nu een dubbele NAT? Want die BBOX moet toch TCP routing doen om voip te kunnen krijgen? Ik zou graag alles qua routing uitschakelen op die bbox, en enkel het VOIP gedeelte nog houden.
Tot paar dagen lukte het om e-mails in gmail als “skynet” te verzenden. In de webmail van Proximus stuur ik door naar gmail. De mail komt aan in gmail, werkt nog steeds. In gmail bij account heb ik ingesteld om te verzenden als de voornaam.naam@skynet.be alias. Werkte jaren tot nu: foutmelding dat gegevens niet meer correct zijn. De smtp heb ik veranderd van smtp naar relay (zowel proximus als skynet) maar helpt niet. Dan heb ik de account verwijderd. Maak in gmail de verzendaccount aan. In smtp geeft ik relay.skynet.be en ook relay.proximus.be poort 587, in login: originele e-mail (niet de alias): f….@skynet.be paswoord van skynet. Maar ik krijg altijd foutmelding dat login en paswoord niet kloppen! Al jaren gebruik ik deze en nu ineens werkt het niet meer.
Beste, Ik zou graag de restwaarde van mijn smartphone betalen, zodat ik een nieuwe kan aanschaffen. Hoe moet ik dit doen? Mvg.
Ik heb 8 mei 2020 een iPhone se online besteld met leveringsdatum vandaag. nu heb ik het volgende bericht gekregen: Beste Proximus-klant, door een uitzonderlijke drukte in onze logistieke ketting kan de levering van je bestelling wat later plaatsvinden. We volgen het in elk geval goed op en houden je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Jouw Proximus team . gaat dit over uren of dagen?
Wij zijn bijna 70+ en kan geen afspraak maken in Proximus Shop Wijnegem shopping center Turnhoutsebaan 5 Wijnegem 2110 Voor omwisselen Pay & Go cart micro naar nano Tijdstip uur kan ik niet aanduiden Graag antwoord Mvg Antoon
Mijn browser laat ik opstarten op https://www.proximus.be/pickx/nl Ik kan dan inloggen op proximus, of mijn webmail bekijken of ... Als ik eerst op het enveloppe icoon klik opent webmail probleemloos. Maar als ik eerst inlog op PX (pickx) weigert webmail mijn wachtwoord. Vreemd .
Hallo, ik dien mijn bedraad netwerk uit te breiden en daarvoor heb ik een nieuwe, langere Ethernet/UTP kabel nodig die ik wil aankopen. Die bestaan in verschillende categorieën, cat 5e (heb ik momenteel), cat 6, cat 6a en zelfs cat 7. Maar ik vraag me concreet af: Is het een meerwaarde om een cat 6a of 7 (veel duurder) aan te schaffen? Kan Proximus/Bbox/decoder daar iets mee qua prestaties en snelheid? Of is cat 7 momenteel nog te hoog gegrepen, gaat dit niet bijdragen tot betere prestaties/snelheden? En wat met combinatie van deze kabels, bv. cat 5e en cat 6a samen in één netwerk? Nergens vind ik hier iets over, enkel dat ‘cat 5e of 6 aangeraden is, het meest gangbaar is’. Mijn netwerk ziet er feitelijk als volgt uit, en daar komt mijn vraag uit: Bbox3 is met UTP cat 5e in LAN1 poort verbonden met een Devolo (= zo’n powerline netwerk adapter via stopcontacten) aan de ene kant van de woonkamer (bij het telefoonaansluiting contactpunt). De 2e Devolo is dan weer de andere kant van de w
Ik heb een 2e hands watergekoelde game pc aangekocht,maar heb al ondervonden dat er iets niet juist is. Heb een scan gedaan,ben verbonden met een kabel rechtstreeks op de modem. Scan met softperfect network scanner. heb gescand van ip 192.168.1.1 tot 192.168.1.64 Nu staat er 3x het adress van mijn modem en dan een onbekend ip adress dat ik in ipconfig/all niet te zien krijg,wat is er gaande?
Ik heb mijn factuur dubbel betaald. Waar of hoe kan ik dit rechtzetten?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.