Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik krijg nu al 4 mails om mijn domeinnaam te herbevestigen. Hier de inhoud met LINKEN van 1 van de mails, die allen verstuurd werden vanaf: Proximus NV/SA <dnsmaster@proximus.com> en 1 mail vanaf: dnsmaster@proximus.com ** Please note that failure to complete the process outlined below will lead to the suspension of your domain name. ** Dear Customer, Please read this important e-mail carefully. Recently you registered, transferred or modified the contact information for one or more of your domain name(s). ICANN requires all accredited registrars to verify your new contact information. You can read about ICANN's new policy at: http://www.icann.org/en/resources/registrars/raa/approved-with-specs-27jun13-en.htm#whois-accuracy.(mijn domeinnaam heb ik gewist.) In order to ensure your domain name remain active, you must now click the following link and follow the instructions provided: http://approve.domainadmin.com/registrant/?verification_id=1104620
Vorige donderdag geen internet meer thuis. Natuurlijk tot onvrede van de twee thuiszittende tieners. 's Middags de bbox eens herstart, zonder effect. Ik kwam pas na 16u, probeerde dit ook nog eens, eveneens zonder effect. Naar de klantendienst gebeld, daar zeiden ze dat er een technicus zou moeten langskomen. We zouden een halfuurtje vooraf opgebeld worden. De tieners waren weer thuis, wijzelf gaan werken. Plots een berichtje van de dochter dat de technieker er was.Na tien minuutjes nog een berichtje: hij was weer weg. Ik bel naar mijn dochter en ze zegt dat er nog een ploeg zal moeten komen. Niet veel info dus, zelf niet opgebeld geweest door de technieker. Dus ik bel naar de klantendienst. Daar zien ze dat er inderdaad een lasploeg zal moeten passeren. Ze zullen bellen voor een afspraak. Rond 13u30 krijg ik plots een SMS, een bevestiging van mijn afspraak 10 juli tussen 8u en 17u. Bevestiging? Ik bel weer naar de klantendienst om te zeggen dat dit wel lang is, van donderdag tot
Beste Een hele tijd geleden hadden we de vorige versie van uw B-box, toen is één van uw techniekers die komen vervangen naar de huidige zwarte, vierkante versie. Sindsdien hebben we problemen met een wegvallende internetverbinding, dit is enkel erger geworden met de installatie van digitale tv (ook door uw techniekers). Nu blijft het beeld van de tv namelijk hangen wanneer de telefoon gaat, en is het bijna onmogelijk om tegelijk tv te kijken en een film te streamen. Daarnaast is met de plaatsing van uw B-box ook het bereik van het wifi signaal enorm achteruit gegaan (een verdiep hoger is er geen bereik zonder wifi-extender en zelfs dan is de snelheid minder dan 10%). De B-box is onlangs vervangen geweest wegens het gekende probleem met Destiny2, dat is ondertussen verholpen, maar de andere problemen blijven aanhouden. Ik zou dit alles via mail bespreken (aangezien ik doorheen de week niet bereikbaar ben), maar aangezien dat geen optie is hoop ik u via deze weg te bereike
Goeiemiddag iedereen, Momenteel is het niet mogelijk om een nieuw topic aan te maken. Wij zijn dit momenteel aan het onderzoeken en brengen dit zo snel mogelijk inorde. Bedankt voor jullie begrip.
Beste Gelieve het simkaartje van mijn abonnement te activeren voor maandagmorgen. De bestelling dateert van 29 december vorig jaar!!! Referentie van de bestelling: R4WEBSHOP000693378 Voorlopig teken ik als een ontevreden klant en tenzij het dit weekend geregeld wordt, ben ik helemaal geen klant meer. Frans
Ik ben geen klant meer en toch moet ik iedere maand binnen bellen om de factuur te laten crediteren. Ik word dat echt beu. Ik heb geen producten meer bij jullie waarom krijg ik dan facturen mvg jrss
Hello.we betaalden de factuur, maar mijn man vergat de eerste 3 cijfers van zoveel rekeningen in te voeren.en het factuuraccount waarvoor we hebben betaald, is anders dan het account dat we ontvangen
Sedert enige tijd kan ik de nummers naar waar ik gebeld heb met mijn GSM zien op My Proximus. Voor mijn vaste telefoon krijg ik de nummers wel te zien. Ik hoop dat het vlug opgelost geraakt want dat is wel vervelend.
Wij ontvangen tegenwoordig dagelijks oproepen van nummer 02 8997401 . Als we de hoorn opnemen werd er afgelegd zonder dat er een woord gezegd werd. Kan dat oproepende nummer geblokkeerd worden aub?
Hier ook hetzelfde probleem met de modem die sinds een goed jaar op willekeurige tijdstippen voor een minuut of 2 geen internettoegang aanbiedt. Ik zal ook even kort het probleem schetsen. We hebben sinds januari 2016 onze eigen powerlines, deze werkten perfect tot ergens begin vorig jaar. Op willekeurige tijdstippen plots geen internet meer gedurende een minuut of 2, nadien alles weer normaal. Hiervoor een aantal keer naar Proximus gebeld, maar het lag zogezegd altijd aan mijn powerlines (kan ik maar moeilijk geloven maar oké dan...). Na een paar keer te bellen eindelijk toch een afspraak met een technieker gekregen. Opnieuw dezelfde conclusie: de lijn is stabiel, de modem logt niets vreemd dus het ligt aan je powerlines. Nu bijna twee weken geleden (30 april) had ik het gehad en ik dacht ik zal de technieker maar geloven, ik koop een nieuwe installatie en gooi de ‘oude’ powerlines weg. Zo gezegd, zo gedaan, ik bestel een mesh systeem (TP Link Deco P9) met 3 Deco’s. Ik installeer het
Hallo, Ik was aan het zoeken voor mijn M-Pay lemieten aan te passen. Maar deze vind ik niet terug zoals ze op de site staan weergeven. 1.Tik in de MyProximus app op Producten. 2.Tik op uw mobiele nummer. 3.Tik op Instellingen, vervolgens op Andere en dan op Proximus M-Pay. 4.Tik op Selecteer een limiet en geef uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet in. Bevestig door op Bewaar. Wilt u geen enkele mobiele betaling stap 1-2 kan ik volledig doen, stap 3 kan ik alleen naar de instellingen gaan en niet naar andere. hoe los ik dit op ?
Hallo, op welk kanaal kan ik de uitzendingen van Graspop zien? Bedankt alvast
Geachten, Ik ontving een oude iphone SE (2016) van mijn zoon. Ik installeerde mijn (bestaande Simkaart PrePaid) in mijn iphone. In België met WI-Fi geen probleem. Doch een bericht (met foto) versturen vanuit Nederland (met berichten) lukt mij niet. Hoe ga ik tewerk op dit op te lossen, en wat is de eventuele kostprijs ? Graag een seintje a.u.b. Roland Moens.
Ik stel voor aan Proximus om de naam “HELP”desk aan te passen… ofwel blijkt de persoon aan de lijn niet op de hoogte te zijn van alle mogelijkheden; ofwel is de persoon supervriendelijk… maar komen we geen stap verder… Wat ze wel allemaal in koor zeggen… “wacht nog 24 uurtjes en dan kan u misschien nog eens even contact opnemen”. Ondertussen zijn er al meerdere 24 uurtjes verlopen. Mijn schoonouders verhuizen naar een nieuwbouw appartement waar de bouwpromotor ons een aanbod doet van MyNewHome… ze waren op dat ogenblik klant bij Telenet en ze besluiten dan toch maar op dit voorstel in te gaan… ondertussen zitten die mensen van eind de tachtig al enkele dagen zonder TV én Telefoon… in deze coronatijden worden tijden mensen dus letterlijk van de buitenwereld afgesneden. Als Proximus zelfs “nieuwe” klanten geen service geeft dan heb ik twijfels voor de “vaste” klanten.
Beste Ik had reeds gelezen in de installatie handleiding dat men de B-BOX 3 best verticaal plaatst. Nu vroeg ik mij ook af of daarnaast ook de richting van de plaatsing, bv waar de LEDs naar wijzen, ook van belang is. Stel dat de LEDs naar de binnenkant van mijn huis wijzen en de stekkerzijde wijst naar de tuin, gaat dan de ontvangst in de tuin slechter zijn dan wanneer de LEDs naar de tuin wijzen? Of moet de platte kant van de modem bv wijzen naar de plaats waar je de beste ontvangst wil hebben? Of …? Ik vraag me af of dit “detail” enige impact kan hebben op de signaalkwaliteit.
Ik heb sinds 11 juni een nieuwe tv en internetaansluiting in onze nieuwe woning, maar ik krijg met geen mogelijkheid de tv geïnstalleerd op mijn iPhone of iPad. Steeds komt het ‘inloggen’ scherm weer tevoorschijn.
Hallo allemaal Zijn er nog die geen internet en tv hebben in de regio landegem. Nevele en Deinze? Vaste telefoon werkt nog. Timm1983
Als ik op mijn gsm de pickx app open zegt deze stream niet beschikbaar. Wanneer ik het op de laptop doe krijg ik deze melding : “ Je kan eenzelfde zender op maximaal 2 toestellen tegelijkertijd bekijken. Gelieve deze zender op één van je andere website te stoppen of verander van zender” terwijl er geen andere app of geen andere tv opstaat.
Had deze week problemen met app myproximus. Kon mijn producten en € te betalen niet meer openen. Heb de app verwijderd en opnieuw geïinstalleerd. Werkt ietsje beter maar € nog niet. Sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met Proximus public wifi. Tweemaal naar klantendienst gebeld die u dan een videootje opsturen dat ik gevolgd heb en mijn toestel Samsung is OK ingesteld voor public wifi. Enkel kan ik via wifi daar geen verbinding maken. Blijft altijd knipperen daarop. De klantendienst vond geen oplossing en een expert voor mobiel ging mij terugbellen waar ik vergeefs op wacht. Wat te doen nog,?
B-box3 Geen flauw idee wat ik nog kan aanpassen. Niks werkt. Rebooten helpt ook niet. Firewall op Low: Portforward: Windows Firewall etc staat uit:
Beste Proximus medewerkers, Er zou eens gekeken moeten worden naar de content scanner van reacties. Meermaals blokkeert deze filter mijn reacties wanneer ik een URL plaats. Vervang ik de URL door een andere dan wordt mijn reactie wel gepost. Het gaat niet om verdachte websites, maar wel om bekende/veilige sites. Hier een voorbeeld : hXXps[:]//www.schoonepc[.]nl/optim/antivirussoftware.html (vervang XX wel door tt en verwijder [] Groeten, familievandesype
Bij mijn contract heb ik de gratis website kunnen behouden maar zou nu er een andere alias willen aan plakken en ook het paswoord veranderen. volgens deze link zou dat allemaal moeten kunnen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_global/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/gratis-website/welke-functies-kunt-u-beheren-in-uw-persoonlijke-website.html maar het enige dat ik via deze forms bekom is na lang wachten een time-out van de connectie naar: “Deze site is niet bereikbaar Het duurt te lang voordat usersecare.skynet.be reageert.” Zou dat nog moeten werken? Dank voor hulp, Jean-Paul.
Beste, Reeds geruime tijd zitten wij zonder internet door een algemeen probleem bij Proximus. Ik heb internet nodig voor mijn werk en de kinderen voor school. Ondertussen al meermaals naar Proximus gebeld en steeds het antwoord dat ik gewoon moet wachten.(mijn klantnummer is 607351729) Ik heb nu 2 vragen: Kan er zeer snel werk gemaakt worden om dit probleem op te lossen? Kan mijn factuur voor deze maand gecrediteerd worden aangezien ik jullie diensten al een hele tijd niet kan gebruiken? Alvast bedankt voor de snelle reactie
Beste Mijn vriend en ik zijn pas overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Met mijn simkaart is er geen probleem, ik kan al reeds mijn Proximus simkaart gebruiken. Maar mijn vriend krijgt de melding dat zijn simkaart niet geregistreerd is. Het is nu al 1 dag geleden dat zijn Telenet kaart gedeactiveerd werd. Dus wanneer kan hij zijn nieuwe simkaart gebruiken? Mvg
Gisteren heb ik in de voormiddag een aantal e mails aangekregen, heb ze gelezen om in de namiddag grondig te lezen. Tot men grote verbazing zijn ze verdwenen ik ben zeker dat ik niet naar folder heb gebracht of weg gesmeten in dat laatste geval komen ze in de prullenmand en daar zitten ze ook niet in 4 maand heb ik de prullenbak niet leeg gemaakt heb ook alle folders nog eens nagezien manueel en via zoeken de mails zijn zowel op men smartphone, outlook als proximus webmail verdwenen.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.