Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
In de EU-zone zijn roamingkosten intussen al enkele jaren verleden tijd. Buiten de EU kunnen die kosten echter wel nog flink oplopen. Nu reizen deze zomer opnieuw kan, pakt Proximus uit met een nieuw en voordelig roamingaanbod zodat alle klanten ook buiten de EU zorgeloos geconnecteerd kunnen blijven.Beste klanten,We zijn blij jullie aan te kondigen dat Proximus op 1 juli een nieuw en eenvoudig roamingaanbod buiten de EU lanceert voor alle klanten.We stellen vast dat heel wat mensen onze bestaande roamingopties vandaag nog al te vaak vergeten te activeren op hun reisbestemming of hun mobiele diensten er simpelweg niet durven te gebruiken uit schrik voor torenhoge facturen. Ons nieuwe roamingaanbod zal ook hier komaf mee maken.Daily Roaming PassMet de Daily Roaming Pass zullen alle residentiële klanten en kleine bedrijven hun mobiele abonnement buiten de EU kunnen gebruiken voor een vast bedrag per dag, net zoals zij dat thuis zouden doen:- € 5,95/dag voor zone A (landen als de Verenig
VoLTE: da’s kristalhelder bellen, via 4G Wist je dat je vroeger met 4G wel kon surfen, maar niet kon bellen? Voordat er sprake was van VoLTE, toch. Als je een oproep startte, schakelde je gsm als het ware terug naar 3G of zelfs 2G. Dat zorgde er vaak voor dat het tot enkele seconden duurde voor de telefoon aan de andere kant begon te rinkelen.Al een hele tijd geleden lanceerden we met Proximus de oplossing hiervoor: VoLTE. Dat staat voluit voor Voice Over LTE. En LTE, dat kennen we als 4G. VoLTE betekent dus ‘bellen via het 4G-netwerk’.“Oké, maar wat zijn de voordelen van VoLTE dan?”Wel, om te beginnen start je oproep dus sneller. Maar da’s niet het enige. De geluidskwaliteit is ook veel beter. Als je een toestel hebt met met VoLTE, bel je als het ware in ‘high definition’. Net alsof je naast de persoon staat waarmee je babbelt.Bovendien kan je dankzij de VoLTE-technologie tegelijk surfen en bellen via 4G, aan deze snelheden. Handig bijvoorbeeld als je met je oortjes in aan het bellen
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar. Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven: « Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ». Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd. Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met me
Hallo allemaal. Een account aanmaken op het forum gaat nu zoals op elke andere plaats op onze site, de oude pagina is vervangen! Klik gewoon op "Login" rechtsbovenaan Dan op "Verbinden met MyProximus". U kunt dan, indien nog niet ingevuld, uw MyProximus login invullen en klikken op "Login" of u identificeren met itsme Zodra u bent ingelogd, wordt u gevraagd uw gebruikersnaam te kiezen en de gebruiksvoorwaarden van het forum te aanvaarden. Klik dan op Opslaan en geniet van uw forum! Veel plezier !
Basisregel : Deel nooit je klantnummer, login of wachtwoord mee per e-mail en klik nooit op een link in een verdachte mail of sms.Wilt u meer info over de verschillende soorten fraude ?U vindt alle info hier Een nieuw bankrekeningnummer voor Proximus!Sinds 15/08/2021 heeft Proximus een nieuw bankrekeningnummer: BE82 2100 0008 8968. Als je vermoedt dat je een frauduleuze e-mail of sms over jeProximus-factuur hebt ontvangen, controleer dan of je het juiste nummer hebt.
We hebben het allemaal vast wel meegemaakt: je ontvangt een sms, of een e-mail waarin je moet klikken op een link als 'je pakket is onderweg' terwijl je niets besteld hebt… Daarna moet je allerhande persoonlijke gegevens, codes en wachtwoorden invullen. Zo krijgen criminelen toegang tot je rekening en gaan ze met je geld aan de haal. Het gebeurt ook telefonisch: men belt je op en overhaalt je om je wachtwoorden en bankrekeninggegevens mee te delen.Wat doet Proximus nu eigenlijk tegen deze fraude? Lees er alles over in volgende blog Wat doet Proximus tegen online- en telefoonfraude? | Proximus Groep
De situatie van afgelopen weken heeft dankzij doorgedreven technische ingrepen heel wat verbeteringen opgebracht. Hierdoor is het merendeel van de klachten opgelost. We zijn ons echter bewust dat er nog zeer specifieke gevallen zijn die zich kunnen blijven voordoen. Om ook hier een oplossing voor te bieden, vragen we je onderstaande instructies te volgen.Indien je vandaag nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via 0800/22800 (Residentiële klanten) – Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail - of 0800/22500 (Business klanten) - Optie 4 Storingen - Optie 2 E-mail - waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.Are you an English-speaking customer? No problem, it's over here!
Proximus vormt met zijn meer dan 10.000 medewerkers een grote familie, maar kennen we de mensen die er deel van uitmaken echt? Hierbij een knotsgekke en dynamische format met onze CEO, Guillaume Boutin! Dacht je dat je hem goed kende? Hieronder zie je wat we hem vroegen. 'This or that' is een luchtige serie die elke maand zal terugkeren. En jij, liever ketchup of mayonaise?De video bestaat alleen in het Frans, je kunt de ondertitels wijzigen door op het instellingenwiel te klikken, ondertitels en Nederlands te kiezen!
Sinds 15/8/2021 beschikt Proximus over een nieuw bankrekeningnummer waarop je nu je betalingen moet doen.Als particulier en als u nog steeds een papieren overschrijving gebruikt, moet u dit wijzigen, vooral als u het via uw online account had opgeslagen. Als u al via domiciliëring of Bancontact betaalt, hoeft u zich geen zorgen te maken, uw betaling wordt automatisch gevalideerd op het juiste rekeningnummer. Het oude nummer blijft nog enkele weken actief om problemen te voorkomen als je het nieuwe nummer nog niet kende. Wilt u van de gelegenheid gebruik maken om uw betaalmethode te vereenvoudigen of heeft u meer informatie nodig? Aarzel niet om op deze link te klikken:Hoe betaal je een factuur of aanrekening? | Proximus
Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken! In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :)
Beste gamers, Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem. Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen. Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen. Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info) Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekij
Bericht aan de Proximus Forum Community We merken op dat velen het sub forum "Facturen" gebruiken om uw factureringsproblemen aan te kaarten. Dit kan logisch lijken omdat vragen op het forum door Proximus-agenten behandeld worden, maar het doel van een forum is om hulp tussen gebruikers mogelijk te maken, wat voor factureringsproblemen bijzonder moeilijk is. Het is immers bijna altijd nodig om uw persoonlijke gegevens in te zien om de situatie uit te klaren, wat alleen mogelijk is door de tussenkomst van een agent. Bovendien zijn geldkwesties vaak een gevoelig onderwerp en geven we er de voorkeur aan deze niet publiekelijk bekend te maken. We begrijpen dat dit kan zorgen voor frustratie, omdat onze agenten niet altijd op het Forum aanwezig zijn of met andere onderwerpen bezig zijn en daarom niet altijd snel genoeg kunnen ingrijpen naar ieders wens. Om uw factureringsproblemen op te lossen en de frustratie te verminderen, willen we u andere digitale contactkanalen aanbieden d
Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren. Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een groene markering of “afgeweze
Kan mijn facturen niet bekijken.krijg altijd oeps er is iets mis probeer later nog eens.dit is al weken zo .voor zo een bedrijf zou toch niet mogen he.men kan wel een helicopter laten rond vliegen op mars maar hier kan men nog niet eens je facturen bekijken online schandalig.
Ik heb 3 Vlaamse films opgenomen op Pickx+. Hoe krijg ik ondertitels?Via knop ondertitels lukt het niet. Daar staat enkel audiotaal.
Serieopname van het VTM nieuws van 19u lukt niet meer. Deze staat ingesteld, doch het nieuws wordt niet opgenomen. Ook in de lijst van de geplande opnames komt het nieuws niet voor. Pas wanneer de decoder herstart wordt komt de opname dan toch te tevoorschijn. Bij andere programma’s in serieopname zijn er geen problemen…Wanneer komt er een aanpassing, zodat de herhalen niet langer worden opgenomen bij een serieopname????
We hebben al een aantal jaren een SMART TV Samsung waar we ooit met skypeten en dus gebruik maakten van de internetconnectie via wifi. Tot op een dag dit plots niet meer ging. De verkoper gecontacteerd en wat mensen aangesproken die er meer van kenden maar niets leidde tot een oplossing.Gisteren komt dit opnieuw ter sprake en zoon probeert via hotspot van zijn gsm (telenet) verbinding te maken. Hoera, het lukt, niet te geloven!! De tv hebben we updates kunnen laten uitvoeren en we dachten, het probleem opgelost te zien. De verbinding met mijn kleinzoon zijn hotspot lukt ook. De verbinding met onze router lukt nog altijd niet., ook de verbinding met proximus hotspot (onze telefoon) lukt niet, de smarttv vindt het juiste netwerk maar als we willen verbinden krijgen we foutmelding; Kan geen verbinding maken met het draadloze netwerk”.
Sedert enkele maanden merken wij dat het geluid tot 3 x stiller is bij het kijken naar netflix, opgenomen programma’s en apps (vrtmax, vtmgo). Dit is zeer vervelend, wij moeten het volume van onze tv bijna op het maximum zetten. Als we dan overschakelen naar live tv is dit iedere keer verschieten. Vroeger hadden wij dit probleem niet. Graag een oplossing.. Dank u!
Beste Mijn diensten waren geblokkeerd. Heb alles ondertussen betaald (gisteren 03/11) nog steeds geen heractivatie!!
Iedere maand 140,00 € blijkt dus voor Proximus niet genoeg te zijn?Sedert een paar dagen geen Pickx uitzendingen meer in HD op een Apple Mac met bekabeld internet via website! Bedankt Proximus!
aan allen op dit forum
Ik kreeg 14 dec een mail waarbij mij, voor mijn vertrouwen, een verrassing werd aangeboden, dat bleek een korting van 20 euro in proximusshop of 2 bioscooptickets. Ik wou die nu verzilveren maar ik vind de deal niet meer terug bij enjoy. . Is dit aanbod verlopen?
Iedere dag om 07u00 am schakelt Sonos mijn radio streaming uit en krijg ik de melding/vraag of ik wil overschakelen van TV-modus (mijn TV is ook verbonden met de Sonos-app) naar een andere service (de radio-streaming in dit geval). Kan dit te maken hebben met de lease-tijd van mijn modem? Deze mogelijkheid werd in elk geval geopperd op een Sonos-forum.Zo ja, kan ik dit zelf verhelpen? Voor een goed begrip: andere apps (zoals bv. mijn internetbrowser) blijven om 07u00 ongehinderd verder werken.
Onze tv Sony Bravia reageert traag en soms niet op de Proximus afstandsbediening. Vooral als we de tv aanzetten duurt het soms meer dan 5 minuten vooraleer de tv reageert op eender welk command bv. Schakelen naar tv scherm, of wijzigen naar andere zender, of tv gids raadplegen…..Ik heb alles al geprobeerd. Reset van de afstandsbediening, reset van de tv, reset van de digibox en batterijen van de afstandsbediening vervangen. Het probleem blijft bestaan.‘wat zou ik nog kunnen doen om dit probleem op te lossen.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.