Antwoord
Activeer aub mijn simkaartje!
Beste
Gelieve het simkaartje van mijn abonnement te activeren voor maandagmorgen. De bestelling dateert van 29 december vorig jaar!!! Referentie van de bestelling: R4WEBSHOP000693378
Voorlopig teken ik als een ontevreden klant en tenzij het dit weekend geregeld wordt, ben ik helemaal geen klant meer.
Frans
Gelieve het simkaartje van mijn abonnement te activeren voor maandagmorgen. De bestelling dateert van 29 december vorig jaar!!! Referentie van de bestelling: R4WEBSHOP000693378
Voorlopig teken ik als een ontevreden klant en tenzij het dit weekend geregeld wordt, ben ik helemaal geen klant meer.
Frans
Beste antwoord door Frans Vanhellemont
Zaterdagochtend werd mijn simkaartje na 22 dagen dan toch geactiveerd, waarvoor dank. Het andere luik (hoge prepaid kosten gedurende drie weken) zal ik via de klachtendienst afhandelen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

