Skip to main content
Vraag

foutmelding

• June 3, 2020
  • 7 reacties
  • 3445 Bekeken

Mijn digibox geeft foutmelding P133 en

ik heb geen beeld

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 3, 2020

Begin alvast met het aanvullen van uw profiel hier op het forum.

Waarmee ik zou beginnen : eens de stroom 10 sec uitzetten van uw digidingens en dan herstarten. 

Martin
  • June 3, 2020

Mijn digibox geeft foutmelding P133 en

ik heb geen beeld

• ,decoder stroomloos zetten 
  • bbox resetten > klik hier
  • dan wachten tot de bbox zijn DSL lampje continu blijf oplichten
  • nu de decoder terug onder spanning zetten 
  • Als het dan nog niet opgelost is ook eens de decoder resetten > klik hier
    Opmerking: Als u een V4 decoder hebt, herstart uw toestellen indien dit nog niet gebeurd is. Wij raden een reset van deze decoder af. Bekijk onze tips voor tv-problemen.

• Apprentice
  • July 27, 2020

Ik krijg p133 resetten helpt niet kan geen live tv zien rest werkt wel

Martin
  • July 27, 2020

Als eer nog eventueel draadloze toestellen ipv van een netwerkkabel tussen je decoder en bbox staan deze dan ook eens herstarten)/resetten

maar best dat je direct belt naar helpdesk 0800 22 800 want hier zal hoogst waarschijnlijk niet meer gereageerd worden door iemand van proximus zelf

Forum|alt.badge.img+3

Controleer op de achterzijde van je decoder of je 1 ledje (lamp) vast ziet branden. Brandt er 1 ledje vast dan werkt de netwerkkaart van je decoder nog. Zonee, dan is de kans heel groot dat jouw decoder stuk is. Wanneer het 2 de ledje niet flikkert is er geen netwerkoverdracht. Maar dan zou je opgelost moeten krijgen met wat Martin hiervoor gepost had.

Martin
  • July 27, 2020

TBI: bij bepaalde software versies op de v4 decoder kon je zelfs na reset de decoder niet meer gebruiken en moeste die vervangen worden.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 29, 2020

Is dit gelukt?