Mijn vriendin had ook een P&G-nanosim nodig. Dit is om onbegrijpelijke bureaucratische redenen enkel mogelijk via een tijdelijk abonnement. Zie ook mijn eerdere vraag over nano-sim op dit forum. Na enkele dagen dus de nieuwe nanosim (met tijdelijk abonnement) in de brievenbus, vanwege de coronacrisis... Deze werkte goed, óók de roaming. Maar zoals afgesproken moesten we dan het abonnement (telefonisch) terug laten omzetten naar P&G. Helaas was er er na omzetting geen roaming meer mogelijk.. Nu na vele telefonische gesprekken, en onprettige discussies met Proximus werkt de roaming (bellen en gebeld worden in NL) nog steeds niet!!! HOE IS DIT NU MOGELIJK? Alle toestelinstellingen staan juist, en sim ook in meerdere toestellen geprobeerd.. De sim oké, maar m.i. is er een “(krediet-)blokkering” in het Proximus-systeem.. Ik merkte wel in een gesprek dat Proximus niet op P&G-klanten zit te wachten..
Vraag
Waarom geen roaming na nieuwe vervangende simkaart?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

Mijn vriendin zou eigenlijk naar een Proximus-winkel moeten maar mag vanwege ziekte niet buiten. Waarom ze naar de winkel moet weet ik eigenlijk ook niet want de sim is oké.. Het is een “softwareprobleem” of instelling in hun computer/systeem.. Als mijn vriendin naar de te drukke winkel moet dan kan ze net zo goed naar de minder drukke winkel van de concurrent gaan. Het is telkens wel wat met Proximus, bij ons gaat nooit eens iets goed van de eerste keer.. Sinds een eerder probleem. een paar jaar geleden, heb ik nog ergens het privénummer liggen van een verantwoordelijke op het hoofdkantoor en ik denk dat ik die maar eens ga bellen.. Die was toen ook not amused met de werkwijze, onwil en onkunde van de helpdesk..