Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste forumgebruikers Graag hadden wij een ogenblikje van jullie tijd gevraagd om een klein vraagje te beantwoorden (te vinden op onderstaande link): Klik hier om de vraag te ontdekken Alvast bedankt voor jullie tijd! Het Forum Team
Kan niet inloggen op My proximus sedert verandering wwopgelost
Na 1h telefoontjes, 3 verschillende PX medewerkers waarvan de laatste de lijn dichtgooide nog steeds geen oplossing voor mijn issue. Heb in mijn e-mail account mijn oude fc… skynet.be adres gewijzigd naar 1 ander algemeen e-mail adres, door PX trouwens aanbevolen. Krijg een automatische e-mail dat het account op mijn vaders naam???? gewijzigd is. Niemand kan hier blijkbaar een antwoord op geven hoe mijn vader hier bij betrokken geraakt is. Bijkomend zijn al mijn online facturen verdwenen. Kan hier iemand eens naar kijken of wat kan ik nog doen opdat dit opgelost geraakt? Alvast bedankt!
Sinds de overschakeling naar een ander abonnement komen alle oproepen binnen als onbekend. Dit komt blijkbaar geregeld voor als ik dit forum zie, hoe raakt dit opgelost want via de verkoper van de gsm/abo lijkt het niet te lukken :-)
Ik heb sinds een week last met mijn simkaart. Ik krijg steeds de melding geen service, of telkens de melding dat ik mijn pincode moet invullen. Mijn simkaart blokkeert zonder dat ik iets doe. Is mijn simkaart kapot? Zo ja, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Ik ben verschillende jaren klant bij Proximus, vaste lijn, gsm en internet. Sinds kort woont mijn zus terug in huis, nu wil zij op hetzelfde adres ook internet en tv van Telenet, gaat dat?
Het lukt niet om verbinding te maken met Proximus public WiFi. Via de myproximus app al meerdere keren een profiel gedownload en geïnstalleerd. Gebruikersnaam en wachtwoord aangepast. Dit kan ik dan ook ingeven. Toch blijft de foutmelding : verbinding met public WiFi niet mogelijk. Wat kan ik nog doen ?
Beste, Kan u mijn oude skynet website verwijderen http://users.skynet.be/mud-driver/Nieuwe_Web/ Ik heb al lang geen toegang meer tot deze site en kan hem dus niet zelf verwijderen. Vriendelijke groeten,
Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account".
Beste Ik heb per ongeluk iets bestelde en zou dit graag annuleren maar weet niet hoe ik dit moet doen. Met vriendelijke groet
Hallo, ik zou graag mijn bestelling willen stopzetten maar weer niet goed hoe ik dit kan doen? groetjes Anthony
Mijn digibox geeft foutmelding P133 en ik heb geen beeld
Zoveelste slachtoffer van Demon games, zomaar facturen aanrekenen en doorsturen. Eerste keer gebeld naar proximus na eerste factuur vervolgens was het zogezegd geblokkeerd en stopgezet, helaas maand erna opnieuw een nieuwe factuur. Opnieuw gebeld, toen was het blijkbaar niet mogelijk dat men mij vorige keer gezegd had dat het stopgezet was, vervolgens demon games laten bellen en opnieuw stopgezegd. Maand erna opnieuw factuur, niet meer betaald en vervolgens opnieuw gebeld naar de klantendienst van proximus, toen vreemd mailadres gekregen van demon games medewerker waarnaar ik moest mailen om het stop te zetten en te crediteren. Vervolgens opnieuw een factuur gekregen, opnieuw contact opgenomen volgens proximus was de mail van demon games niet legitiem en kon het niet dat zij het bedrag gingen terugstorten rechtstreek aan proximus. Ondertussen is mijn nummer ook geblokkeerd wegens het niet betalen van de factuur. Heb ook klacht neergelegd bij de ombuds, wat een trieste klantenservice.
Geachte, Ik ben een nieuwe klant sinds maandag. en de app geeft me altijd de melding dat mijn login gegevens niet gekoppeld zijn aan pickx-account terwijl ik wel degelijk inlog met dezelfde account als in MyProximus waarvan ik beheerder ben. Alvast bedankt voor de hulp.
Hoi Hoi, Ik heb geen bereik sinds gisteren namiddag. Niemand kan mij bereiken. Soms heb ik bereik, maar dat is maar een minuut of 2. De man van de proximus winkel zei dat het mijn simkaart was en stak er een nieuwe in. Maar nog steeds hetzelfde probleem Kunnen jullie mij helpen?
Ik krijg regelmatig volgende melding als ik een mail wil verzenden, verwijderen, prullenbak leegmaken,………. “Verbinding met server resmail-prd-imap-priv-ox-vip werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer” Ik probeer dan regelmatig opnieuw maar krijg steeds dezelfde mededeling. Wat kan ik er aan doen?
Hallo, Kort vraagje : ondersteunt de BBOX3 een WPA3 (-PERSONAL) versleuteling? mvg
vorige week heeft een technieker fiber geplaatst bij mij thuis. hij heeft dan ook een nieuwe modem geplaatst . een bbox 3v+. nu heb ik mijn tutimus fiber laten overschakelen naar flex fiber.. de persoon van de klantendienst zij dat hij samen met de gatis wifi booster ook een nieuwe modem moet opsturen( ook een bbox3v+) maar ik heb al zo een modem van de technieker. wat moet ik met die modem doen als hij geleverd word.?? ik heb geen 2 modems nodig. danny
Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo? Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder? Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.
Probleemstelling: Ik krijg melding dat ik over mijn dataverbruik zit. Oplossing dat aangeboden wordt: Bundel van 500MB aan 5€ bijkopen En dan: 1: dit kan enkel via app: akkoord 2: app werkt niet, want e-mailadres zit nog gekoppeld aan een ander account 3: emailadres omzetten gaat enkel op basis van factuurnummer 4: laatste factuur is reeds weg met oud papier, en deze consulteren via app gaat niet (zie punt 2) 5: telefonist wilt duplicaat opsturen met de post (heeft geen zin vanwege de vertraging) 6: als ik dan suggereer dat de beste oplossing is om over te schakelen naar een andere provider krijg ik als antwoord: dan moet u dat doen Conclusie: 1: probleem niet opgelost 2: bravo Proximus vanwege jullie flexibiliteit en vriendelijkheid (dit is cynisch) En nu? Mijn vraag: hebben nog mensen dit probleem voorgehad? En hoe hebben jullie dit kunnen oplossen?
Ik WIL IEDEREEN MET MIJN RECHT VAN VRIJE MENINGSUITIG BEHOEDEN VOOR WAT IK HEB DOORSTAAN EN NOG STEEDS. LEES AUB VERDER IK VROEG AL HEEL DE TIJD OM EEN CONTACTPERSOON EEN DIRECT CONTACT. ONMOGELIJK EEN COTACTFORMULIER INVULLEN; MET ALLE GEVOLGEN VANDIEN. IK BEN BEGONNEN MET AFGEWIMPLED TE WORDEN IETS TE KRIJGEN WAT IK NI WOU, DAT DAN NOG OPLIEP TOT 180 EURO IN MAAND?TERWIJL IK ALS TUSSENOPLOSSING GOEDKOPER ZOU AFZIJN DAN 56 EURO.. BERKEND OP MIJN MOGELIJKHEDEN EN NODEN. DAN IN CRISISTIJDEN ALS ALLEENSTAANDE MET ANGSTEN, WORD ER ZELF NI GELUISTERD, WAT BLIJKT UIT DE VERSCHILLENDE AFBETALINGSPLANNEN DIE IK KRIJG. OP PAPIER, NOG TUTTIMUS EN NOG MASSA’S TE BETALEN, TERWIJL 3 MEDEWERKERSMIJ ZEGGEN HET IS IN ORDE. DIEN EEN KLACHT IN EN BINNEN DE 48UUR HEEFT U ANTWOORD. NIKS GEHOORD NOG STEEDS NIET. BEHALVE OM 6UUR EEN SMS OM BINNEN DE 3 DAGEN BIJNA 600 EURO TE BETALEN TERWIJL IK KLANT BEN VANAF 21 JANUARI EN GOEDKOPER DAN 56 PER MAAND = “EPIC COMBO LIGHT” WAT IK 2X HAD AANGE
Ik bel normaal niet zoveel met mijn gsm, ik heb 120min in mijn bundel die ik tot nu nooit overschreed. Maar door uitzonderlijke omstandigheden ( vriendin in quarantaine ) ben ik er nu wel over gegaan. Nu kan ik mobiel verder bellen tegen 0,30€ / minuut (wat ik wel veel vind). Bestaat er geen mogelijk om extra bel minuten bij te kopen, vb in een bundel zoals je vroeger extra data bundels van 1GB kon kopen? Normaal voldoet mijn Smart15 abonnement.
ik heb me netflix abbo stop gezet, via me account van netflex moet ik hier voor proximus ook voor mailen/bellen ? Factureringsgegevens JE LIDMAATSCHAP Je lidmaatschap wordt opgezegd op:30 juli 2020 me zoon wil weer voetbal kijken...dus geen nexflix meer
Heb ik recht op een nieuwe gsm als ik mijn contract verlengde. Tel 047195**** of 048697**** Dank bij voorbaat Francois Stuyver
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.